۴۹۴۷۱۰
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

«مصاحبه» همچنان پرفروش ترین فیلم گوگل پلی

با وجود اینکه دو سال از اکران فیلمی که درباره قتل کیم جونگ-اون بود و جنجالی که در پی آن شکل گرفت می گذرد، سیستم فروش دیجیتال گوگل اعلام کرده که این فیلم هنوز هم پرفروش ترین فیلم سینمایی‌اش است و غول‌هایی مثل «یخ زده»، «ددپول» و «جنگ ستارگان» را پشت سر گذاشته است.

روزنامه بانی فیلم: با وجود اینکه دو سال از اکران فیلمی که درباره قتل کیم جونگ-اون بود و جنجالی که در پی آن شکل گرفت می گذرد، سیستم فروش دیجیتال گوگل اعلام کرده که این فیلم هنوز هم پرفروش ترین فیلم سینمایی‌اش است و غول‌هایی مثل «یخ زده»، «ددپول» و «جنگ ستارگان» را پشت سر گذاشته است.
«مصاحبه» همچنان پرفروش ترین فیلم گوگل پلی

به نقل از ایندپندنت، به نظر می‌رسد اگر یک کشور اعلام کند فیلمی که ساخته‌اید در حقیقت یک «اعلان جنگ» است، شاید بتواند عواقب خبوی برای فیلم به بار بیاورد.

گوگل پلِی آشکار کرده که فیلم «مصاحبه» هنوز هم پرفروش‌ترین فیلمش تا به امروز است، آن هم در حالیکه دو سال از جنجالی می گذرد که باعث شد در نهایت این فیلم از پرده سینماها پایین کشیده شود و فقط به صورت دیجیتال پخش شود.

این فیلم بلاکباسترهای بزرگی از جمله «یخ زده»، «ددپول» و «جنگ ستارگان: نیرو بیدار می شود» را در فروشگاه دیجیتال گوگل کنار زد، آن هم حتی با وجود اینکه این فیلم به مدت نزدیک به دو سال از طریق سرویس استریمینگ نت فلیکس هم در دسترس مخاطبان قرار داشته است.

در فیلم «مصاحبه» جیمز فرانکو و ست روگن نقش دو خبرنگاری را بازی می کند که بعد از به دست آوردن یک مصاحبه اختصاصی با کیم جونگ-اون، رهبر کره شمالی، راهی این کشور می شوند. البته سازمان سی آی ای هم به سرعت با آن ها ارتباط برقرار می کند تا در این سفر، این دیکتاتور خطرناک را به قتل برسانند.

به خاطر اینکه این فیلم چنین مفهومی داشت و در آن ترور رهبر این کشور مطرح می شود، جا سونگ-نام سفیر کره شمالی در سازمان ملل آن را محکوم کرد و اعلام کرد که اکران این فیلم «اعلان جنگ» و «غیرپنهان ترین حمایت از تروریسم» است.

روز بیست و چهارم نوامبر سال ۲۰۱۴، یک گروه هکری که خود را «محافظان صلح» می نامید سرورهای کمپانی سونی پیکچرز را هک کرد و ایمیل‌ها، اسناد کارکنان و فیلم های منتشرنشده این کمپانی را روی اینترنت پخش کرد؛ این در حالیکه بود که این گروه پس از مدتی تهدید کرد که اگر سینماهای نیویورک و هر سینمای دیگری در سطح آمریکا تصمیم بگیرد آن را روی پرده ببرد، به آن حمله خواهد کرد. دولت کره شمالی هرگونه دست داشتن در این هک را انکار کرد، اما پس از تحقیقات بسیار آمریکا گفت شواهدی پیدا کرده که کره شمالی پشت این هک بوده است.

این تهدیدها باعث شد که تعدادی از زنجیره های سینمایی بزرگ از نمایش فیلم سر باز بزنند و در نهایت سونی مجبور شود به صورت رسمی اکران سینمایی فیلم را در ماه دسامبر ۲۰۱۴ کنسل کند و به جای آن فیلم را فقط به صورت دیجیتال اکران کند و در نتیجه «مصاحبه» از طریق گوگل پلی، نت فلیکس، آی تیونز، اکس باکس لایو و دیگر فروشنده های دجیتیال پخش بشود. حتی خود پرزیدنت اوباما هم پس از اینکه اکران فیلم کنسل شد از آن ابراز ناراحتی کرد و گفت نباید به این صورت به خواسته های آن ها سر فرود آورد.

گوگل پلی همچنین اعلام کرد که در زمینه پرفروش ترین آلبوم ها و پرفروش ترین کتاب ها، آلبوم «۲۵» آدل و کتاب «پنجاه طیف گری» در صدر قرار دارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج