جاباما
۴۹۳۹۷
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

جديدترين آمار توليد خودرو در ايران

براساس جديدترين آمارهاي به دست آمده توليد انواع خودرو در اسفند ماه سال ۹۱ معادل ۳۳.۴ درصد و در ۱۲ ماهه سال گذشته۴۴/۲ درصد کاهش يافته است.

روزنامه مردم سالاری: براساس جديدترين آمارهاي به دست آمده توليد انواع خودرو در اسفند ماه سال ۹۱ معادل ۳۳.۴ درصد و در ۱۲ ماهه سال گذشته ۴۴/۲ درصد کاهش يافته است.

توليد انواع سواري در اسفند ماه سال ۹۱ برابر با ۷۱ هزار و ۲۸ دستگاه بوده که در مقايسه با توليد ۱۰۷ هزار و ۵۵۴ دستگاهي اسفند ماه سال ۹۰ معادل ۳۴ درصد کاهش داشته است.

اسفند ماه سال ۹۱ معادل ۱۱ هزار و ۶۸۹ دستگاه انواع وانت توليد شد که در مقايسه با توليد ۱۵ هزار و ۱۴۶ دستگاهي اسفند سال ۹۰ معادل ۲۲/۸ درصد کاهش نشان مي‌دهد.در اين مدت مجموعا ۱۰۱۸ دستگاه کاميونت، کاميون و کشنده توليد شد که در مقايسه با توليد ۲۸۴۲ دستگاهي اسفند سال ۹۰ معادل ۶۴.۲ درصد کاهش يافته است.

توليد انواع اتوبوس نيز با افت ۶۶/۹ درصدي از ۱۶۹ دستگاه در اسفند ماه سال ۹۰ به ۵۶ دستگاه در اسفند سال ۹۱ رسيده است. توليد ميني‌بوس و ميدل‌باس نيز با افت۷/۹۶ درصدي از ۱۸۰ دستگاه در اسفند ماه ۹۰ به شش دستگاه در اسفند ماه سال ۹۱ کاهش يافته است.

اسفند ماه سال ۹۱ توليد انواع سواري در گروه صنعتي ايران خودرو ۳۴/۴ درصد، پارس خودرو۴۶/۱ درصد، سايپا۳۴/۱ درصد، خودروسازي راين ۶۱.۵ درصد و گروه بهمن۲۳/۹ درصد کاهش يافته و در خودروسازي مديران۱۲/۳ درصد افزايش يافته است.

همچنين توليد انواع سواري در ۱۲ ماهه سال گذشته از يک ميليون و ۴۲۰ هزار دستگاه سال ۹۰ به ۷۸۸ هزار و ۳۹۰ دستگاه کاهش يافته است که نشان از افت۴۴/۵ درصدي توليد اين محصول دارد.

توليد وانت نيز در يک سال گذشته با افت ۳۸.۹ درصدي از ۱۸۹ هزار و ۲۱۷ دستگاه در سال ۹۰ به ۱۱۵ هزار و ۵۴۵ دستگاه رسيده است.توليد انواع کاميونت، کاميون و کشنده نيز با افت ۵۲.۵ درصدي از ۳۴هزار و ۴۸۶ دستگاه به ۱۶ هزار و ۳۹۰ دستگاه کاهش يافته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حمیدرضا

      امیدوارم به زودی کلا همشون تعطیل بشن
      هیچ سودی به حال مردم که ندارن هیچ بلکه کیسه هم می دوزن برای جیب ملت
      ایشالله روزی برسه که رسما اعلام ورشکستگی کنن
      اگر صنعتگری اینه که از موقعیت سو استفاده بشه و کیسه دوزی بشه برای جیب مردم ما صنعت نخواستیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج