جاباما
۴۹۴۷۷۲
۵۰۲۳
۵۰۲۳
پ

مدل ۲۰۱۸ لکسوس ال اس ۵۰۰ اچ رونمایی شد

لکسوس با حضور در نمایشگاه خودرو دیترویت و رونمایی از یک اتومبیل کاملا متفاوت، پرچمدار سدان‌های خود به نام ال اس ۵۰۰ همه را تحت تاثیر قرار داد. حال این شرکت ژاپنی با نسخه هیبریدی این خودرو به نام لکسوس ال اس ۵۰۰ اچ (Lexus LS ۵۰۰H) پا به نمایشگاه خودرو ژنو گذاشته است.

وب سایت گجت نیوز - معین کریمی: لکسوس با حضور در نمایشگاه خودرو دیترویت و رونمایی از یک اتومبیل کاملا متفاوت، پرچمدار سدان‌های خود به نام ال اس ۵۰۰ همه را تحت تاثیر قرار داد. حال این شرکت ژاپنی با نسخه هیبریدی این خودرو به نام لکسوس ال اس ۵۰۰ اچ (Lexus LS ۵۰۰H) پا به نمایشگاه خودرو ژنو گذاشته است.
مدل 2018 لکسوس ال اس 500 اچ رونمایی شد

لکسوس ال اس ۵۰۰ اچ از همان معماری مختص خودروهای لوکس GL-A به کار رفته در مدل معمولی همین خودرو و همچنین خودرو کوپه سری LC آنها بهره می‌برد. به جای یک موتور دو توربو وی ۶ با توان تولید ۴۱۵ اسب بخار، این خودرو از یک موتور ۳.۵ لیتری وی ۶ همراه با دو موتور الکتریکی بهره می‌برد که به صورت ترکیبی می‌توانند قدرت ۳۵۴ اسب بخار را تولید کنند.
مدل 2018 لکسوس ال اس 500 اچ رونمایی شد
ترکیب به کار رفته دقیقا با خودرو تویوتا LC 500h یکسان است که می‌تواند به معنی موتور گازی با بهره گیری از تکنولوژی Dual VVT-i، بازوهای غلتانک باریک‌تر و سبک‌تر برای حرکت سوپاپ و تزریق مستقیم D-4S است. در همین حال سیستم با یک بسته باتری لیتیوم یونی جمع و جور ترکیب می‌شود می‌شود که 20 درصد کوچتر و در عین حال دارای چگالی قدرت بالاتری از اتومبیل‌های هیبریدی دیگری همچون LS 600h L است.

مدل 2018 لکسوس ال اس 500 اچ رونمایی شد

این خودرو پرچمدار، درست همانند LC ۵۰۰h از سیستم Multi Stage Hybrid System بهره می‌برد که در اصل یک سیستم انتقال ۴ سرعته اتوماتیک به همراه CVT را شبیه به یک سیستم ۱۰ دنده می‌کند. همین قضیه باعث شده است تا شما بتوانید ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر را در کمتر از ۵.۴ ثانیه طی کنید. شرکت لکسوس همچنین حالت دستی را نیز ارائه می‌دهد که به شما حس داشتن یک گیربکس ۱۰ سرعته را الغا خواهد کرد.

مدل 2018 لکسوس ال اس 500 اچ رونمایی شد

لکسوس ال اس ۵۰۰ اچ از نظر ابعاد بزرگ‌تر از نسل پیشین خود است و فاصله دو محور آن بیشتر از اتومبیل ال اس ۶۰ اچ ال است. این خودرو هیبریدی از نظر طراحی خارجی تفاوت زیادی با نسخه تک سوخت خود ندارد و در این نسخه نیز شیب سقف حفظ شده، جلو پنجره مشبک با سبک نخ ریسی و چراغع‌های ال ای دی به چشم می‌خورد. در بخش داخلی نیز لکسوس از آپشن‌های مختلف و منحصر به فردی از جمله چوب ارگانیک ، چوب Herringbone و برش‌های لیزری ویژه استفاده کرده است. پنل درها از اریگامی الهام گرفته شده و لکسوس برای تزئینات شیشه‌ای حک شده داخل کابین نیز از کریکتو اصیل ژاپنی استفاده کرده است.

مدل 2018 لکسوس ال اس 500 اچ رونمایی شد

در حال حاضر قیمت و زمان عرضه این خودرو هیبریدی مشخص نیست، اما انتظار می‌رود چندی پس از عرضه نسخه اصلی خود و در اواخر سال جاری روانه بازارهای بین‌المللی شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج