جاباما
۴۹۳۷۱۶
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

قابل اعتماد‌ترین خودروسازهای ۲۰۱۷ را بشناسید!

چه ماشینی خرابی کمتری دارد؟ این سوالی است که خیلی‌ها در موقع انتخاب خودروی خود از کسانی که تجربه بیشتری دارند می‌پرسند. موسسه‌ای به نام جی‌دی پاور ۲۸ سال است که این کار را به صورت علمی انجام می‌دهد و حالا نتایج سال ۲۰۱۷ خود را اعلام کرده است.

خبرآنلاین: چه ماشینی خرابی کمتری دارد؟ این سوالی است که خیلی‌ها در موقع انتخاب خودروی خود از کسانی که تجربه بیشتری دارند می‌پرسند. موسسه‌ای به نام جی‌دی پاور ۲۸ سال است که این کار را به صورت علمی انجام می‌دهد و حالا نتایج سال ۲۰۱۷ خود را اعلام کرده است.
قابل اعتماد‌ترین خودروسازهای 2017 را بشناسید!

بررسی علمی این موسسه بر اساس خودروهای مدل سال ۲۰۱۴ و پس از ۳ سال استفاده آنها توسط صاحبان اولیه و اصلی خودروها صورت گرفته است.

بر این اساس هر خودروسازی که به صورت میانگین خودروهایش طی ۳ سال استفاده کمترین میزان خرابی را داشته در صدر جدول قرار گرفته است. مشکلات فنی خودروها بر این اساس می‌تواند شاخصی اطمینان به خودروسازها را بسیار پایین آورد. در حوزه مورد بررسی این شرکت(آمریکا) به صورت میانگین صاحبان خودروهای مدل ۲۰۱۴ پس از سه سال استفاده نرمال ۱۵۶ مشکل فنی را در هر ۱۰۰ خودرو را گزارش کرده‌اند. این مشکلات همه مسائل فنی از بخش‌های اصلی خودرو تا حتی سیستم صوتی را شامل می‌شود.

در فهرست شاخص اعتماد‌پذیری خودروسازها در سال ۲۰۱۷ بر این اساس لکسوس،پورشه امسال به صورت مشترک جایگاه اول و تویوتا و بیوک جایگاه دوم و سوم را به خود اختصاص داده‌اند.

رئيس جی‌دی‌‌پاور در گزارش خود برای سال ۲۰۱۷ آورده است: مردم هر روز بیشتر از گذشته به تحقیق درباره خودروها می‌پردازند و این

شاخص به آنها کمک می‌کند به سراغ خودروساز‌هایی بروند که دقت بیشتری در کیفیت محصولات و قطعات خود برای جلوگیری از خرابی و مشکلات فنی کمتر دارند.
برای دیدن تصویر در سایز بزرگ تر بر روی آن کلیک کنید:
قابل اعتماد‌ترین خودروسازهای 2017 را بشناسید!

این نمودار بر این اساس با شاخص PP۱۰۰ (مشکل فنی در هر ۱۰۰ خودرو) تهیه شده است. لکسوس و پورشه با شاخص ۱۱۰(۱۱۰ مشکل فنی در هر ۱۰۰ خودرو) رتبه اول را دارند. تویوتا،بیوک و مرسدس بنز جایگاه بعدی را به خود اختصاص داده‌‌اند. در این میان هیوندای توانسته در میان چهره‌های مشهور و قدیمی جایگاه پنجم را با ۱۱۳ مشکل فنی در هر ۱۰۰ خودرو به خود اختصاص دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خوب به ماحبس ابدیها چه ماکه محکوم به خریدن تابوتیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج