جاباما
۴۹۵۶۴۶
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

رونمایی از نسخه مسابقه‌ای پورشه ۹۱۱

پیرو فروش موفقیت‌آمیز خودرو پورشه ۹۱۱ R ، این خودروساز آلمانی برای نخستین بار این نسل از خودروها، مدل GT۳ پورشه ۹۱۱ را همراه با یک موتور قدرتمند، گیربکس ۷ سرعته دو کلاچ اتوماتیک و یا ۶ سرعته دستی رونمایی کرده است.

وب سایت گجت نیوز - معین کریمی: پیرو فروش موفقیت‌آمیز خودرو پورشه ۹۱۱ R ، این خودروساز آلمانی برای نخستین بار این نسل از خودروها، مدل GT۳ پورشه ۹۱۱ را همراه با یک موتور قدرتمند، گیربکس ۷ سرعته دو کلاچ اتوماتیک و یا ۶ سرعته دستی رونمایی کرده است.
رونمایی از نسخه مسابقه‌ای پورشه 911
این در حالی‌ست که طی چند مدت اخیر شاهد عرضه خودروهای GT تنها با یک نوع سیستم انتقال قدرت بودیم. نسل پیشین این خودرو تنها به صورت سه پدال عرضه می‌شود، اما این خودروساز آلمانی تصمیم گرفت تا سیستم انتقال قدرت دو کلاچ خودکار خود در نسل جدید استفاده کند که سریع‌تر و کارامدتر از پیش بوده و بهترین عملکرد را در اختیار یک اتومبیل مسابقه‌ای قرار خواهد داد.
رونمایی از نسخه مسابقه‌ای پورشه 911

خودرو مدل GT۳ پورشه ۹۱۱ رونمایی شده در نمایشگاه ژنو نه تنها از نظر سیستم انتقال سرعت متفاوت شده است، بلکه آیرودینامیک و هندلینگ خودرو نیز نسبت نسل های پیشین کوپه آیکونیک شرکت پورشه، با توجه به قدرت گرفتن از یک موتور آسپیره طبیعی بهبود پیدا کرده است.

رونمایی از نسخه مسابقه‌ای پورشه 911

اینک مدل متمرکز بر مسابقات این خودرو Cup از یک موتور ۴.۰ لیتری ۶ سیلندر بهره می‌برد که نسبت به نسل پیشین خود ارائه‌کننده مشخصات قدرتمندتری بوده و به صورت محدودی با نام کامل ۹۱۱ GT۳ RS به فروش خواهد رسید. در این مدل، قدرت از ۳۵۰ کیلووات به ۳۶۸ کیلووات نسل پیشین که همراه با یک موتور ۳.۸ لیتری بود ارتقا پیدا کرده است و شتاب ۰ تا ۱۰۰ آن نیز چیزی در حدود ۳.۴ ثانیه خواهد بود.
رونمایی از نسخه مسابقه‌ای پورشه 911

کسانی که مدل گیربکس دستی این خودرو را بدون هیچگونه هزینه کم یا زیادی انتخاب کرده‌اند، این مسافت را ۰.۵ ثانیه دیرتر به پایان خواهند رساند. هرچند مصرف سوخت در این مدل کمی بالاتر خواهد بود، اما سرعت آن به جای ۳۱۸ کیلومتر، به ۳۲۰ کیلومتر در ساعت رسیده است. پورشه ادعا کرده است که شاسی این خودرو را بازطراحی کرده تا وضعیت بهتری را به خود بگیرد و سیستم فرمان چرخ عقب را بهتر از گذشته کند. در کنار آن سپر جلویی جهت مقابله با وزش باد، یک بال پشتی جدید و همچنین یک دیفیوزر باعث شده‌اند تا آیرودینامیک خودرو بهبودیافته‌تر از گذشته باشد.

رونمایی از نسخه مسابقه‌ای پورشه 911

در داخل کابین خلبانی دو نفره این خودرو بخش‌های مختلفی نسبت به مدل‌های سری ۲ پورشه بهبود پیدا کرده که شامل یک سیستم سرگرمی جدید و یک فرمان با قطر کوچکتر است که از ابرخودرو هیبریدی ۹۱۸ Spyder الهام گرفته است. کاربر به واسطه اپلیکیشنی به نام "Connect App" می‌تواند از طریق گوشی هوشمند خود با سیستم سرگرمی خودرو ارتباط برقرار کرده و به واسطه یک اپلیکیشن دیگر به نام "Track Precision" نیز می‌تواند اطلاعات ذخیره شده از مسابقات انجام داده و رکوردهای ثبت شده را در مشاهده کند.

در تریم استاندارد، خودرو مدل GT۳ پورشه ۹۱۱ از صندلی‌های مسابقه‌ای معروف این شرکت با قابلیت تنظیم الکترونیکی ارتفاع و پشتی نصب شده وجود دارد، اما به صورت یک آپشن می‌توانید یک صندلی مدرن‌تر به نام Adaptive Sports Seats Plus را بر روی خودرو خود سوار کنید که قابلیت تنظیم الکتریکی در ۱۸ جهت مختلف را خواهد داشت. گفتنی‌ست که همانند سایر مدل‌های GT، صندلی‌های پشتی به جهت کنترل وزن خودرو حذف شده است.

قیمت مدل GT3 پورشه 911

گفته می‌شود قیمت پایه در نظر گرفته شده برای این خودرو 327 هزار دلار بوده و تا پیش از پایان سال جاری میلادی آماده خریداری خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج