۴۹۵۹۳۴
۵۰۱۶
۵۰۱۶
پ

طنز؛ چطوری بدون تکان‌دادن خودمان خانه‌تکانی کنیم؟

چیزی که مشخص است این است که خانه‌تکانی نیاز به این دارد که ما خودمان هم تکان بخوریم؛ اما تکان‌خوردن چیز الکی‌ای نیست و از چند جهت مهم است....

چیزی که مشخص است این است که خانه‌تکانی نیاز به این دارد که ما خودمان هم تکان بخوریم؛ اما تکان‌خوردن چیز الکی‌ای نیست و از چند جهت مهم است.
١. شما اگر خودت را یک تکانی بدهی و دلیل موجه نداشته باشی، به اتهام تکان‌دادن خود ممکن است گرفتار شوی.
٢. قدیم توی مملکت آدم‌هایی بودند که این‌قدر وضع‌شان توپ بود که توپ تکان‌شان نمی‌داد؛ اما هیچ‌کس خبردار نمی‌شد؛ منتها الان توی اینستاگرام آدم‌هایی هستند که از هر تکانی که می‌خورند فیلم می‌گذارند.
٣- قدیم مردم خانه و زندگی داشتند و ریشه می‌گرفتند و از سر تفنن سالی یک بار خانه‌تکانی می‌کردند. الان که کسی خانه و زندگی و ریشه ندارد و اجاره‌نشین هستند ، چی را خانه‌تکانی کنند؟
٤. الان در واقع به یکی بگویی چرا خانه‌تکانی نمی‌کنی، ممکن است از عصبانیت بهت حمله کند. چون می‌گوید: من همین دو ماه دیگه اسباب‌کشی‌مه... خانه‌تکانی رو بکنم توی جیبم؟
٥. یک راه هم این است که آقای احمدی‌نژاد و آقای بقایی را دعوت کنید خانه؛ چرا؟ چون آنها تا حالا هر جا رفته‌اند زیر و رو شده.
٦. راه بعدی این است که محمودرضا خاوری، پدر سه هزار میلیاردی ایران یا دیگر کسانی را که پرونده فساد اقتصادی دارند، دعوت کنید منزل و نیم‌ساعت تنهاشان بگذارید. اینها طوری‌ آش را با جاش جمع می‌کنند که هیچی به جا نماند. در واقع اینها به هیچی رحم ندارند و نه‌تنها به پول‌های توی گاو‌صندوق بیت‌المال که به خودکار جلوی باجه بانک هم رحم نمی‌کنند، در نتیجه گرد و غبار هم به جا نمی‌گذارند و خانه شما تکانده می‌شود.
٧. این همسایه ما هر شب هر شب پارتی می‌گیرد و طوری می‌لرزانند ساختمان را که کل خانه ما هم تکان‌تکانده می‌شود. اینها را بگویید بیایند همسایه‌تان شوند چون هر شب خانه‌تکانی می‌شوید.

وصیت: سوفیا... عشق من... همه در سال جدید چیزهای قدیمی و کهنه و ازکارافتاده را با چیزهای نو و به‌روز و خفن عوض می‌کنند، آیا تو نمی‌خواهی در سال جدید خانه بابات را با خانه من عوض کنی و جای بابات بیایی پیش من زندگی کنی؟ شوخی ندارم‌ها سوفیا... یک سال شد که از من اصرار، از تو انکار و از بابات انتحار. من تا آخر این هفته به تو وقت می‌دهم که تکلیف من و خوانندگان این ستون را روشن کنی. نازکردن هم حدی دارد سوفیا. عاشق بی‌حوصله و خسته تو؛ میدون دوم.

دوتا چیز گرفتنی است و دادنی نیست: یکی حق، دومی عیدی.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج