۴۹۵۵۷۷
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

سامسونگ برترین فروشنده گوشی در سال ۲۰۱۶

با ماجرایی که برای نوت ۷ پیش آمد، پارسال سامسونگ سال خیلی بدی را پشت سر گذاشت. با این حال طبق آماری که جدیدا توسط Strategy Analytics منتشر شده، این شرکت توانست با مجموع فروش ۳۰۸٫۵ میلیون دستگاه در سال ۲۰۱۶، موفق‌ترین تولیدکننده‌ی گوشی هوشمند از نظر میزان فروش شود.

مجله دیجی کالا - مهدی مومن زاده: با ماجرایی که برای نوت ۷ پیش آمد، پارسال سامسونگ سال خیلی بدی را پشت سر گذاشت. با این حال طبق آماری که جدیدا توسط Strategy Analytics منتشر شده، این شرکت توانست با مجموع فروش ۳۰۸٫۵ میلیون دستگاه در سال ۲۰۱۶، موفق‌ترین تولیدکننده‌ی گوشی هوشمند از نظر میزان فروش شود. اپل با فروش ۲۱۵٫۵ میلیون آیفون با اختلاف در جایگاه دوم ایستاده است.
سامسونگ برترین فروشنده گوشی در سال 2016

هرچند که سامسونگ نسبت به اپل گوشی‌های هوشمند خیلی بیشتری فروخته، ولی اپل با فروش آیفون‌ها سود خیلی زیاد‌تری کرده است. نزدیک به ۸۰ درصد سود بازار فروش گوشی‌های هوشمند در جیب اپل رفته است. یعنی چیزی در حدود ۴۴٫۹ میلیارد دلار از ۵۳٫۷ میلیارد دلار. سامسونگ فقط ۱۴٫۶ سود بازار یعنی ۸٫۳ میلیارد دلار را برده است. قطعا فاجعه‌ی نوت ۷ در این سود کم تاثیرگذار بوده است.

بعد از سامسونگ و اپل، سومین فروشنده‌ی بزرگ گوشی‌های هوشمند در سال ۲۰۱۶، هوآوی است. فقط سری Honor در این سال توانست ۷۲٫۲ میلیون دستگاه بفروشد. سری Ascend هم ۶۵٫۷ میلیون دستگاه فروخت. به طور کلی شرکت‌های چینی عملکرد خیلی خوبی داشتند و شیائومی، ویوو و اوپو توانستند با توجه به فروش قابل توجه در بازار چین رتبه‌های بعدی را به خود اختصاص دهند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج