۴۹۵۷۴۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

طرح مفهومی زیبا از آیفون ۸

تعدادی از علاقمندان خوش ذوق گوشی‌های هوشمند در تلاش هستند با توجه به اطلاعات منتشر شده درباره گوشی آیفون ۸، طرح‌های سه بعدی زیبا و قابل توجهی را طراحی و منتشر کنند. به تازگی طرح مفهومی قابل توجهی از این گوشی آیفون ۸ در دسترس قرار گرفته که علاوه بر زیبایی، بسیاری از ویژگی‌هایی که تاکنون از این گوشی منتشر شده را در بر گرفته است.

شهر سخت افزار - جاسم فروزنده: با نزدیک شدن به زمان معرفی گوشی آیفون ۸ از سوی اپل، هر روز خبرها و گزارش‌های جدیدی از ویژگی‌ها و قابلیت‌های این گوشی منتشر می‌شود. علاوه بر این، تعدادی از علاقمندان خوش ذوق گوشی‌های هوشمند در تلاش هستند با توجه به این اطلاعات منتشر شده طرح‌های سه بعدی زیبا و قابل توجهی را طراحی و منتشر کنند. به تازگی طرح مفهومی قابل توجهی از این گوشی آیفون ۸ در دسترس قرار گرفته که علاوه بر زیبایی، بسیاری از ویژگی‌هایی که تاکنون از این گوشی منتشر شده را در بر گرفته است.
طرح مفهومی زیبا از آیفون 8

تا به حال طرح‌ها و شکل‌های عجیب غریبی از گوشی آیفون ۸ توسط کاربران منتشر شده است اما طرحی که امروز توسط تعدادی از سایت‌های خبری معرفی شد تفاوت زیادی با آن‌ها دارد. اگرچه این طرح تعدادی از ویژگی‌های ظاهری خود را از گوشی‌های ال‌جی G۶ و همچنین پرچمدار معرفی نشده گلکسی اس ۸ گرفته اما بازهم اصالت خود را حفظ کرده و هنوز به گوشی‌های آیفون وفادار باقی مانده است.
طرح مفهومی زیبا از آیفون 8

طراحی صورت گرفته برای گوشی‌های G۶ و گلکسی اس ۸ به قدری زیبا و قابل توجه هستند که هم اکنون بسیاری از طرفداران اپل نیز امیدوارند، طراحی صورت گرفته برای آیفون ۸ به گونه‌ای باشد که شباهتی به این دو گوشی داشته باشد. تصاویر مربوط به این طرح مفهومی را می‌توانید در ادامه مطلب مشاهده کنید.
طرح مفهومی زیبا از آیفون 8
طرح مفهومی زیبا از آیفون 8
طرح مفهومی زیبا از آیفون 8
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج