۴۹۷۱۰۱
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

معرفی اپلیکیشن و بازی (۳۳)

امروزه با گسترش استفاده از گوشی های هوشمند و همه گیر شدن آن، اپلیکیشن ها و بازی ها نقش پررنگی در فعالیتهای روزمره انسان ها دارند.

برترین ها: امروزه با گسترش استفاده از گوشی های هوشمند و همه گیر شدن آنها، اپلیکیشن ها نقش پررنگی در فعالیتهای روزمره انسان ها دارند که در دسته بندی های مختلف مانند اخبار، سلامت، آموزش، ارتباطات و ... ارائه می شوند. ما در این مجموعه قصد داریم به معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی ها در دسته های گوناگون بپردازیم. امیدواریم بتوانیم شما را در انتخاب اپ مورد نیاز خود یاری دهیم. شما هم می توانید در بخش نظرات در انتهای همین مطلب، اپ های محبوب خود را با ما در میان بگذارید.
*************
بازی Game of Thrones - A Telltale Games Series ؛ مبارزه برای تاج و تخت!
مجموعه سریالی Game of Thrones یکی از سریال های معروف و پر بیننده سال های اخیر در آمریکا و جهان می باشد. این سریال محصولی از شبکه HBO کشور آمریکا می باشد و داستان رمانی با همین نام (A Game of Thrones) را روایت می کند. این سریال حاوی داستان های زیاد، شخصیت پردازی های متعدد و لوکیشن های فیلمبرداری مختلف می باشد و استفاده از عناصر داستانی و ماجراجویانه و گاهاً ضد و نقیض باعث شده است تا سبکی جذاب داشته باشد. داستان Game of Thrones به نبردهای خانواده های اشرافی برای دستیابی به تاج و تخت پادشاهی مربوط می شود.
شما در این بازی در نقش اعضای خانواده اشرافی Forrester نقش آفرینی خواهید کرد. در مراحل مختلف با شخصیت های مختلف بازی می کنید و داستان را در بخش های گوناگون پیگیری خواهید کرد. خانواده اشرافی Forrester اهل منطقه ای با نان Westeros هستند و میان جنگ و نبردهای ۵ پادشاهی آن سرزمین حضور دارند. این جنگ ها و درگیری ها به زودی به این خانواده کشیده می شود و باعث ایجاد تفرقه ، فساد و خون خواهی می شود. حالا شما می بایست در نقش اعضای Forrester برای ایجاد صلح و نجات میراث سنتی و اشرافی این خانواده تلاش کنید. انتخاب های شما تقدیر و سرنوشت اعضای این خانواده را رقم خواهد زد.
معرفی اپلیکیشن و بازی (33)
معرفی اپلیکیشن و بازی (33)
در این رابطه باید گفت بازی بسیار هوشمندانه و جذاب ساخته شده است. در بازی داستان ها طوری پیش می روند که شما تصمیم می گیرید. این یعنی حرکات و تصمیم های شما ، داستان بازی را رقم خواهد زد. این مورد در بازی های کمی دیده شده است و نکته ای بسیار جذاب می باشد. پس اگر داستان بازی را عجیب دیدید یا آن را بد یا خوب به پایان رساندید، بدانید این ماجرا زیر سر خود شما خواهد بود نه نویسنده بازی! بازی گیم آو ترونز در 6 قسمت عرضه شده است. شایان ذکر است که این بازی قابل اجرا به صورت کاملاً آفلاین می باشد.
برخی از ویژگی های بازی Game of Thrones - A Telltale Games Series:
  • الگو برداری شده از سری داستان های سریال محبوب Game of Thrones
  • گرافیک و جزئیات بسیار بالا
  • دارای بخش های داستانی در فصل های مختلف به صورت اپیزودیک
  • بازی در نقش شخصیت های خانواده Forrester
  • تلفیق ماجراهای غم انگیز، جنگ های بزرگ، صحنه های حماسی، خیانت و فتنه و ترس
  • تغییرات داستانی بازی مطابق با انتخاب های شما
معرفی اپلیکیشن و بازی (33)
معرفی اپلیکیشن و بازی (33)
معرفی اپلیکیشن و بازی (33)
معرفی اپلیکیشن و بازی (33) معرفی اپلیکیشن و بازی (33)
برنامه Tandem - Language Exchange ؛ فراگیری زبان های مختلف در قالب چت(گفتگو)!
اپلیکیشن آموزش زبان Tandem به شما کمک می‌کند هر زبانی که دوست دارید را به راحتی یاد بگیرید. در اپلیکیشن Tandem می‌توانید افرادی که به زبان مورد نظر شما صحبت می‌کنند و در ضمن دوست دارند زبان شما را هم یاد بگیرند پیدا کنید. بنابراین شما می‌توانید به صورت تبادلی زبان مورد علاقه‌تان را یاد بگیرید و از نظر شنیداری و تلفظ سطح زبانتان را بالاتر ببرید. احتمالاً با این روش به زودی یاد می‌گیرید که زبان مورد علاقه‌تان را درست مثل یکی از خود آن‌ها صحبت کنید.
در این اپلیکیشن همه چیز بسیار ساده و راحت انجام می‌شود، از جمله پیدا کردن یک فرد دیگر (Partner) برای یادگیری زبان! برای این کار کافی است ابتدا وارد حساب کاربری خود شده، بعد کسانی که به زبان مورد نظر شما صحبت می‌کنند و آنلاین هستند را پیدا کنید. حالا فقط باید از آن‌ها دعوت کنید تا با شما گفت و گو کنند. به همین سادگی. نیازی هم به برنامه ریزی یا قرار گذاشتن هم نیست!جامعه Tandem جمعی کاملاً دوستانه دارد. تمام کسانی که به یادگیری زبان‌های جدید اشتیاق نشان می‌دهند در این جا دور هم جمع شده‌اند. مهم نیست با چه زبانی صحبت می‌کنید یا سعی می‌کنید چه زبانی را یاد بگیرید. به هر حال حتماً افرادی را در Tandem پیدا خواهید کرد که دوست دارند به شما کمک کنند.
معرفی اپلیکیشن و بازی (33) معرفی اپلیکیشن و بازی (33)
اگر به‌ اندازه کافی به یک زبان دیگر تسلط دارید و در سطح پیشرفته آن را بلد هستید، می‌توانید مربی آموزش زبان شوید. برای این کار باید برای مربی شدن درخواست دهید. مربی‌های آموزشی می‌توانند با آموزش افراد دیگر در Tandem درآمدزایی کنند.در Tandem می‌توانید به افراد دیگری که قصد دارند زبان مادری شما را یاد بگیرند کمک کنید. به علاوه می‌توانید در مورد کشور و فرهنگ خودتان هم چیزهایی به آن‌ها آموزش دهید.در حال حاضر بیش از ۱ میلیون نفر از کشورهای مختلف جهان در جامعه Tandem عضو هستند. بنابراین افراد جدید زیادی هستند که می‌توانید با آن‌ها آشنا شوید.
معرفی اپلیکیشن و بازی (33) معرفی اپلیکیشن و بازی (33)
معرفی اپلیکیشن و بازی (33)
معرفی اپلیکیشن و بازی (33) معرفی اپلیکیشن و بازی (33)
بازی Narcos: Cartel Wars ؛ در نقش پابلو اسکوبار!
Narcos: Cartel Wars بازی اکشن و ماجرایی می باشد که به عنوان بازی رسمی سریال نارکوس شناخته می شود. شما می توانید قدرت خود را زیاد کنید و در بین گروه ها مهمترین باشید، و هم چنین می توانید با قدرت وفاداری، در بین دیگران برای خود احترام بخرید. گاهی اوقات مردمان بد هم کار های خوب انجام می دهند، و این شما هستید که در نهایت باید بین Plata و Plomo باید تصمیم بگیرید. از El Patron مهارت های مختلف را بیاموزید و روابط خود را با مسئولان و روابط مافیا مدیریت کنید. وارد جهان شگفت انگیز، اما خیلی خطرناک Narcos شوید و ماجراجویی های جذابی را تجربه کنید. شما می توانید Plata را انتخاب کنید و sicarios را استخدام کنید و نیرو های دفاعی خود را تقویت کنید. هم چنین می توانید sicarios های مختلفی را جمع آوری کرده و آن ها را ارتقا دهید و امتیازات مختلفی را به مقر دفاعی خود اضافه کنید. هم چنین sircarios ها در دفاع به شما کمک خواهند کرد. این بازی بر روی اندروید 4.0 و بالاتر قابل اجرا می باشد.
معرفی اپلیکیشن و بازی (33)
معرفی اپلیکیشن و بازی (33)
برخی از ویژگی های بازی Narcos: Cartel Wars :
  • گرافیکی بی نظیر، هیجان انگیز با جزئیات زیاد
  • شما می توانید Plomo را انتخاب کنید و sicario ها را برای نابودی دیگر گروه ها و جمع منابع بفرستید.
  • اقامت گاه خود را پیشرفته تر سازید و خطوط قاچاق را کنترل کنید.
  • با دیگر پلیر های این بازی تیمی تشکیل دهید
  • تنها چیزی که اهمیت دارد، پول و قدرت است، آن ها را بدست آورید.
معرفی اپلیکیشن و بازی (33)
معرفی اپلیکیشن و بازی (33)
معرفی اپلیکیشن و بازی (33)
معرفی اپلیکیشن و بازی (33) معرفی اپلیکیشن و بازی (33)
بازی Horizon Chase - World Tour ؛ خاطره انگیز از نوع سگا!
بازی Horizon Chase - World Tour یک بازی جذاب و فانتزی در سبک مسابقات ماشین سواری می باشد که به خاطر الگو برداری از بازی Chase H.Q به محبوبیت زیادی رسیده است. بازی Chase H.Q همان بازی قدیمی سگا می باشد که در آن شما در نقش ماشین پلیسی هستید که می بایست دزدها و مجرمان را تعقیب کرده و با ضربه زدن به آن ها، آنان را متوقف می کردید. در بازی Chase H.Q سه وسیله نقلیه در 3 کلاس مختلف وجود داشتند. یک خودروی سواری فراری اسپرت، یک خودروی شاسی بلند و یک کامیونت. حالا در بازی Horizon Chase - World Tour همان فراری قرمز رنگ و معروف نماد اصلی می باشد.
گرافیک و محتوای بازی Horizon Chase - World Tour سعی شده است تا شباهت زیادی به بازی Chase H.Q داشته باشد. از این رو، می توان در این بازی یک گرافیک فانتزی و کارتونی را تجربه کرد. به گفته سازندگان، برای ساخت این بازی از نسل گرافیک های 16 بیتی استفاده شده است. اما مسلماً نه با همان کیفیت پایین کنسول های بازی نسل سوم. به هر حال اگر شما بازی های کنسول های قدیمی را تجربه کرده باشید، حتماً با انجام بازی Horizon Chase - World Tour یاد آن ها می افتید.
معرفی اپلیکیشن و بازی (33)
معرفی اپلیکیشن و بازی (33)
جدا از بحث شباهت های ظاهری و گرافیک فانتزی بازی، Horizon Chase - World Tour دارای یک گیم پلی جذاب و ساده اما در عین حال بسیار سرگرم کننده و چالش برانگیز است. در این بازی می توانید دریفت های بسیار زیبا و حرفه ای بکشید و در ۳۲ شهر مختلف در کشورهای گوناگون به رقابت بپردازید. نکته مهم راجع به گیم پلی بازی این است که درست مثل بازی Chase H.Q که وقتی از جاده منحرف می شدید خودروی شما متوقف می شد، در Horizon Chase نیز همینطور است. پس باید دقت کنید که در مسیر حرکت کرده و در سر پیچ ها به خوبی سرعت خود را کنترل می کنید.
در Horizon Chase می توانید ۱۶ ماشین اسپرت را خریداری کرده و آن ها را ارتقاء دهید. این بازی دارای بیش از ۷۰ ترک مختلف می باشد. در بازی Horizon Chase - World Tour به کشورهای مختلف سفر کرده و در رقابت های گوناگون شرکت کنید. این بازی از بزرگترین مجله ها و سایت های بازی مثل Touch Arcade , Vandal , IGN , Appzine نمره ۹ به بالا (از ۱۰) گرفته است.
برخی از ویژگی های بازی Horizon Chase - World Tour :
  • گرافیک فانتزی و کارتونی
  • گیم پلی فوق العاده زیبا و سرگرم کننده
  • قابلیت کشیدن دریفت های حرفه ای
  • وجود مراحل مختلف در مکان های متفاوت (تور جهانی)
  • موسیقی متن های بسیار زیبا ساخته شده توسط موزیسین معروف Barry Leitch
  • وجود ۱۶ خودروی اسپرت مسابقه ای قابل آنلاک شدن
  • قابلیت ارتقاء خودروها
  • ۸ مسابقه قهرمانی کاپ
  • ۳۲ شهر مختلف
  • ۷۳ مرحله متفاوت
  • قابلیت پشتیبانی از کنترلرهای مختلف
معرفی اپلیکیشن و بازی (33)
معرفی اپلیکیشن و بازی (33)
معرفی اپلیکیشن و بازی (33)
معرفی اپلیکیشن و بازی (33) معرفی اپلیکیشن و بازی (33)
برنامه Scanbot ؛ یک اسکنر تمام عیار!
Scanbot - PDF Document Scanner برنامه ای برای اسکن اسناد مختلف به وسیله گوشی اندرویدی می باشد. با استفاده از این نرم افزار می توانید گوشی خود را به یک اسکنر قدرتمند تبدیل کنید.یکی از مهم ترین نکاتی که قابلیت های Scanbot - PDF Document Scanner را نسبت به دیگر برنامه های اسکنر برجسته می کند، امکان اسکن کردن اسناد با کیفیت بسیار بالا می باشد به طوری که با استفاده از این برنامه امکان اسکن کردن اسناد با کیفیت ۲۰۰DPI و بالاتر را نیز خواهید داشت. این نرم افزار از سرویس های ابری نیز پشتیبانی کرده و شما می توانید اسناد اسکن شده را به صورت مستقیم در سرویس های ابری مختلف آپلود کنید.
معرفی اپلیکیشن و بازی (33) معرفی اپلیکیشن و بازی (33)
برخی از مهم ترین ویژگی های نرم افزار 7 Scanbot:
  • اسکن کردن اسناد با کیفیت بسیار بالا با dpi 200 و بیشتر
  • پشتیبانی از سرویس های ابری گوگل درایو، باکس، دراپ باکس، وان درایو و …
  • امکان اسکن کردن کدهای QR شامل ادرسهای اینترنتی، مخاطبین، شماره تلفن ها و …
  • اسناد پی دی اف چند صفحه ای
  • آپلود پس زمینه هوشمند و اتوماتیک
  • طراحی بسیار زیبا و جذاب
معرفی اپلیکیشن و بازی (33) معرفی اپلیکیشن و بازی (33)
معرفی اپلیکیشن و بازی (33)
معرفی اپلیکیشن و بازی (33) معرفی اپلیکیشن و بازی (33)
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج