جاباما
۴۹۶۳۹۹
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

ریدلی اسکات در فکر دنباله‌ی «گلادیاتور»

چند سالی هست که فیلم‌های شمشیری حماسه‌ای در هالیوود به حاشیه رانده شده‌اند. امروزه فیلم‌هایی که با کمک تصاویر کامپیوتری ساخته می‌شوند مثل فیلم‌های تبدیل شوندگان، فیلم‌های ابرقهرمانی، دایناسوری در اوج هالیوود قرار دارند.

وب سایت سینما گیمفا: چند سالی هست که فیلم‌های شمشیری حماسه‌ای در هالیوود به حاشیه رانده شده‌اند. امروزه فیلم‌هایی که با کمک تصاویر کامپیوتری ساخته می‌شوند مثل فیلم‌های تبدیل شوندگان، فیلم‌های ابرقهرمانی، دایناسوری در اوج هالیوود قرار دارند. یکی از آخرین فیلم‌های شمشیری موفق هالیوود به دست ریدلی اسکات (Ridley Scott) در سال ۲۰۰۰ ساخته شده است. فیلم Gladiator «گلادیاتور» که بازیگر اصلی آن راسل کرو (Russell Crowe) است با صحنه‌های بسیار بزرگ و سکانس‌های نبرد عالی خود بسیار موفق عمل کرد.
ریدلی اسکات در فکر دنباله‌ی «گلادیاتور»

فیلم پایان خیلی مناسبی داشت و راسل کرو در نقش ماکسیموس پس از کشتن کومودوس (Commodus) با بازی خواکین فونیکس (Joaquin Phoenix) به همسر و فرزند خود ملحق شد. این فیلم برای بسیاری یکی از بهترین‌های تاریخ است، ولی به نظر می‌رسد که ریدلی اسکات در فکر تبدیل کردن آن به یک فرانچایز است.

در فستیوال فیلم جنوب غربی (Southwest Film) سایت EW از ریدلی اسکات درباره‌ی احتمال ساخته شدن یک دنباله که بر اساس گزارشات از سال ۲۰۰۹ در دست توسعه است سوال پرسید. این کارگردان برجسته در کنار این که این موضوع را تایید کرد گفت که ایده‌ی مناسب برای این دنباله را نیز دارد و راسل کرو نیز در فیلم حضور خواهد داشت.
ریدلی اسکات در فکر دنباله‌ی «گلادیاتور»

من می‌دانم که چطور او را بازگردانم. با وجود این که او مرده است، ولی من می‌توانم او را برگردانم؛ من این موضوع را به استدیو هم توضیح داده‌ام، ولی نمی‌دانم که این اتفاق رخ می‌دهد. گلادیاتور در سال ۲۰۰۰ ساخه شده است و راسل کرو در این مدت تغییر زیادی کرده است و در حال حاضر بر روی فیلم دیگری کار می‌کند، ولی من تاش می‌کنم که او را راضی کنم.

این که خود ریدلی اسکات این موضوع را تایید کرده است خیلی مهم است. احتمالا داستان فیلم درباره‌ی ماجراجویی‌های ماکسیموس در جهان پس از مرگ خواهد بود، ولی این را باید بیان کنیم که با این صحبت‌ها ساخت شدن دنباله‌ی Gladiator «گلادیاتور» حتمی نیست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج