۴۹۴۷۳۱
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

معرفی قدرتمندترین رایتر جهان توسط Pioneer

شرکت آمریکایی Pioneer Electronics جدید ترین ODD یا درایو Blu-ray XL Writer مخصوص کامپیوتر را معرفی کرد. این رایتر را می توان پیشرفته ترین محصول جهان در این زمینه نامید.

مجله سخت افزار: دیسک های UHDBlu-Ray با پشتیبانی از دقت ۴K و فناوری HDR در کنار Dolby Vision به تازگی معرفی گشته و در کریسمس سال ۲۰۱۶ نیز فیلم های مبتنی بر آن راهی قفسه های فروشگاه در ایالات متحده و اروپا شد. همزمان با این عرضه، شرکت سامسونگ نیز دست به کار شده و پلیرهای مخصوص پخش این دیسک ها را راهی بازار کرد.
معرفی قدرتمندترین رایتر جهان توسط Pioneer
کمی بعد نیز سونی و پاناسونیک نیز وارد این بازی شدند. در همین راستا شرکت آمریکایی Pioneer Electronics جدید ترین ODD یا درایو Blu-ray XL Writer مخصوص کامپیوتر را معرفی کرد. این رایتر را می توان پیشرفته ترین محصول جهان در این زمینه نامید.

درایو مورد نظر با نام BDR-211UBK راهی بازار خواهد شد و به سرعت نوشتن تا X16 برای دیسک های BD-R دست پیدا خواهد کرد. این محصول با تمامی دیسک های (SL 25GB/DL 50GB) و BDXL (BD-R XL: TL 100GB/ QL 128GB, BD-RE XL: TL 100GB) سازگاری کامل دارد. خریداران این محصول از یک نرم افزار رایگان CyberLink نیز بهره مند خواهند شد.
پایونر اعلام کرده است که درایو BDR-211UBK به طور واقعی قادر به ضبط و پخش 4K بوده و با سیستم عامل ویندوز 10 سازگار شده است. از جمله فناوری های آن نیز می توان سیستم پخش سریع QuickPlay و PowerRead با هدف خواندن دیسک های معیوب اشاره کرد. همچنین Pioneer از تکنولوژی ذخیره سازی اطلاعات نیز در آن بهره گرفته است تا بدین ترتیب کاربران قادر به گرفتن نسخه پشتیبان بر روی دیسک های حرفه ای باشند.
همچنین ویژگی Auto Quiet Mode نیز به طور هوشمند بافر را با سرعت چرخش موتور دیسک تنظیم می نماید؛ این عمل جهت کاهش نویز صوتی در هنگام تماشای فیلم و پخش موسیقی مورد استفاده قرار می گیرد. پایونر درایو BDR-211UBK را با قیمت 130 دلار و در پایان ماه جاری راهی بازار خواهد کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج