۴۹۶۳۹۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

پوستر جدید انیمیشن «Coco» منتشر شد

استودیوی «پیکسار» از سال ۱۹۹۵ میلادی و با ساخت انیمیشن Toy Story «اسباب بازی‌ها» تابدین لحظه و با وجود اکران فیلم‌هایش زیر پرچم استودیوی «والت دیزنی»، توانسته نام خود را بر سر زبان‌ها نگه دارد و شهره‌ی عام و خاص گردد.

وب سایت سینما گیمفا: استودیوی «پیکسار» از سال ۱۹۹۵ میلادی و با ساخت انیمیشن Toy Story «اسباب بازی‌ها» تابدین لحظه و با وجود اکران فیلم‌هایش زیر پرچم استودیوی «والت دیزنی»، توانسته نام خود را بر سر زبان‌ها نگه دارد و شهره‌ی عام و خاص گردد. پیکسار در سال‌های اخیر اقدام به ساخت و اکران دنباله‌ی فیلم‌های پیشین خود در کنار فیلم‌های جدیدی (اورجینال) کرده است که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به Finding Dory «در جستجوی دوری»، The Good Dinosaur «دایناسور خوب»، Inside Out «درون/بیرون» و Monsters University «دانشگاه هیولاها» اشاره کرد. در حال حاضر و پس از اکران موفق دنباله‌ی Finding Nemo «در جستجوی نمو» در سال ۲۰۱۶، پیکسار و دیزنی در حال آماده‌سازی پروژه‌هایی از جمله Cars ۳ «ماشین‌ها ۳» و Coco «کوکو» در سال جاری میلادی هستند.
پوستر جدید انیمیشن «Coco» منتشر شد

فیلم «کوکو» بیانگر داستان کودکی به نام میگل (Miguel) با صداپیشگی آنتونی گونزالس (Anthony Gonzalez) است که با وجود مخالفت خانواده‌اش با موسیقی، قدم در راه الگویش، ارنستو د لا کروز (Ernesto de la Cruz) با صداپیشگی بنجامین برت (Benjamin Bratt)، می‌گذارد و به یک نوازنده تبدیل می‌شود. طبق خلاصه داستان رسمی منتشر شده از این انیمیشن، میگل قدم به سرزمین مردگان می‌گذارد و در آنجا با شخصیتی شیاد به نام هکتور با صداپیشگی گائل گارسیا برنال (Gael García Bernal) دیدار می‌کند. حال، پس از رده‌بنی نخستین تریلر این فیلم، کارگردان آن اقدام به انتشار پوستر جدیدی از «کوکو» کرده است.

لی آنکریچ (Lee Unkrich)، کارگردان فیلم «کوکو»، به تازگی پوستر رسمی جدیدی از این فیلم را در توییتر خود منتشر کرده و رسماً اعلام کرده است که در هفته‌ی جاری شاهد انتشار نخستین تریلر این فیلم خواهیم بود. به نظر می‌رسد که این تریلر همزمان با اکران فیلم دیگر استودیوی «دیزنی»، یعنی Beauty and the Beast «دیو و دلبر» که از هفته‌ی آینده اکران خود را آغاز خواهد کرد، منتشر خواهد شد. پوستر جدید این انیمیشن را می‌توانید از زیر ببینید:
پوستر جدید انیمیشن «Coco» منتشر شد

اگرچه در این پوستر به صورت مشخص شاهد میگوئل و دیگر شخصیت‌های اصلی آن نیستیم و تنها سگی به نام دانته (Dante) با استخوانی در دهانش به تصویر کشیده شده، اما بر روی بند و در قالب پارچه‌هایی توری شاهد نماهایی از شخصیت‌های کلیدی این فیلم هستیم. با وجود اینکه استودیوی «پیکسار» تابدین لحظه تنها چند تصویر از این فیلم مورد انتظار منتشر کرده است، با انتشار این پوستر و نخستین تریلر آن در هفته‌ی آینده، روند معرفی و تبلیغات این فیلم دست‌خوش تغییر خواهد شد و علاقه‌مندان اطلاعات بیشتری از آن کسب خواهند کرد. انیمیشن «کوکو» از روز چهارشنبه ۱ آذر ماه ۱۳۹۶ (۲۲ نوامبر ۲۰۱۷ میلادی) به صورت گسترده اکران خود را آغاز خواهد کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج