۴۹۳۷۳۶
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

هوندا سیویک Type R ۲۰۱۷ رونمایی شد

کمپانی هوندا، امروز و در نمایشگاه اتومبیل ژنو ۲۰۱۷ از Civic Type R ۲۰۱۷ رونمایی کرد و این نخستین مدل Type R خواهد بود که از بهار سال جاری در آمریکای شمالی عرضه می شود. این سیویک فقط مدل هاچ بک دارد و شاید یکی از بهترین سیویک هایی باشد که تا کنون تولید شده است.

وب سایت تک شات: کمپانی هوندا، امروز و در نمایشگاه اتومبیل ژنو ۲۰۱۷ از Civic Type R ۲۰۱۷ رونمایی کرد و این نخستین مدل Type R خواهد بود که از بهار سال جاری در آمریکای شمالی عرضه می شود. این سیویک فقط مدل هاچ بک دارد و شاید یکی از بهترین سیویک هایی باشد که تا کنون تولید شده است.
هوندا سیویک Type R 2017 رونمایی شد
هوندا سیویک Type R از پیشرانه دو لیتری توربو 4 با توان 306 اسب بخار برخوردار است و از سیستم زمانبندی سوپاپ هوندا، VTEC نیز در آن استفاده شده است. یک گیربکس دنده ای 6 سرعته نیز در اختیار راننده قرار دارد که با سیستم اتوماتیک هماهنگ شده است.
هوندا سیویک Type R 2017 رونمایی شد

سیویک Type R از سیستم تعلیق منحصر بفردی برخوردار است که دامپر، فنر و بوش کالیبراسیون خاص خود را داراست و شامل سیستم تعلیق جلوی دو محوری با بازوهای پایینی آلومینیومی، تعلیق تطبیقی چهار چرخ، دیفرانسیل جلو با لغزش محدود، و یک سیستم فرمان الکتریکی سازگار با نسبت دنده می شود. برای توقف این اتومبیل از ترمزهای Brembo در تمامی ۴ طرف استفاده شده است. تمامی مدل های این سیویک از چرخ های استاندارد ۲۰ اینچی بهره می برند.
هوندا سیویک Type R 2017 رونمایی شد

این مدل در مقایسه با سیویک هاچ بک استاندارد از بدنه ای با ۳۸% استحکام بیشتر و ۴۵% مقاومت بیشتر در مقابل چرخش برخوردار است. Type R همچنین حدود ۱۶ کیلو از مدل استاندارد سبک تر است که به دلیل استفاده از فولاد مقاوم و درپوش کاپوت آلومینیومی است. این اتومبیل از سه حالت رانندگی نیز برخوردار است: Comfort، Sport و +R که همگی آنها تنظیماتی را در فرمان، دریچه گاز، دامپر و سیستم کنترل پایداری تغییر می دهند. در مدل استاندارد Type R از سیستم اینفوتینمنت هوندا با نمایشگر ۷ اینچی، جهت یاب، امکان سازگاری با اندروید اتو و اپل کارپلی، بلندگوی ۵۴۰ واتی، چراغ های جلوی LED، صندلی های اسپرت و فرمانی با پوشش چرم استفاده شده است.
هوندا سیویک Type R 2017 رونمایی شد

تمامی مدل های Civic Type R در کارخانه هوندا در انگلستان و موتورهای مورد استفاده در آنها توسط کارخانجات هوندا در امریکا تولید خواهند شد. هنوز قیمتی برای این خودرو اعلام نشده است اما انتظار می رود که سیویک Type R ۲۰۱۷ حدود ۳۰ هزار دلار قیمت گذاری شود.
هوندا سیویک Type R 2017 رونمایی شد
هوندا سیویک Type R 2017 رونمایی شد
هوندا سیویک Type R 2017 رونمایی شد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج