جاباما
۴۹۳۵۶۷
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

فولکس واگن «آرتئون» رونمایی شد

سرانجام جانشین فولکس واگن CC معرفی شد. آرتئون (Arteon) سدان خوش چهره زیبایی است که روز گذشته توسط فولکس واگن به عنوان جانشین سدان پرفروش قبلی این شرکت یعنی CC که از سال ۲۰۰۹ در بازار های جهانی حضور داشت رونمایی شد.

مجله سخت افزار: سرانجام جانشین فولکس واگن CC معرفی شد. آرتئون (Arteon) سدان خوش چهره زیبایی است که روز گذشته توسط فولکس واگن به عنوان جانشین سدان پرفروش قبلی این شرکت یعنی CC که از سال ۲۰۰۹ در بازار های جهانی حضور داشت رونمایی شد. سدان جدید بسیار شبیه به خودرو مفهومیSport Coupe Concept GTE است که سال ۲۰۱۵ در نمایشگاه خودرو ژنو به نمایش در آمده بود و تنها تغییراتی جزیی در ظاهر این دو خودرو مشاهده می شود، خودرو های مفهومی به دلیل طراحی جذاب به سرعت هواداران خاص خود را پیدا میکنند و از این رو پیش بینی می شود آرتئون نیز در بازار های مختلف به خوبی مورد استقبال قرار گیرد.
فولکس واگن «آرتئون» رونمایی شد

از جمله تفاوت های طراحی آرتئون با نمونه مفهومی که پیش تر معرفی شده بود می توان به خمیده تر شدن چراغ های جلو اشاره کرد که به دو طرف جلو پنجره متصل شده اند. همچنین نوار باریکی هم رنگ کاپوت به بالای جلو پنجره اضافه شده است و خط جلوی کاپون از بالای چراغ ها کشیده شده و با گذر از گلگیر ها با خط روی در ها امتداد یافته و تا پشت خودرو ادامه دارد که شباهت زیادی به نسل اول آئودی TT دارد. شباهت های زیاد دیگری نیز بین این خودرو و انواع آئودی ها هم وجود دارد. البته بر خلاف طراحی خودرو های آئودی، آرتئون از خطوط خمیده تری در طراحی خود بهره می برد.
فولکس واگن «آرتئون» رونمایی شد

فولکس واگن آرتئون تنها در طراحی بدنه شباهت هایی به خودرو های آئودی دارد و در طراحی داخلی داستان طور دیگریست. در حالی که داخل آئودی ها طراحی مدرن و آینده نگرانه ای دارند اما داخل آرتئون بیشتر شبیه به فولکس واگن گلف ساده و قابل قبول طراحی شده است. در وسط داشبورد این خودرو صفحه نمایش لمسی بزرگی وجود دارد که بنا به در خواست مشتری در ابعاد مختلف تا ۹.۲ اینچ در دسترس خواهد بود و همینطور سیستم نمایشگر دیجیتال فولکس واگن هم به مانند Virtual Cockpit آئودی در این خودرو ارائه خواهد شد.
فولکس واگن «آرتئون» رونمایی شد

سدان جدید فولکس واگن با شش نوع موتور بنزینی و دیزل به بازار های جهانی ارائه خواهد شد که قوی ترین آنها موتوری ۴ سیلندر توربو شارژ شده بنزینی با ۲۷۶ اسب بخار و ضعیف ترینشان ۱۴۸ اسب بخار قدرت خواهد داشت. همه این موتور ها با جعبه دنده هفت سرعته DSG نیروی خود را به چرخ ها منتقل خواهند کرد ولی مدلی که با موتور ۲۷۶ اسب بخاری ارائه می شود به سیستم چهار چرخ متحرک ۴Motion مجهز خواهد شد.
فولکس واگن «آرتئون» رونمایی شد
پیش بینی می شود فولکس واگن آرتئون با قیمت پایه 35 هزار یورو و از سال آینده و با عنوان مدل 2019 وارد بازار شود. با توجه به مشخصات موتور های این خودرو بعید نیست اگر مذاکرات با خودرو سازان خارجی در کشورمان موفقیت آمیز باشد شاهد حضور این سدان زیبای فولکس واگن در ایران نیز باشیم.
فولکس واگن «آرتئون» رونمایی شد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدایا تورو قران یه دونه هم قسمت من کن
      قول میدم تا آخر عمرم ازت ماشین نخوام

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج