جاباما
۴۹۶۶۹۷
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

مهدی کروبی فعلا در مورد انتخابات نظری ندارد

حسین کروبی در پاسخ به این سوال که آیا تا به حال پدرشان در مورد انتخابات اظهار نظر داشته است، اظهار کرد: فعلاً برای صحبت در مورد انتخابات کمی زود است اما حاج آقا در زمان خودش در مورد انتخابات اظهار نظر خواهند کرد.

جماران نوشت: حسین کروبی با بیان این که پدرش در زمان مناسب در مورد انتخابات اظهار نظر خواهد کرد گفت: به نظر من انتخابات ۹۶ انتخابات پرشوری خواهد بود و آقای روحانی بالای ۲۰ میلیون رأی می آورد.

فرزند مهدی کروبی در خصوص نامه فاطمه کروبی به وزارت اطلاعات گفت: ما مدت ها بود که در خواست داشتیم یک واحد اورژانس در نزدیکی منزل مستقر باشد که در مواقع اضطراری به کار گرفته شود، اما کسی به این درخواست ما گوش نمی داد تا این که ایشان مجبور شدند چنین نامه ای بنویسند.

وی ادامه داد: چون در همان زمانی هم که پای حاج آقا شکست از بیمارستان قمر بنی هاشم در خیابان رسالت ماشین برای انتقال آقای کروبی می آمد، که مسافت بسیار زیادی بود و آمبولانس دیر می رسید. به خاطر همین در این نامه درخواست دادیم که یک واحد اورژانس در نزدیکی ساختمان مستقر باشد، یا حتی آمبولانس از بیمارستان های نزدیک تر بیاید. اما این هم مورد پذیرش واقع نشد و می گویند آمبولانس فقط باید از بیمارستان قمر بنی هاشم بیاید.

حسین کروبی در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا تا به حال پدرشان در مورد انتخابات اظهار نظر داشته است، اظهار کرد: فعلاً برای صحبت در مورد انتخابات کمی زود است اما حاج آقا در زمان خودش در مورد انتخابات اظهار نظر خواهند کرد.

وی تاکید کرد: به نظر من انتخابات ۹۶ انتخابات پرشوری خواهد بود و آقای روحانی اگر به درستی شرایطی که کشور را تحویل گرفت تبیین کند، بالای ۲۰ میلیون رای خواهدآورد.

وی در پایان گفت: ما برای آقای روحانی شرط نمی گذاریم اما از ایشان در مورد رفع حصر مطالبه داریم، شرط گذاشتن با مطالبه گری فرق دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مهرهای سوخته دیگه چرا نظر می دهند

    • بدون نام

      نمیدانم اینها با چه روی سیاه دوباره میخواند نظر بدهند ما از ترامپ نظر میگیریم اما از شما نه برید دنبال کارتون چی میخوای از این مملکتمان اگر سهمی هم بود به شما خیلی بیشتر از اینها رسید توی این مملکت فقط برید

    • بدون نام

      خدا به خیر کنه

    • بدون نام

      وای چقدرم ما منتظریم نظرشو بدونیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج