۴۹۵۸۵۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

اتفاق عجیب و معنادار در لیگ دسته اول

سرمربی تیم دسته اولی استقلال اهواز از ترک تمرین توسط بازیکنان تیمش گلایه کرد.

خبرگزاری فارس: اوضاع تیم استقلال اهواز از خوب نبودن گذشته و در مورد این تیم باید گفت شرایط اسفناک است. این تیم که سقوطش به دسته دو مسجل شده است از ابتدای فصل درگیر ماجراهای عجیبی شد که واقعا قابل تامل است که چرا هیچ نهاد و ارگانی حاضر نشد برای حل مشکلات این تیم ورود کند.

به تازگی هم برخی از بازیکنان این تیم خیلی خودجوش و بدون اجازه از سرمربی تیم در تمرینات شرکت نمی کنند. جالب اینجاست که هنوز ۶ هفته از لیگ باقی مانده و تیم های مقابل استقلال اهواز شاید شانس قهرمانی یا سقوط داشته باشند. عدم حضور برخی بازیکنان در تمرین شائبه های زیادی ایجاد کرده که حتی صدای سرمربی خود این تیم را در آورده است و این سوال را ایجاد می کند که آیا حواس کمیته اخلاق و انضباطی فدراسیون به این مسائل هست؟

در همین زمینه حمیدرضا بابایی سرمربی تیم استقلال اهواز در گفت و گو با خبرنگار ورزشی فارس خطاب به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال می گوید: من درخواستی از کمیته انضباطی فدراسیون دارم. با توجه به اینکه بازی‌های لیگ یک به پایان لیگ نزدیک شده به صورت ویژه‌ای به این بازی‌ها نگاه شود که حقی از تیمی ضایع نشود و ما فوتبال پاکی را شاهد باشیم. چه دلیلی دارد بازیکنان تیمی به صورت خودجوش تمرین خود را ترک کنند و غیبت غیرموجه داشته باشند؟ طبق قانون کمیته انضباطی اگر بازیکنی حق و حقوق خود را دریافت نکرده می‌تواند به کمیته انضباطی شکایت کند و حق ترک تمرین را به هیچ عنوان ندارند. من از کمیته انضباطی می‌خواهم که با هماهنگی با مدیران باشگاه جلوی این گونه بازیکنان گرفته و برخورد قانونی به عمل آید.

بابایی ادامه داد: ما حتی خوابگاه به همراه خورد و خوراک بازیکنان را فراهم کردیم و به آنها زنگ زدم و گفتم در تمرنی شرکت کنند اما حاضر نشدند به تمرین بیایند! من تا امروز فقط با ۸ بازیکن در تمرینات بوده ام و اگر امروز عده ای به تیم اضافه شوند مردم بدانند که نزدیک روز مسابقه هستیم و اگر باز هم باختیم دلایل آن مشخص شود. امیدوارم کمیته اخلاق حواسش به برخی مسائل باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج