۴۹۶۴۵۸
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

آتش زدن مسجد لولاگر مهم تر است یا پلاسکو؟

چرا از نظر جریان خاص حادثه پلاسکو که در آن هیچ شهروندی آسیب ندید و مسئولیتی هم بر ضمه شهرداری تهران نبود که آن را انجام نداده باشد؛ باید یک نقطه عطف انتخاباتی باشد اما به آتش کشیدن خودروهای مردم، آتش زدن بانک‌ها، آتش زدن پایگاه بسیج مردمی و آتش زدن مسجد لولاگر در سال ۸۸ که تماماً با عملگری لسانی، عملی و میدانی چهره‌های همین جریان و امثال آقای تاجزاده رخ دادند؛ انگار چندان مهم نبوده و نیستند؟!

مشرق نوشت: مصطفی تاجزاده در بخشی از گفت‌وگوی خود با روزنامه شرق گفته است: درباره حادثه پلاسکو، مردم از ابعادی به موضوع توجه کردند که تا پیش از آن به آنها بی‌توجه بودند؛ برای اولین ‌بار، در یک نقطه عطف مهم، ادبیات شهری و شهرداری وارد گفتمان عمومی جامعه شد؛ یعنی این سؤال که «چه شهری می‌خواهیم داشته باشیم» و به کدام شورا و شهرداری باید رأی بدهیم، و به کدام کاندیدای ریاست‌جمهوری می‌خواهیم رأی بدهیم، برای خود جا باز کرد.

تاجزاده همچنین با اشاره به «محمدباقر قالیباف» شهردار تهران نیز گفته است: ماجرای املاک نجومی و پلاسکو داستان او را تمام کرد!

این مسئله جای سؤال و تأمل دارد که چرا از نظر جریان خاص حادثه پلاسکو که در آن هیچ شهروندی آسیب ندید و مسئولیتی هم بر ضمه شهرداری تهران نبود که آن را انجام نداده باشد؛ باید یک نقطه عطف انتخاباتی باشد اما به آتش کشیدن خودروهای مردم، آتش زدن بانک‌ها، آتش زدن پایگاه بسیج مردمی و آتش زدن مسجد لولاگر در سال ۸۸ که تماماً با عملگری لسانی، عملی و میدانی چهره‌های همین جریان و امثال آقای تاجزاده رخ دادند؛ انگار چندان مهم نبوده و نیستند؟!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      يعني چي هيچ شهروندي در پلاسكو آسيب نديد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج