۴۹۶۸۲۲
۲ نظر
۵۰۱۶
۲ نظر
۵۰۱۶
پ

انیمیشن شهید چمران هم دچار ممیزی شده است!

به نظر می‌رسد اعضای شورای پروانه نمایش خواهان ممیزی یا اصلاح صحنه‌هایی از انیمیشنی هستند که به زندگی شهید چمران می پردازد.

آی سینما: علی نوری اسکویی کارگردان انیمیشن «رهایی از بهشت» به تازگی اعلام کرده است که اعضای شورای پروانه نمایش برای صدور مجوز اکران این انیمیشن، نظراتی بر روی برخی از صحنه‌های «رهایی از بهشت» دارند که مخالف نظرات عوامل سازنده آن است. به نظر می‌رسد اعضای شورای پروانه نمایش خواهان ممیزی یا اصلاح صحنه‌هایی از انیمیشنی هستند که به زندگی شهید چمران می پردازد.

مستند «رهایی از بهشت» برای اولین بار در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد. اکران این انیمیشن در سانس پایانی جشنواره و در زمانی که کاندیداهای بخش های مختلف اعلام شده بود، مورد انتقاد سازندگان این انیمیشن قرار گرفت.

اما امروز علی نوری اسکویی کارگردان این انیمشین درباره زمان اکران «رهایی از بهشت» در سینماهای کشور به مهر می گوید:« به احتمال زیاد این فیلم توسط حوزه هنری در پاییز سال آینده اکران شود، در واقع ما برنامه ریزی های اولیه را به این صورت انجام داده ایم اما هنوز این مساله قطعی نشده است.»

اما یکی از نکات عجیبی که اسکویی در این گفت وگو به آن اشاره می کند به بررسی های شورای پروانه نمایش باز می گردد. این کارگردان با بیان این که هنوز موفق به دریافت پروانه نمایش «رهایی از بهشت» نشده است، می گوید:« دوستان ما در شورای صدور پروانه نمایش نظراتی روی برخی از صحنه های این فیلم دارند که نظر ما متفاوت با نظرات آنها است به همین دلیل هنوز به توافق نهایی با یکدیگر نرسیده ایم.»

اسکویی درباره تغییراتی که در نسخه جدید این انیمیشن به وجود آمده، توضیح داد:« ما تغییراتی در این اثر نسبت به آنچه که در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به نمایش در آمد، داده ایم مثلا در تدوین مجدد حدود ۱۲ دقیقه از «رهایی از بهشت» را کوتاه کردیم. همچنین ما برای رساندن این فیلم به جشنواره فجر یک صداگذاری ابتدایی انجام داده بودیم اما حالا تغییراتی روی آن اعمال کرده ایم. موسیقی این اثر هم تغییراتی خواهد کرد و قرار است ترانه ای روی آن خوانده شود ولی هنوز با خواننده ای به نتیجه نرسیده ایم.»

این کارگردان در پایان با اشاره به اکران های بین المللی «رهایی از بهشت» در سایر کشورها اضافه کرد: «کمپانی استانینگ پخش کننده «رهایی از بهشت» است و خوشبختانه وضعیت این فیلم در اکران بین المللی جلوتر از اکران آن در ایران است، بر همین اساس ما قرارداد اکران محدود «رهایی از بهشت» را با کشور چین بسته ایم. از کشورهای اروپایی هم قرار است به صورت محدود در فرانسه به نمایش دربیاید، همچنین با ژاپن هم صحبت هایی شده است.»

پیش از «رهایی از بهشت»، انیمیشن «شاهزاده روم» به کارگردانی هادی محمدیان، توانست فروش بسیار غافلگیر کننده ای در گیشه داشته باشد و به همین دلیل انیمیشن سازان کشور با امید بیشتری به ساخت این گونه فیلم ها می پردازند تا همچون سایر دنیا، در ایران هم انیمشن ها بتوانند با فروش قابل قبولی مواجه شوند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کاسه داغ تر از آش

    • سید علیرضا

      فروش شاهزاده روم بعلت حمایت بیدریغ ( تبلیغات با بالیای 12 میلیارد تومان هزینه ) از سوی صدا و سیما بود .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج