۴۹۳۶۷۴
۵۰۵۴
۵۰۵۴
پ

در فیلمی با محوریت کاراکتر ماریان

مارگو رابی در نقش معشوقه‌ی رابین هود

استودیوی فیلمسازی سونی قصد دارد نسخه‌ی جدیدی از داستان‌های «رابین هود» را به پرده‌ی سینماها بیاورد و این بار به جای رابین هود، معشوقه‌اش ماریان را در محوریت ماجرا قرار دهد.

وب سایت فیلم نت نیوز: استودیوی فیلمسازی سونی قصد دارد نسخه‌ی جدیدی از داستان‌های «رابین هود» را به پرده‌ی سینماها بیاورد و این بار به جای رابین هود، معشوقه‌اش ماریان را در محوریت ماجرا قرار دهد.
مارگو رابی در نقش معشوقه‌ی رابین هود

هنوز مدت زیادی از انتشار خبر ساخت فیلم جدید رابین هود با بازی تارون اجرتون نگذشته است. اما انگار هالیوود قصد دارد در سال‌های آینده به بهانه‌های بیشتری سراغ این قهرمان قانون‌شکنن معروف برود و به نظر می‌رسد علاقه دارد قصه‌های بیشتری درباره‌ی یک شورشی جذاب تعریف کند که از پولداران می‌دزدد و به فقیران می‌بخشد. تا همین الان خبرهایی منتشر شده است مبنی بر ساخت یک رابین هود که در آینده و نسخه‌‌ی دیستوپیایی از لندن می‌گذرد، یا نسخه‌ای که با الهام از دزدان دریایی کارائیب خواهد بود و نسخه‌ای که با بازی تارون اجرتون در حال فیلمبرداری است هم با جان ویک مقایسه شده است.

حالا در تازه‌ترین خبرها آمده است که کمپانی سونی قصد دارد یک رابین هود جدید بسازد که اینبار ماجرای کاملاً جدیدی را روایت می‌کند. به این صورت که در این روایت، رابین هود کشته شده و ماریان،‌ معشوقه‌ی معروف او مخفیانه‌ جای رابین هود را گرفته است. نقش ماریان هم قرار است مارگو رابی بازی کند که در دو سه سال اخیر به شهرت زیادی رسیده است.

فیلمنامه‌ی این نسخه از رابین هود را پیت بری به نگارش در آورده است و دونالد دی لاین و ایمی پاسکال از تهیه کنندگان آن هستند. اما تا این لحظه به جز مارگو رابی بازیگر دیگری به پروژه ملحق نشده است. تغییر و تحول در داستان این عیار معروف سینما تازگی ندارد و پیش از این هم در نسخه‌ای که ریدلی اسکات با بازی راسل کرو ساخته بود شاهد حضور رابین هود متفاوتی بودیم. اما تا به حال شخصیت دیگری به جز او در محوریت داستان قرار نگرفته بود.

مارگو رابی در چند سال اخیر و به خصوص با بازی در نقش هارلی کویین در جو‌خه‌ی انتحاری (Suicide Squad) به شهرت و محبوبیت زیادی رسیده است و حضورش در این روایت جدید از رابین هود می‌تواند موفقیت آن را در گیشه تضمین کند. او در حال حاضر مشغول بازی در نقش تونیا هاردینگ در فیلم زندگینامه‌ای اینجانب، تونیا (I, Tonya) است و همزمان برای ایفای نقش مجدد هارلی کویین در آژیرهای گاتام (Gotham City Sirens) آماده می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج