۴۹۶۴۷۷
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

گوگل، بهترین شرکت برای کار در آمریکا

بر اساس گزارش سالیانه مجله فورچون، شرکت گوگل برای ششمین سال متوالی توانست عنوان بهترین محل برای کار در ایالات متحده آمریکا را از آن خود کند.

وب سایت تک شات: بر اساس گزارش سالیانه مجله فورچون، شرکت گوگل برای ششمین سال متوالی توانست عنوان بهترین محل برای کار در ایالات متحده آمریکا را از آن خود کند.
گوگل، بهترین شرکت برای کار در آمریکا

گوگل در طی سال های اخیر و به دلیل عرضه خدمات و سرویس های متنوع تکنولوژیکی، به سرعت خود را در دل کاربران وب و همچنین دارندگان محصولات هوشمند جای کرد و اکنون تبدیل به شرکتی شده است که میلیون ها جوان آرزوی کار در آن را دارند. در حال حاضر، نزدیک به ۷۲ هزار نفر در این کمپانی بزرگ که مقر آن در مانتین ویو کالیفرنیاست، مشغول به کار هستند.

اما شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که چرا گوگل در طی ۱۱ سال اخیر، ۸ بار موفق به تصاحب عنوان بهترین محل کار شده است؛ در پاسخ باید بگوییم که این شرکت همواره تلاش کرده است تا تحت هر شرایطی، رضایت کارمندان خود را جلب کند.
گوگل، بهترین شرکت برای کار در آمریکا

به طوری که حتی خدمات ابتدایی از قبیل پیرایش، شست و شوی لباس ها و حتی تهیه غذاهای مورد علاقه کارمندان خود را برایشان فراهم می کند. از دیگر امکانات این شرکت می توان به افزایش روزهای مرخصی کارکنان مرد و زنی که صاحب فرزند می شوند، اشاره کرد.

پس از گوگل، شرکت های Wergmans و The Boston Consulting Group جای گرفته اند که هر کدام از این دو، مزایا و خدمات خاصی را به کارکنان خود ارائه می دهند.

گفتنی است مجله فورچون برای تهیه این لیست، پژوهشی را بر روی ۲۳۰ هزار نفر انجام داد که در نهایت، گوگل به عنوان بهترین محل برای کار انتخاب شد. در این بررسی، سوالاتی در خصوص شرایط حاکم بر محل کار، رفتار مدیران، نحوه حمایت از کارمندان، رابطه میان کارکنان و چندین سوال دیگر پرسیده شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج