۴۹۴۹۰۲
۱ نظر
۵۰۱۹
۱ نظر
۵۰۱۹
پ

استفاده رولز رویس از الماس برای رنگ آمیزی

الماس سخت ترین سنگ جهان است که اصولاً برای تجملاتی شدن طلا و جواهر از آن استفاده می شود. حالا کمپانی خودروسازی رولز رویس از الماس برای رنگ آمیزی خودروی Ghost برای لوکس سازی هر چه بیشتر آن استفاده کرده است.

مجله سخت افزار - سیمین نوربخش: الماس سخت ترین سنگ جهان است که اصولاً برای تجملاتی شدن طلا و جواهر از آن استفاده می شود. حالا کمپانی خودروسازی رولز رویس از الماس برای رنگ آمیزی خودروی Ghost برای لوکس سازی هر چه بیشتر آن استفاده کرده است.
استفاده رولز رویس از الماس برای رنگ آمیزی
برای رنگ آمیزی این مدل از خودروی گوست که "Elegance" نام دارد، از 1000 الماس خورد شده استفاده شده است و برای اولین بار در نمایشگاه ژنو 2017 در کنار چند مدل رولز رویس قدیمی تر، از آن رونمایی شده است.
استفاده رولز رویس از الماس برای رنگ آمیزی

یک چیزی که از رونمایی این خودور مطمئنیم، آن است که رنگ آن همانطور که در عکس ها مشخص است خیره کننده است. بنابراین دو ماه صرف زمان از طرف رولز رویس برای تست رنگ الماسی خودرو و تلاش برای درخشندگی آن، به نظر میاید که ارزشش را داشت. بقیه قسمت های این خودرو نکته برجسته ای ندارد، اما هنوز هم می توان گفت که زیباست. خطوط کناری ماشین در امتداد پهلوها با رنگ قرمز و سیاه توسط نقاش اختصاصی رولز رویس با دست رنگ شده است که با مرکز چرخ های ۲۱ اینچی این خودرو که قرمز رنگ است، تناسب رنگی زیبایی دارد.
استفاده رولز رویس از الماس برای رنگ آمیزی

این تناسب رنگ در داخل خودرو نیز مشاهده می شود. در قسمت جلو همه چیز سیاه است، از صندلی های چرم تا کفپوش های ابریشمی. روکش بلوطی Tudor برای تریم این خودرو استفاده شده است که با ساعت سفارشی و دوخت قرمز آن هماهنگ است. دریایی از رنگ سیاه که توسط دوخت قرمز و نوارهای تزئینی قرمز رنگ روی صندلی، نشانه گذاری شده است.
استفاده رولز رویس از الماس برای رنگ آمیزی
در قسمت عقب، صندلی ها چرم خاکستری روشن با همان دوخت و نوارهای قرمز رنگ وجود دارد. هرچند که زیباترین بخش در طراحی داخل خودرو قسمت شطرنجی قسمت های از صندلی های جلو است که زمانی که تجهیزات آن به بیرون آورده می شود، نمایان می شوند.
استفاده رولز رویس از الماس برای رنگ آمیزی

الگانس موتور ۶.۶ لیتری V۱۲ دارد. این موتور قدرت ۵۶۳ اسب بخار در ۵۲۵۰ rpm و گشتاور ۶۰۵ در ۱۵۰۰ rpm تولید میکند، که از طریق جعبه دنده ۸ سرعته اتوماتیک خود این نیرو را به چرخ های عقب منتقل میکند. قیمت این خودرو که در دو مدل ارائه می شود ۲۹۵,۸۵۰ و ۳۲۹,۳۲۵ دلار است.
استفاده رولز رویس از الماس برای رنگ آمیزی
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آرش

      فکر کن بیاد ایران، یه وانت نیسان بزن وسط ستون وسط!!! حالا برو بگرد رنگ پیدا کن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج