جاباما
۴۹۶۳۶۹
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

لامبورگینی اوراکان پرفورمانته؛ رقیب پورشه ۹۱۸

۶ دقیقه، ۵۲.۰۱ ثانیه؛ این سریع‌ترین رکورد به ثبت رسیده توسط یک اتومبیل در پیست Nurburging است. اتومبیلی که از دی ان ای ایتالیایی برخوردار بوده و بهترین نسخه در نسل خود به حساب می‌آید.

وب سایت گجت نیوز - معین کریمی: ۶ دقیقه، ۵۲.۰۱ ثانیه؛ این سریع‌ترین رکورد به ثبت رسیده توسط یک اتومبیل در پیست Nurburging است. اتومبیلی که از دی ان ای ایتالیایی برخوردار بوده و بهترین نسخه در نسل خود به حساب می‌آید.
لامبورگینی اوراکان پرفورمانته؛ رقیب پورشه 918
خانم‌ها و آقایان با سوپراستار جدید مسابقات، اتومبیل لامبورگینی اوراکان پرفورمانته (Lamborghini Huracan Performante) آشنا شوید. این خودرو موفق شده حتی سریع‌تر از پورشه 918 اسپایدر عمل کرده و با رکوردشکنی در پیست مذکور، رقابت جذاب خودروسازان آلمانی و ایتالیایی را داغ‌تر از گذشته کند.

لامبورگینی اوراکان پرفورمانته؛ رقیب پورشه 918

همانطور که احتمالا می‌دانید این خودرو نسل جدید بهبود پیدا کرده و پرسرعت نسخه اصلی لامبورگینی اوراکان است که از مشخصات فنی شگفت آوری برخوردار است تا بتوانیم آن را به عنوان یکی از بهترین خودروهای اسپورت حال حاضر جهان بشناسیم. اول از همه، به موتور آن خواهیم پرداخت.
لامبورگینی اوراکان پرفورمانته؛ رقیب پورشه 918
این گاو جوان نظیر دیگر اتومبیل های اوراکان از یک پیشرانه 5.2 لیتری V10 تنفس مصنوعی بهره‌مند است که نظیر خودرو آئودی R8 قادر به تولید قدرت 640 اسب بخار و در 8000 دور و گشتاور 600 نیوتن‌متر در 6500 دور است. این درحالیست که مدل اصلی اوراکان قادر به تولید 610 اسب بخار و گشتاور 560 نیوتن‌متر است.

لامبورگینی اوراکان پرفورمانته؛ رقیب پورشه 918

نکته جالب در این نسخه پیشرفته اوراکان، سرعت و قدرت افزایش پیدا کرده همراه با وزن کمتر از گذشته است. در واقع خودروساز ایتالیایی به لطف استفاده از فیبرکربن در ساخت بدنه این خودرو، موفق شده تا حدودی وزن آن را بکاهد. علاوه بر این، استفاده از یک متریان سبک وزن در اسپویلر جلویی، بال عقب، سپر عقب و کاپوت خودرو باعث شده تا لامبورگینی اوراکان پرفورمانته خشک 1 تن و 382 کیلوگرم برسد.
لامبورگینی اوراکان پرفورمانته؛ رقیب پورشه 918
با این حال، دلیل اصلی رکوردشکنی این گاو جوان در اصل آیرودینامیک اکتیو آن خواهد بود. اسپویلر جلو و بال عقب حاوی سوپاپ‌هایی هستند که می‌تواند جریان هوای وارده به ماشین را تغییر داده تا سرعت خودرو افزایش پیدا کرده یا در مواقعی دلخواه کاهش پیدا کند. هرچند در حال حاضر چندین اتومبیل از آیرودینامیک فعال بهره می‌برند، اما در بین تمامی آن‌ها سیستم لامبورگینی قدرتمندترین است که به لطف به کارگیری صحیح آن، باعث شده رکورد پورشه 918 را در سرعت بشکند.

لامبورگینی اوراکان پرفورمانته؛ رقیب پورشه 918

به صورت پیشفرض در زیر این خودرو اسپورت چرخ‌های ۲۰ اینچی مدل Pirelli P Zero Corsas قرار خواهد داشت، اگرچه شما می‌توانید گزینه‌ی مناسب‌تر مخصوص مسابقات Pirelli Trofeo R را به عنوان یک آپشن انتخاب کنید. در داخل این خودرو نیز تغییرات چشمگیری دیده نمی‌شود، اما از مواد کامپوزیت مصنوعی برای دریچه‌های هوا، پدال‌ها، دستگیره‌های درب و همچنین کنسول وسط استفاده شده است.
لامبورگینی اوراکان پرفورمانته؛ رقیب پورشه 918
صندلی‌های استفاده شده در داخل لامبورگینی اوراکان پرفورمانته از برند جذاب آلکانتارا (Alcantara) بوده که تاثیر به سزایی را در کاهش وزن کلی داشته است. یک نمایشگر دیجیتالی در پشت فرمان این خودرو جذاب اسپورت نیز به چشم می‌خورد که می‌تواند در حالت‌های مختلف رانندگی خیابانی، اسپورت و مسابقه‌ای اطلاعات منحصر به فردی را به نمایش بگذارد.
لامبورگینی اوراکان پرفورمانته؛ رقیب پورشه 918

قیمت لامبورگینی اوراکان پرفورمانته

در حال حاضر اگر قصد خرید یکی از این اتومبیل‌ها را داشته باشید، باید مبلغی حدود ۲۷۴ هزار و ۳۹۰ دلار را بپردازید.
لامبورگینی اوراکان پرفورمانته؛ رقیب پورشه 918
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج