۴۹۳۵۰۶
۵۰۳۶
۵۰۳۶
پ

چرا پلیس باید از گوشی HP Elite x۳ استفاده کند؟

شرکت HP با انتشار یک فایل ویدئویی دلایل مختلفی که تمام نیروهای پلیس باید از یک تلفن‌ همراه HP Elite x۳ (مجهز به ویندوز ۱۰ موبایل) استفاده کنند را تشریح کرده است.

وب سایت کلیک: شرکت HP با انتشار یک فایل ویدئویی دلایل مختلفی که تمام نیروهای پلیس باید از یک تلفن‌ همراه HP Elite x۳ (مجهز به ویندوز ۱۰ موبایل) استفاده کنند را تشریح کرده است.
چرا پلیس باید از گوشی HP Elite x3 استفاده کند؟
یک روز معمولی برای نیروهای پلیس با ورود آنها به صحنه‌ی جرم، پاسخ به تماس تلفنی مقام ارشد یا انجام امور اداری شروع می‌شود. تلفن همراه HP Elite x3 در تمام این موقعیت‌ها و حتی فراتر از اینها به خوبی جوابگوی نیازهای نیروهای پلیس خواهد بود. صفحه نمایش ۶ اینچی این دستگاه که از تکنولوژی AMOLED استفاده می‌کند دارای وضوح ۲۵۶۰×۱۴۴۰ بوده که کار یادداشت برداری در طول روز و همچنین بازبینی تصاویر بزهکاران را بیش از پیش ساده‌ می‌کند. از آن جایی که این تلفن همراه مجهز به ویندوز است سازگار بسیار خوبی با کامپیوترهای رومیزی دپارتمان‌های پلیس دارد.

به لطف باتری ۴۱۵۰ میلی‌آمپری تعبیه شده در Elite x3 این تلفن همراه در طول یک شیفت کاری کاملا دوام خواهد آورد و دیگر نیازی به بستن متهم به تیر چراغ برق و جستجو برای پریز برق نخواهد بود. با وجود اتصالات LTE و Wi-Fi می‌توان هم در فضای باز و هم در داخل اداره به راحتی به اینترنت متصل شد. امکان نصب اپلیکیشن‌های خاص دپارتمان‌های پلیس به منظور انجام راحت‌تر کارها هم وجود دارد.

همان طور که اشاره شد یکی از مزایای عالی این تلفن همراه یادداشت‌برداری بی‌نظیر آن است؛ یادداشت‌ها را مستقیما می‌توان در صحنه‌ی جرم نوشت و حتی مصاحبه‌های مفصل با افراد حاضر در صحنه را به راحتی با آن ثبت کرد. بعد از بازگشت افسر به خودرو وی‌ می‌تواند Elite x3 را به دستگاه Lap Dock (که راحتی استفاده از یک لپ‌تاپ را فراهم می‌کند) متصل کرده و امکان گزارش‌نویسی رسمی و ارسال آن به پایگاه را فراهم می‌کند.

توصیه می‌کنیم ویدئوی زیر که تلاش همه‌جانبه‌ی HP برای متقاعد کردن مدیران شهری به منظور خرید HP Elite x۳ برای نیروهای پلیس و نیروهای خدماتی اورژانس و سایر نهادهای مشابه را نشان می‌دهد حتما تماشا کنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج