۴۹۳۷۷
۷ نظر
۵۰۰۳
۷ نظر
۵۰۰۳
پ

بازداشت ۲ متجاوز به زنان خدماتی شركت ها

رئيس پليس آگاهي تهران بزرگ از دستگيري دو متجاوز به عنف زنان خدماتي در بيابان هاي اطراف تهران خبر داد.

روزنامه کیهان: رئيس پليس آگاهي تهران بزرگ از دستگيري دو متجاوز به عنف زنان خدماتي در بيابان هاي اطراف تهران خبر داد.

سرهنگ عباسعلي محمديان تأكيد كرد: اين دو نفر به نام هاي مهران ۲۷ ساله و علي ۳۸ ساله به بهانه برگزاري جشن تولد از شركت هاي خدماتي درخواست خدمه زن مي كردند اما پس از سوار كردن خدمتكاران كه اغلب جوان بودند به قصد تجاوز به عنف راهي بيابان هاي اطراف تهران مي شدند و پس از آزار و اذيت اموال آنها را نيز به سرقت مي بردند.

زن جواني به هويت مشخص با مراجعه به دادگاه كيفري استان و طرح شكايت با موضوع «آزار و اذيت جنسي»، عنوان كرد كه سرنشينان يك دستگاه خودرو سواري پيكان سفيد رنگ، پس از انتقال من به بيابان هاي جاده خراسان، با تهديد چاقو مرا مورد آزار و اذيت قرار داده و پس از ضرب و جرح و سرقت كليه وجوه نقد و گوشي تلفن همراهم، مرا در همانجا پياده كرده و متواري شدند كه با تشكيل پرونده مقدماتي با موضوع «آزار و اذيت جنسي» و به دستور رئيس شعبه ۷۵ دادگاه كيفري استان، پرونده جهت رسيدگي تخصصي در اختيار اداره شانزدهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.

شاكيه پس از حضور در اداره شانزدهم به كارآگاهان گفت: من به عنوان نيروي خدماتي در يك شركت واقع در ميدان انقلاب كار مي كنم كه روز حادثه فرد ناشناسي از طريق آگهي روزنامه با شركت تماس گرفت و ضمن معرفي خود به نام مهندس رضايي، مدعي شد كه براي پذيرايي در مراسم جشن تولد دخترش احتياج به يك كارگر زن دارد و منشي شركت نيز مرا معرفي كرد؛ با شماره تلفن همراه اين شخص (مهندس رضايي) تماس گرفتم تا آدرس منزل ايشان را بگيرم كه عنوان داشت، در ايستگاه مترو جوانمردقصاب منتظر من است.

حدوداً ساعت ۱۹ يك دستگاه خودرو پيكان سفيد با دو سرنشين به ايستگاه مترو جوانمردقصاب آمد؛ فردي كه خود را مهندس رشته معماري و به نام مستعار معرفي كرد، مدعي شد كه ماشين شخصي اش خراب شده و به همين علت با ماشين شركت به دنبالم آمده و راننده را نيز به عنوان راننده شركت معرفي كرد. زماني كه سوار ماشين شدم، مهندس رضايي مدعي شد كه سيستم برق كشي منزلش خراب شده و به همين علت قصد دارد، مراسم جشن تولد دخترش را در منزل خواهرش برگزار كند.

هنوز مدت زيادي از حركت ماشين نگذشته بود كه متوجه شدم از تهران خارج شده ايم! بلافاصله اعتراض كردم كه ناگهان مهندس رضايي چاقويي را در زير گلويم گذاشت؛ هرچه التماس كردم فايده اي نداشت و حتي مورد ضرب و شتم نيز قرار گرفتم؛ پس از آنكه با تهديد چاقو مرا مورد آزار و اذيت قرار دادند، تمامي وجوه نقد و تلفن همراهم را سرقت كردند و در تاريكي شب و در داخل بيابان رهايم كرده و از محل متواري شدند.

با تشكيل تيم ويژه اي از كارآگاهان، موضوع به صورت ويژه در دستور كار اداره شانزدهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت و كارآگاهان با شناسايي تعدادي از شركت هاي خدماتي سطح شهر تهران به ويژه در مناطق مركزي وارد عمل شدند تا اينكه چند روز بعد مدير يكي از شركت هاي خدماتي در محدوده انقلاب در تماس با كارآگاهان از يك تماس مشكوك و درخواست خدمه زن براي برگزاري ميهماني به شيوه مشابه خبر داد.

بلافاصله تحقيقات در خصوص تماس اخير آغاز و كارآگاهان در تحقيقات پليسي خود اطمينان پيدا كردند كه فرد تماس گيرنده، همان فردي است كه خود را به نام مهندس رضايي معرفي كرده است كه با توجه به اطلاعات بدست آمده در خصوص محل تردد متهمان در حوالي ايستگاه مترو شهرري و همچنين مشخصات خودرو شخصي پيكان سفيد رنگ، كارآگاهان اين محل را تحت مراقبت هاي نامحسوس قرار دادند.

به محض اطمينان از هويت متهمان عمليات دستگيري آغاز شد.

سرهنگ محمديان خاطرنشان كرد متهمان در اولين مرحله از اين عمليات تلاش براي فرار از معركه داشتند اما با شليك تير از سوي كارآگاهان وپنچر شدن هر چهار چرخ خودروي آنها، هر دو متجاوز دستگير شدند.

رئيس پليس آگاهي تهران بزرگ در ادامه ضمن تأكيد بر شناسايي متهمان توسط چند شاكي از كليه شكات احتمالي ديگر كه بدين شيوه و توسط سرنشينان يك دستگاه خودرو پيكان سفيد رنگ مورد تهديد، آزار و اذيت و ضرب و جرح قرار گرفته اند خواست تا جهت طرح شكايات خود به اداره شانزدهم پليس آگاهي تهران بزرگ مراجعه يا با شماره تلفن هاي ۵۱۰۵۵۵۱۶ و ۵۱۰۵۵۶۷۲ تماس حاصل كنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سام

      یعنی پست تر و بی شرف تر از شما موجودی وجود نداره که به زنان بی پناهی که دارن با مشقت تو شرکتهای خدماتی زحمت می کشند و پول ناچیزی در می آرن، رحم نکردین...زنانی که در زندگیشون مشکلات طاقت فرسای زیادی دارن و پاک زندگی می کنن و شما روانی های مریض همچین بلایی سر اونها در اوردید

    • نیوشا

      حیف حیوون که به ایناگفته بشه - فقط اعدام اعدام اعدام اعدام اعدام تازه اعدام کمه واسه اینا - زنان بدبختی روکه باشرافت کارمیکنن این بلاروسرشون میارین لعنت به شما بایدزنده زنده آتیششون زد خوداین زنان کم مصیبت دارن که اینام این کارروباهاشون میکنن - چرابه عواقب کاراشون فکرنمیکنن

    • برترین ها

      واقعا باید اینا رو تیکه تیکه کرد پست فطرت های کثیف به حق مولا علی کمرتون خورد شه

    • jamshid

      حکم اینها اعدامه

    • مهسا69

      منم باهاتون موافقم اینارو باید وسط شهر اعدام کنند تا عبرتی باشه واسه آشغالایی مثل اینا.من که جرات نمیکنم تنها بیرون برم این چه وضعیه آخه

    • el20

      اسم مهندس هم رو خودش گذاشته....

    • بدون نام

      دارشون بزنید وگرنه به سرنوشت هندوستان دچار می شید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج