۴۹۵۴۸
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

نتیجه گفت و گو با رئیس فیبا

زنان مسلمان بسکتبالیست هم می توانند...

محمود مشحون دست پر از مالزی برگشته است. اجلاس سالیانه کنفدراسیون بسکتبال آسیا اواخر هفته گذشته در مالزی برگزار شد و مشحون هم به عنوان رئیس فدراسیون ایران در این اجلاس حاضر بود.

زنان مسلمان بسکتبالیست هم می توانند...

روزنامه تماشا: محمود مشحون دست پر از مالزی برگشته است. اجلاس سالیانه کنفدراسیون بسکتبال آسیا اواخر هفته گذشته در مالزی برگزار شد و مشحون هم به عنوان رئیس فدراسیون ایران در این اجلاس حاضر بود. مهمترین خبری که او از این نشست داده، این است که مشحون در جلسه خصوصی با رئیس فدراسیون بین المللی او را متقاعد کرده تا زنان مسلمان هم بتوانند در مسابقات شرکت کنند.

او در جلسه با رئیس فیبا دو موضوع را مطرح کرد: «در بحث اول قرار شد لباس هایی را که مورد نظر ما است، برای کارشناسان فیبا ارسال کنیم تا پس از تایید، زنان مسلمان هم در رقابت های بین المللی شرکت کنند. یک مدل لباس طراحی شده را با خود آورده ام. یک طرح دیگر هم خودمان اجرا می کنیم و چند مدل لباس را برای فیبا ارسال می کنیم تا بالاخره تاییدیه فدراسیون جهانی را بگیریم. یک روسری مناسب، پیراهن های آستین بلند، شورت بلند ورزشی و جوراب ساق بلند تا بالای زانو که بسیار زیباست برای زنان در نظر گرفته شده است.»

زنان مسلمان بسکتبالیست هم می توانند...

پیشنهاد دیگری که مشحون به رئیس فیبا داده، درباره تغییر یک قانون بیست ساله است: «بحث دیگر ما درباره نوع سوت زدن برای شوت هایی است که به سمت سبد می رود. زمانی که توپ در حال صعود یا نزول است، با بلاک شات شدن می توان زیبایی بسکتبال را بیشتر کرد.

در این حالت مربیان، بازیکنان و داوران هم اشتباه نمی کنند. پیشنهاد دیگر ما درباره رقابت های انتخابی المپیک بود که رفتو برگشت انجام شود. این موضوع مورد نظر رییس فدراسیون جهانی هم بود. با این حال قرار است این موارد در جلسه فدراسیون جهانی که در ژنو یا ترکیه برگزار می شود، به تصویب برسد.»

خبر دیگری که مشحون دارد، درباره حضور استرالیا و نیوزلند در مسابقات قاره آسیا است: «قرار شده استرالیا و نیوزلند هم در قاره آسیا مسابقه دهند تا سطح کیفی رقابت ها بالاتر برود اما حضور آنها سهمیه المپیک آسیا را از بین نمی برد. البته قرار است درباره این مسئله در جلسه سالیانه فدراسیون جهانی بحث شود.»

روزهای گذشته گفته شدکه به دلیل ناامنی در عراق، میزبانی مسابقات باشگاه های غرب آسیا از این کشور گرفته می شود. با اینحال مشحون این اتفاق را قطعی نمی داند: «عراق اعلام کرد که امنیت را تضمین می کند اما من پیگیری می کنم تا دوباره اتفاقی که در باشگاه های آسیا افتاد و فینال برگزار نشد، تکرار نشود.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عادل

      احسنت به همتشون...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج