۴۹۵۸۵۰
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

iOS ۱۰.۳ Beta ۳ منتشر شد

اخیراً iOS ۱۰.۳ Beta ۳ برای کاربران آیفون و آیپد منتشر شده است. البته این آپدیت فقط برای توسعه دهندگان ثبت شده، ارائه شده است.

وب سایت کلیک: اخیراً iOS ۱۰.۳ Beta ۳ برای کاربران آیفون و آیپد منتشر شده است. البته این آپدیت فقط برای توسعه دهندگان ثبت شده، ارائه شده است.
iOS 10.3 Beta 3 منتشر شد

بعد از انتشار دومین نسخه بتای iOS ۱۰.۳ در دو هفته قبل، اکنون یک نسخه جدید پیش عرضه برای توسعه دهندگان ثبت شده آماده دانلود است. اگر از آن تعجب کرده اید پس باید بدانید که در این آپدیت نقص ها رفع شده اند و عملکردها بهبود یافته است. اساساً، اگر شما هم اکنون یک نسخه بتای iOS ۱۰.۳ را بر روی دستگاه خود نصب شده داشته باشید، پس آپدیت کردن به جدیدترین نسخه آن منطقی ترین کاری است که در حال حاضر باید انجام دهید.

برای شروع فرآیند آپدیت ابتدا دستگاه خود را به یک شبکه وای فای متصل کنید و مطمئن شوید که میزان شارژ باتری آن بیش از ۵۰ درصد باشد. اگر شارژ باتری دستگاه کمتر از این میزان باشد فرآیند آپدیت ادامه پیدا نمی کند. توصیه من این است که دستگاه خود را در تمام طول فرآیند نصب در حالت شارژ قرار دهید. بعد از اتصال دستگاه به منبع شارژ به قسمت Settings > General > Software Update بروید. در صورتی که آپدیت در دسترس بود بر روی دکمه Download and Install ضربه بزنید. بعد از پایان نصب می توانید به طور معمول از دستگاه خود استفاده کنید.

اگر شما یک توسعه دهنده نمی باشید پس احتمالاً خوشحال خواهید شد که بدانید تست کننده های عمومی بتا نیز می توانند به طور آزمایشی از جدیدترین سیستم عامل موبایل اپل استفاده کنند. آن کاملاً رایگان است. فقط باید این نرم افزار را بر روی دستگاهی نصب کنید که به صورت روزانه از آن استفاده نمی کنید. اگر هنوز مشتاق به انجام این کار هستید، آن را انجام دهید، صرف نظر از اینکه آن را بر روی آیفون یا آیپد اصلی خود نصب می کنید یا خیر.

iOS 10.3 یک آپدیت مهم است که تغییرات متعددی را ایجاد می کند و ویژگی های اضافی را در اختیار ما قرار می دهد. برای اطلاع از موارد جدید در iOS 10.3 فقط کافی است به لینک معرفی آن در همین سایت مراجعه کنید.
اما به طور خلاصه،iOS 10.3 علاوه بر یک بخش امنیتی جدید در بخش تنظیمات، ویژگی برجسته جدیدی به نام Find My AirPods را در دسترس ما قرار می دهد. در آینده ویژگی های مشابه بیشتری نیز ارائه خواهند شد و ما مطمئن هستیم که با عرضه شدن آپدیت های نرم افزاری بیشتر توسط شرکت اپل، لیست این ویژگی ها نیز همچنان گسترده تر خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج