جاباما
۴۹۶۶۸۷
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

«استفن کینگ» زیبایان خفته را بیدار کرد

«استفن کینگ» جنایی‌نویس سرشناس آمریکایی به همراه پسرش رمان ترسناک «زیبایان خفته» را نوشت.

خبرگزاری ایسنا: «استفن کینگ» جنایی‌نویس سرشناس آمریکایی به همراه پسرش رمان ترسناک «زیبایان خفته» را نوشت.
«استفن کینگ» زیبایان خفته را بیدار کرد

«بلستر» نوشت: «استفن کینگ» رمان‌نویس مطرح آمریکایی که آثاری چون «مسیر سبز» و «رستگاری در شائوشنک» را در کارنامه‌اش دارد، اخیرا از نگارش یک رمان کوتاه و یک رمان بلند به صورت مشترک خبر داده است.

او که هفته پیش اعلام کرد رمان کوتاهی به نام «جعبه دکمه‌های گوئندی» را با همراهی «ریچارد چیزمر» نوشته، خبر داده اثر جدیدش را به همراه پسر کوچکش «اوون کینگ» به نگارش درآورده است. این رمان ۷۲۰ صفحه دارد و به سبک آثار حماسی چون «زیر گنبد» و «ایستادگی» نوشته شده است.

این رمان ترسناک «زیبایان خفته» نام دارد و داستان آن در آینده رخ می‌دهد. در توضیح اثر مشترک این پدر و پسر نویسنده آمده است: در آینده‌ای نزدیک، وقتی‌ زن‌ها می‌خوابند، اتفاقی می‌افتد... آن‌ها را پیله‌ای تورمانند فرامی‌گیرد و اگر پیش از بیدار شدن، آن پیله پاره شود و یا کسی مزاحم‌شان شود، آن زن به موجود وحشی تبدیل می‌شود و در مکانی دیگر بیدار می‌شود. اما بدن زنی به نام «ایوی» نسبت به این طلسم ایمن است. آیا «ایوی» را می‌شود به عنوان موردی آزمایشگاهی مورد مطالعه قرار داد؟ آیا او یک شیطان است که باید از بین برود؟

«استفن کینگ» تاکنون چندین اثر مشترک با پسرهایش به چاپ رسانده که دو داستان با «جویی کینگ» از آن جمله است. «جویی» و «اوون» نیز یک فیلمنامه مشترک در کارنامه‌شان دارند.

«استفن کینگ» خالق بیش از ‌۲۰۰ اثر ادبی در ژانرهای وحشت و خیال‌پردازی است. او نویسندگی را در سن هفت‌سالگی و بعد از پیدا کردن یک صندوقچه‌ حاوی کتاب‌های جنایی آغاز کرد و با نام‌های مستعار «ریچارد باچمن» و «جان سوئیتن» تاکنون آثار متعددی نوشته است. رمان‌های «کینگ» چنان با گرمی از سوی خوانندگان او روبه‌رو شد که دیری نپایید به سینما نیز راه یافت.

کارگردانان بزرگ با اقتباس از رمان‌های او فیلم‌های بسیاری ساخته‌اند. فهرست برخی از این فیلم‌ها که با بازی درخشان بازیگران نامدار بر پرده رفته از این قرار است: «مسیر سبز»، «رهایی از شائوشنک» و «مه» به کارگردانی «فرانک دارابونت»، «میزری» به کارگردانی «راب راینر» و «۱۴۰۸» به کارگردانی «مایکل هاف استروم».
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج