۴۹۵۹۱۸
۴ نظر
۵۰۰۵
۴ نظر
۵۰۰۵
پ

افزایش کشف ماهواره‌ و مشروبات الکلی

سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز جزئیات کشفیات کالاهای قاچاق طی ۱۱ ماه نخست امسال توسط نیروی انتظامی را تشریح کرد.

خبرگزاری تسنیم: سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز جزئیات کشفیات کالاهای قاچاق طی ۱۱ ماه نخست امسال توسط نیروی انتظامی را تشریح کرد.

قاسم خورشیدی با اشاره به رشد کشفیات کالاهای قاچاق در سال جاری توسط نیروی انتظامی اظهار داشت: آمار عملکرد ۱۱ماهه نخست امسال نیروی انتظامی نشان می‌دهد که میزان کشفیات کالای قاچاق توسط این سازمان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، رشد ۵۴درصدی داشته است.

وی در تشریح جزئیاتی از بیشترین افزایش کشفیات کالای قاچاق توسط نیروی انتظامی گفت: در بررسی کشفیات کالای قاچاق توسط نیروی انتظامی، کشف لوازم یدکی خودرو با ۳۹۵ درصد افزایش، بیشترین رشد را داشته و بعد از آن کشفیات سیگار قاچاق با ۲۷۹ درصد رشد و لوازم خانگی قاچاق با ۳ میلیون دستگاه لوازم قاچاق کشف‌شده و رشد ۱۶۱درصدی در رده‌های بعدی قرار دارند.

سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز افزود: علاوه بر این موارد، فرآورده‌های شیلاتی قاچاق با ۹۰ درصد رشد کشفیات، دام و فرآورده‌های دامی با ۲۱ درصد افزایش کشف و پارچه قاچاق با ۲۱ درصد رشد از جمله مواردی است که کشفیات آن با رشد همراه بوده است.

خورشیدی در ادامه در خصوص قاچاق کالاهای ممنوعه نیز گفت: با تلاش مأموران پلیس و نیروی انتظامی در ۱۱ ماه نخست امسال، شاهد رشد ۱۵درصدی تجهیزات ماهواره‌ای بودیم که با اقدامات انجام‌شده حدود ۳ میلیون و ۱۱۲ هزار دستگاه از این تجهیزات کشف و ضبط شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، کشفیات مشروبات الکلی توسط نیروی انتظامی نیز «یک» درصد رشد داشته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اختلاس چی؟

    • بدون نام

      من یه فکر بسیار کاربردی و ابتکاری به ذهنم رسیده. میتوان ماهواره ها را با مشروبات کشف شده آتش زد تا هزینه معدوم سازی آنها کمتر شود و کمکی به اقتصاد مقاومتی کشور شود. چون مشروبات دارای الکل هستند و میسوزند. این طرحم را چطور میتوانم ثبت جهانی کنم؟ لطفا کمک کنید

    • خاسر

      می توانیدمشربات رابه داخل رودخانه های گیلان بریزیدتامیکروبهاموجوددراب رودخانه هاراازبین ببردماهوارههارانگه داریدتایک ودوسال دیگه که کلاازادشدبه فیمت خوبی بفروشید.ولی خدائی سیکاررا معدوم کنیدچون سلامت جوانان رابخطرمی اندازد.

    • بدون نام

      1603 بگو یک اسپند دود کنه وآست خوبه حیفه چش بخوری آره پرفسور خخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج