۴۹۳۷۳۲
۵۰۱۶
۵۰۱۶
پ

پیش بینی نتایج مسابقات ورزشی با هوش مصنوعی

وقتی صحبت از تحلیل ورزشی به میان می آید، اکثر افراد به یاد آمار و ارقام در زمینه زمان بازی و تعداد گل های هر تیم می افتند. با این حال، تیم ها با این اطلاعات نمی توانند به راهکارهایی برای دست یافتن به عملکرد بهتر دست پیدا کنند. اما گروهی از دانشمندان در معتقدند روش بهتری به این منظور یافته اند.

وب سایت شات: وقتی صحبت از تحلیل ورزشی به میان می آید، اکثر افراد به یاد آمار و ارقام در زمینه زمان بازی و تعداد گل های هر تیم می افتند. با این حال، تیم ها با این اطلاعات نمی توانند به راهکارهایی برای دست یافتن به عملکرد بهتر دست پیدا کنند. اما گروهی از دانشمندان در معتقدند روش بهتری به این منظور یافته اند.
پیش بینی نتایج مسابقات ورزشی با هوش مصنوعی

تعدادی از دانشمندان در موسسه فناوری Caltech سیستمی را طراحی کرده اند که از یادگیری عمیق برای تحلیل فرایند تصمیم گیری ورزشکاران استفاده می کند. این سیستم پس از آموزش کافی درباره پیشینه تصمیم گیری های هر ورزشکار، به کمک شبکه های عصبی خود می تواند حرکات آتی او را حدس بزند. در نتیجه، می توان حرکات همه بازیکنان حاضر در زمین را شبیه سازی و پیش بینی کرد.

تیم بسکتبال تورنتو رپتورز با همکاری این گروه از دانشمندان موفق به پیاده سازی آزمایشی این سیستم شده و اکنون مسئولین این تیم با شبیه سازی بازی پیش از آغاز رسمی آن، نتایج احتمالی را در چینش های مختلف بررسی می کنند. سرعت بالای این سیستم باعث شده تا فرایند شبیه سازی سرعت بگیرد و البته این سیستم برای سایر ورزش ها از جمله فوتبال نیز قابل استفاده است.

نتایجی که تاکنون از اجرای آزمایشی این سیستم بدست آمده امیدوار کننده است. در یک مسابقه فرضی بین تیم های فولهام و سوانسی، یک تیم مجازی با توانی شبیه به تیم سوانسی ساخته شد و توانست عملکرد دفاعی یکسانی را ارائه کند. با این حال، پس از جایگزین کردن تاکتیک های یک تیم دیگر که دفاع قوی داشت، تیم سوانسی توان بسیار بیشتری در پیشگیری از گل خوردن کسب کرد.

با توجه به اینکه می توان از این سیستم برای تحلیل بازی های تهاجمی و همچنین سایر سبک ها استفاده کرد، مربیان هر تیم در صورت در اختیار داشتن آن می توانند توصیه های دقیق تری به بازیکنان ارائه کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج