۴۹۵۷
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

تقویت عضلات با سيب

افرادی كه هر روز یك سیب می‌خورند، نه تنها با این كار خود را از پزشك دور نگه می‌دارند بلكه قدرت عضلات آن‌ها افزایش پیدا كرده و چربی كمتری در بدن‌شان ذخیره می‌شود.

تقویت عضلات با سيب


تقویت عضلات با سيب

افرادی كه هر روز یك سیب می‌خورند، نه تنها با این كار خود را از پزشك دور نگه می‌دارند بلكه قدرت عضلات آن‌ها افزایش پیدا كرده و چربی كمتری در بدن‌شان ذخیره می‌شود.

محققان متوجه شدند، ماده‌ای به نام «اسید اورسولیك» در سیب وجود دارد كه به حفظ تناسب اندام انسان و كاهش وزن كمك زیادی می‌كند. این تركیب حتی نقش مهمی در كنترل قند بازی می‌كند و می‌تواند فواید زیادی برای بیماران دیابتی داشته باشد.تحقیقات نشان می‌دهد، رشد عضلانی در افرادی كه هر روز سیب می‌خورند ۱۵ درصد از دیگران سریع‌تر است. مصرف این میوه هم‌چنین می‌تواند رشد سلول‌های چربی را تا ۵۰ درصد كاهش دهد كه در نوع خود بسیار قابل توجه است.

افرادی كه هر روز سیب می‌خورند، با این كار خود را در برابر قند خون، كلسترول، اسیدهای چرب مضر محافظت خواهند كرد و كمتر به بیماری‌های مزمن دچار می‌شوند.

مصرف این میوه به‌خصوص برای سالمندان فواید بسیاری دارد، زيرا همراه با افزایش سن، تراكم ماهیچه‌ها در بدن این افراد كاهش چشم‌گیری پیدا می‌كند كه این موضوع یكی از مهم‌ترین دلایل ناتوانی‌های جسمی و فلج در میان آن‌ها به حساب می‌آید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      من این رو تجربه کردم هر رو یکی دو تا سیب می خورد و خیلی سر حال و روی فرم بودم و وزنم هم بالا نمی رفت ولی از وقتی خوردن سیب رو کنار گذاشتم هم وزنم افزایش پیداکرده وهم ضعف عضلانی بیشتری دارم .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج