۴۹۵۹۲۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

ویژگی هایی هوشمند برای اندروید

گوگل، در حال توسعه ویژگی های هوشمند جدیدی برای سیستم عامل اندروید است. این ویژگی ها احتمالاً در ورژن بعدی اندروید ارائه خواهد شد و رابط کاربری بهتری خواهد داشت. پیش نمایش آن در ماه مه ارائه خواهد شد و سپس در پاییز منتشر میشود.

مجله سخت افزار: گوگل، در حال توسعه ویژگی های هوشمند جدیدی برای سیستم عامل اندروید است. این ویژگی ها احتمالاً در ورژن بعدی اندروید ارائه خواهد شد و رابط کاربری بهتری خواهد داشت. پیش نمایش آن در ماه مه ارائه خواهد شد و سپس در پاییز منتشر میشود.
ویژگی هایی هوشمند برای اندروید

گوگل نیز مانند بسیاری از برنامه های iOS، به کمک هوش مصنوعی، بروز رسانی های خوبی در اندروید اعمال کرده است. یکی از این ویژگی ها، ویژگی Copy Less است که دیگر نیازی به Copy و Paste، از برنامه ای به برنامه ی دیگر نیست. به این صورت که مثلاً شما در یکی از شبکه های اجتماعی مشغول چت و برنامه ریزی برای رفتن به یک رستوران هستید؛ در همین حین به کمک برنامه های مکان یابی به دنبال رستوران میگردید.
زمانی که وارد چت با دوستانتان میشوید؛ پس از تایپ "it's at" ، لیست مکان هایی که در برنامه ی مکان یابتان انتخاب کردید را با آدرس کامل برایتان نشان میدهد و شما میتوانید آدرس موردنظر را انتخاب کنید و برای دوستانتان در چت بفرستید و این قابلیت بر روی کیبرد جدید گوگل یعتی Gboard اعمال خواهد شد.

همچنین تلاش های قبلی گوگل در Gboard را نیز یادآور شویم که قابلیت جستجو و اشتراک گذاشتن اطلاعات برای دوستان در Gboard را در ماه اکتبر ارائه کرده بود و در ورژن جدید آن هم با عملکردی بهتر اعمال خواهد شد.
ویژگی هایی هوشمند برای اندروید

علاوه بر این ها فعالیت های زیادی بر روی برنامه های پیام رسان صورت گرفت؛ برای مثال اکنون اگر آدرسی را در برنامه های پیام رسان تایپ کنیم و روی آن کلیک کنیم هیچ اتفاقی نمی افتد ولی به زودی با تایپ آدرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان اندروید، آن آدرس در google map باز میشود و محل دقیق نشان داده خواهد شد.

و در آخر گوگل توانست تا قابلیت تشخیص حروف با حرکت انگشت بر روی صفحه را راه اندازی کند برای مثال با کشیدن حرف C بر روی صفحه، آن را تشخیص میدهد و در تایپ یا جستجو میتوان از این قابلیت استتفاده کرد . همچنین سرعت عملکرد OK Google، که قابلیت تشخیص و حدس صدا را دارد افزایش خواهد یافت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج