۴۹۳۷۳۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

خودروی «والکری» استون مارتین رونمایی شد

با اینکه مدتی پیش استون مارتین از نسخه اولیه اولین ابر خودروی خود که با همکاری تیم فرمول یک ردبول آن را طراحی کرده است رونمایی کرده بود اما تا کنون همگان آن را با کد AM-RB ۰۰۱ می شناختند ولی ساعاتی پیش استون مارتین با انتشار ویدئویی کوتاه از نام این ابر خودرو رونمایی کرد.

مجله سخت افزار: با اینکه مدتی پیش استون مارتین از نسخه اولیه اولین ابر خودروی خود که با همکاری تیم فرمول یک ردبول آن را طراحی کرده است رونمایی کرده بود اما تا کنون همگان آن را با کد AM-RB ۰۰۱ می شناختند ولی ساعاتی پیش استون مارتین با انتشار ویدئویی کوتاه از نام این ابر خودرو رونمایی کرد.
خودروی «والکری» استون مارتین رونمایی شد
ین ابر خودرو که تا کنون نام مشخصی نداشته و با کدی که چندان برازنده طراحی فوق العاده زیبا و مشخصات فنی خیره کننده آن بود معرفی می شد از این به بعد با نام والکری شناخته خواهد شد.

انتخاب نام والکری برای اولین ابر خودروی استون مارتین از جهات زیادی مناسب و در خور می باشد. اول اینکه والکری یکنام اساطیری است که ریشه آن از قبایل شمالی انگلستان سرچشمه گرفته و به گروهی از دلاوران این اقوام اطلاق می شده است. جدا از معنی و مفهوم اسم والکری استون مارتین به سنت انتخاب نام هایی که با حرف V شروع می شوند برای خودرو هایش ادامه داده است (ونتیج، ویراژ، ولکان و ... ) و در کنار این موارد تاثیرگذار بودن و جذابیت این نام نیز بدون شک تاثیر مثبتی در شهرت آن در شبکه های اجتماعی خواهد داشت.

والکری هنوز مشخصات فنی رسمی و دقیقی ندارد اما استون مارتین با همراهی ردبول و تعدادی دیگر از شرکت های مشهور در زمینه مسابقات اتومبیلرانی با در نظر گرفتن موتور V12 برای این خودرو تلاش میکنند تا نسبت وزن به قدرت 1:1 برای آن بدست بیاورند که بعد از کنیخزگ One:1 دومین خودرویی خواهد بود که به این مشخصه دست پیدا کرده است. تنها 175 نمونه از استون مارتین والکری ساخته خواهد شد و هر کدام به قیمت تقریبی 3 میلیون دلار به فروش خواهند رسید.
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید:
خودروی «والکری» استون مارتین رونمایی شد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج