جاباما
۴۹۷۱۱۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

مک‌ کین به ترامپ: ادعای شنود را ثابت کن

سناتور جمهوری خواه آمریکایی از رئیس جمهور این کشور خواست یا شواهدی در اثبات ادعای شنود تماس‌هایش در جریان کمپین انتخاباتی ارائه کند و یا اینکه از ادعای خود دست بکشد.

خبرگزاری ایسنا: سناتور جمهوری خواه آمریکایی از رئیس جمهور این کشور خواست یا شواهدی در اثبات ادعای شنود تماس‌هایش در جریان کمپین انتخاباتی ارائه کند و یا اینکه از ادعای خود دست بکشد.

جان مک‌کین، سناتور جمهوری‌خواه آمریکایی در مصاحبه با شبکه خبری سی.ان.ان گفت: دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا دو گزینه دارد؛ یا باید اطلاعات و مدارکی را برای اثبات ادعایش ارائه کند یا از این ادعا دست بکشد. من دلیلی برای باور این ادعا ندارم. اگر این اتهام "بی‌پایه و اساس" باشد، اعتماد مردم آمریکا به دولت از بین می‌رود و آنها به این فکر می‌افتند که این کار دولت است.

مک کین یکی از چند جمهوری خواه آمریکایی است که ادعای شنود مکالمات تلفنی ترامپ از سوی باراک اوباما، رئیس جمهوری سابق آمریکا در برج ترامپ و در جریان کمپین انتخاباتی ریاست جمهوری را زیر سوال برده است.

پل راین، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا نیز در مصاحبه‌ای با برنامه "رو در رو با ملت"‌ شبکه خبری سی.بی.اس گفت که شواهدی برای اثبات این ادعا وجود ندارد.

دولت ترامپ تا به حال هیچ شواهد و مدارکی را برای پیگیری و دفاع از ادعای وی درباره این شنود دریافت نکرده است.

مک کین همچنین در مصاحبه خود با شبکه خبری سی.ان.ان خواستار بررسی و تحقیق درباره ارتباط میان ترامپ و کرملین شد و گفت: مسائل زیادی درباره روابط ما با روسیه وجود دارد که من را نگران می‌کند. مسائل مختلفی در این‌ خصوص وجود دارد که نیازمند بررسی‌های دقیق‌تر است و من شک دارم که مردم آمریکا تمامی حقیقت را بدانند. البته باید این نکته را در نظر داشت که نباید تا پیش از بررسی‌های دقیق کسی را متهم کرد. من نمی‌خواهم بدون قضاوت کسی را مجرم بدانم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج