جاباما
۴۹۶۶۲۶
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

کشف ۱۹۸ خودروی قاچاق توسط پلیس

سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز از کشف ۱۹۸ خودروی قاچاق توسط نیروی انتظامی خبر داد.

خبرگزاری تسنیم: سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز از کشف ۱۹۸ خودروی قاچاق توسط نیروی انتظامی خبر داد.

قاسم خورشیدی با اشاره به کشفیات خودروی قاچاق در سال جاری اظهار داشت: در طول ۱۱ ماه نخست امسال با تلاش نیروهای انتظامی، کشف خودروی قاچاق توسط پلیس ۶۵ درصد افزایش داشته است.

وی ادامه داد: با توجه به آمارهای ارائه شده از سوی نیروی انتظامی، مأموران پلیس موفق شده‌اند در سال جاری ۱۹۸ دستگاه انواع خودروی قاچاق را شناسایی و ضبط کنند.

سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: کشف این تعداد خودروی قاچاق در حالی است که بر اساس آمارهای موجود، طی مدت مشابه سال قبل، نیروی انتظامی توانسته بود ۱۲۰ دستگاه خودروی قاچاق را شناسایی و ضبط کند که با تمرکز پلیس بر برخورد جدی‌تر با این موضوع، امسال شاهد رشد ۶۵درصدی کشفیات در این بخش بودیم.

رشد ۶۵درصدی کشفیات خودروهای قاچاق در سال جاری در حالی اتفاق افتاده است که متأسفانه به سرانجام نرسیدن پرونده جنجالی کشفیات خودروهای لوکس قاچاق در استان فارس که پیش از این نیز خبرساز شده بود، امید به اثربخش بودن این مبارزه را کاهش داده است چراکه علی‌رغم گذشت ماه‌ها از شناسایی و کشف دستگاه‌های خودروی لوکس شامل بنز و مازراتی و محرز بودن قاچاق آنها، سازمان جمع‌آوری اموال تملیکی حتی با وجود صراحت قانونی در برخورد با این موارد، تکلیف این خودروها را روشن نکرده و هراس از بازگشت این خودروها به چرخه مصرف داخلی وجود دارد.

این در حالی است که به‌گفته مسئولان ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و همچنین تعزیرات حکومتی، سازمان جمع‌آوری اموال توقیفی موظف است تا پس از اتمام مهلت قانونی مقرر برای فروش این خودروها به‌قصد خروج از کشور، نسبت به امحای آنها اقدام کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج