۴۹۳۳۱۹
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

انتخاب بازیگران بومی و آذری زبان برای «آنام»

پیش تولید سریال ۴۰ قسمتی «آنام» به کارگردانی جواد افشار و تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه مدتی است آغاز شده است و نخستین لوکیشن های این سریال در آذربایجان شرقی خواهد بود.

روزنامه بانی فیلم: بازیگران اصلی سریال بزودی معرفی می شوند.

پیش تولید سریال ۴۰ قسمتی «آنام» به کارگردانی جواد افشار و تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه مدتی است آغاز شده است و نخستین لوکیشن های این سریال در آذربایجان شرقی خواهد بود.
انتخاب بازیگران بومی و آذری زبان برای «آنام»

جواد افشار که این روزها در تبریز به سر می برد، در گفت و گو با ما عنوان کرد: برای انتخاب لوکیشن ها و نظارت بر ساخت دکور فاز اول سریال مدتی است در تبریز حضور دارم. گروه در حال ساخت دکور چند خانه روستایی و خانه خان بزرگ خاندان روستا (براساس قصه) در روستای کلیبر هستند. وی افزود: همچنین در حال انتخاب بازیگرهای بومی از استان های آذربایجان شرقی و غربی هستیم تا در کنار بازیگران نام آشنا و چهره های عرصه بازیگری حضور داشته باشند. وی همچنین متذکر شد: در این مدت مسوولان این منطقه اعم از فرماندار و معاون بخشدار و دهیار شهرستان کلیبر با حضور در لوکیشن های این مجموعه از روند کار مطلع شدند.

افشار همچنین با بیان اینکه در حال مذاکره با بازیگران سرشناس برای حضور در سریال «آنام» هستیم، گفت: به زودی حضور چند بازیگر اصلی از چهره های نام آشنا در سریال قطعی خواهد شد. ضمن اینکه از بازیگران آذری زبان و بومی نیز دعوت به همکاری خواهیم کرد. چون من شناخت نسبی از بازیگران این منطقه دارم و در کنار آنها از بازیگران نوظهور و تئاتری هم استفاده کنیم. از این رو راه برای بازیگران نوظهور هم باز است تا در کنار هنرمندان حرفه ای کسب تجربه کنند. گرچه هنوز هیچ بازیگری انتخاب نشده است و به تازگی وارد پیش تولید شده ایم. وی همچنین ادامه داد: ما در سریال «کیمیا» هم تجربه ای بدین شکل داشتیم که در کنار بازیگران حرفه ای از هنرمندان توانمند خوزستان دعوت به همکاری کردیم و جواب خوبی هم گرفتیم.

افشار درباره آغاز تصویربرداری این سریال هم عنوان کرد: قرار بود که در اسفند ماه کار تصویربرداری را آغاز کنیم که به دلیل پروداکشن سنگین و ساخت دکورهای سریال، شروع کار به تعویق افتاده و احتمالا سال آینده تصویربرداری را آغاز خواهیم کرد.

افشار درباره فیلمنامه «آنام» و ویژگی های آن بیان کرد: نویسنده این فیلمنامه امیرعباس پیام است که مدت زیادی مطالعه و تحقیق داشته و قصه جذاب و خوبی به نگارش درآورده است و طی چند ماهی که در کنار هم هستیم روی موارد زیادی در خصوص کم و کیف کار صحبت کردیم. وی بیان کرد: بازنویسی ها در این کار توسط خود نویسنده انجام می گیرد و اینقدر تلاش وی در مراحل بازنویسی زیاد است که کار را به چند بارنویسی رسانده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج