۴۹۴۶۷
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

تحلیل نقدی درباره حوادث اخیر آمریکا

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: حوادث امروز در آمریکا نتیجه باز شدن دمل چرکین سرکوب قیام ۹۹ درصدی است.

پایگاه خبری بسیج: رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: حوادث امروز در آمریکا نتیجه باز شدن دمل چرکین سرکوب قیام ۹۹ درصدی است.

سردار محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین، در افتتاحیه نمایشگاه «پنجه شکسته» که در ایام سالروز شکست آمریکا در صحرای طبس در لانه جاسوسی سابق آمریکا برپا شد، گفت: شهدا با حرکت طوفنده خود، امواج بیداری را برای دنیا به ارمغان آورده‌اند.

اطلاع‌رسانی از ماهیت جنایات آمریکا سبب انگیزه ملت ها برای مبارزه

سردار نقدی امریکا را نماد و نماینده تمامی بدی‌ها و زشتی‌های دنیای امروز دانست و اظهار داشت: اگر آمریکا در هم بشکند می‌توان به دنیای آرام و امن فکر کرد و برای از میان برداشتن این دشمن بزرگ بشریت، نیاز به آگاهی بخشی و بیدارسازی ملت‌ها نسبت به ظلم و دشمنی آمریکا و نشان دادن قدرت پوشالی و ظاهری رژیم آمریکا است.

وی اطلاع رسانی از ماهیت این رژیم را سبب انگیزه ملت‌ها برای مبارزه عنوان کرد و افزود: اگر مردم دنیا، آمریکا را به خوبی بشناسند لحظه‌ای اجازه باقی ماندن جاسوسخانه‌های آمریکا در کشورشان را نمی‌دهند ولی بسیاری از مردم دنیا فریب تبلیغات دروغین آنها را خورده‌اند.

نشان‌دادن قدرت پوشالی آمریکا باعث ایجاد جرأت مبارزه ملت‌ها است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین نشان دادن قدرت پوشالی رژیم آمریکا به ملت‌ها را باعث ایجاد جرأت مبارزه دانست و تصریح کرد: این حرکت توسط ملت ایران آغاز شده و با آنکه همه‌ی دنیا در پیش از انقلاب، آمریکا را به عنوان یک ابرقدرت می‌دیدند ولی امروز هر جای دنیا که رییس‌جمهور امریکا حرکت می‌کند با اعتراض مردمی روبرو می‌شود.

نقدی با اشاره به بیداری ایجاد شده در میان مردم آمریکا، بیان کرد: بسیاری ظلم و دشمنی و جنایات آمریکا را می‌بینند اما به خاطر ترس و وحشتی که آمریکا با دستگاه‌های رسانه‌ای و تسلیحات ایجاد کرده توان مبارزه ندارند حال آنکه بیداری مردم، جرأت مقابله و حضور در صحنه را به ارمغان می‌آورد.

وی بر استفاده از حادثه الهی طبس برای مقابله با آمریکا تاکید و خاطرنشان کرد: لازم است تا ۶۰ سال ظلم و جنایت آمریکا علیه ایران گفته شود و همچنین پوشالی بودن قدرت آمریکا که با شن‌های طبس شکست خوردند نشان داده شود.

دنیای امروز نیازمند آگاهی بخشی نسبت به ظلم و دشمنی آمریکا

رییس سازمان بسیج مستضعفین دنیای امروز را نیازمند آگاهی بخشی نسبت به ظلم و دشمنی آمریکا دانست و ادامه داد: این نمایشگاه می‌تواند شروعی باشد برای برپایی نمایشگاه دائمی جنایت‌های آمریکا همراه با هنرهای تجسمی که حتی بتواند مهمانان خارجی را جذب کرده و تبیین‌کننده دو محور مورد نیاز در مقابله با آمریکا باشد.

حوادث امروز آمریکا نتیجه سرکوب قیام ۹۹ درصدی است

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج با بیان اینکه امروز آمریکا در داخل دچار یک جنگ داخلی بسیار گسترده ولی کم‌شدت و رو به افزایش است، ادامه داد: جنبش بیداری ۹۹ درصدی فرصتی بود تا آمریکا از این جنگ فاصله بگیرد که با سرکوب آن، آمریکا فرصت را از دست داد و حوادث امروز در آمریکا نتیجه باز شدن دمل چرکین سرکوب قیام ۹۹ درصدی است.

خفقان در آمریکا از همه جای دنیا بیشتر است

نقدی به تلاش گسترده رسانه‌های آمریکا برای انعکاس غیر واقعی حوادث داخلی آمریکا اظهار داشت: در داخل آمریکا بیش از هر جای دنیا خفقان است ولی نوع خفقان تفاوت دارد یعنی دیکتاتوری‌های آمریکایی، مردم را با انبوه اطلاعات بی‌فایده و بی ارزش بمباران می‌کنند تا راه را گم کرده و توان مشاهده و تشخیص حقیقت را نداشته باشند.

جایزه حج تمتع برای یک عکس از ۲۶ دانش آموز کشته شده آمریکایی

وی بی اطلاعی اغلب روشنفکران و نخبگان آمریکایی از اتفاقات مهم دنیا را یادآور شد و گفت: کسی که بتواند تصویری از ۲۶ دانش آموز کشته شده در مدرسه آمریکایی را نشان دهد به جایزه حج تمتع تشویق خواهد شد چرا که هیچ کس نمی‌داند حادثه چه بوده و چه بلایی بر سر قربانیان آمده است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه اظهار داشت: افزایش تعداد حوادث تروریستی در آمریکا از سوی افرادی که روانی خوانده می‌شوند و به راحتی در مراکز علمی به کشتار دست می‌زنند، نشان از اضمحلال درونی آمریکاست.

وی به معرفی عوامل بمب‌گذاری بوستون از سوی آمریکا اشاره کرد و افزود: این دو نفر از مبارزین قیام ۹۹ درصدی آمریکا بودند که رژیم آمریکا قصد از بین بردن آنها را داشت و اشاره به تبار اینها برای انحراف افکار عمومی است چراکه همه آمریکایی‌ها از تبارهای مختلف هستند.

انتشار اخبار حوادث امریکا بر اساس منافع آمریکا توسط برخی رسانه‌ها

نقدی به کوتاهی رسانه‌ای و تبلیغی در زمینه‌ی نشان دادن فجایع بزرگ آمریکا اشاره و تصریح کرد: متاسفانه برخی رسانه‌های داخلی ایران، اخبار حوادث آمریکا را بر اساس منافع آمریکا منتشر می‌کنند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین، اعلام نشدن نام حتی یکی از دانش‌آموزان کشته شده در افغانستان را یادآور شده و بیان کرد: آمریکایی ها در جریان فتنه ۸۸، با سناریوی قبلی یک نفر را در ایران می‌کشند و آن را به نظام جمهوری اسلامی نسبت می‌دهند و با هجمه گسترده رسانه‌ای نام او را در دنیا به عنوان کسی که توسط نظام ایران کشته شده منتشر می‌کنند و حتی سنا و مجلس آمریکا هم به نام او بیانیه می‌دهند.

قدم‌هایی همچون فاتحان لانه جاسوسی برای امروز

وی با اشاره به قدم‌های بزرگ فاتحان لانه جاسوسی خاطرنشان کرد: لازم است با تحلیل درست از اوضاع امروز برای چگونگی نشان دادن ظلم و جنایات و پوشالی بودن قدرت آمریکا تلاش کنیم.

نقدی در پایان سخنان خود بیداری‌های امروز در دنیا را ثمره اقدامات ارزشی و اساسی دانسته و بیان کرد: امروز اوج جنگ ایران و آمریکا است که به دلیل برآوردهایشان، آمریکا توان مقابله نظامی با ایران را ندارد پس در تمامی عرصه‌ها در اوج جنگ با ملت ایران است و فقط در ظاهر می‌گوید که گزینه نظامی روی میز است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج