۴۹۷۱۳۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

انتقاد مورینیو از برنامه آسان چلسی در این فصل

سرمربی پرتغالی منچستریونایتد پیش از بازی برابر چلسی به انتقاد از برنامه آسان این تیم در این فصل پرداخت.

ایسنا: ‌به نقل از ساکرنت، دو تیم چلسی و منچستریونایتد امشب (دوشنبه) و از ساعت ۲۳:۱۵ در ورزشگاه استمفوردبریج آخرین دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انگلیس را برگزار خواهند کرد.

ژوزه مورینیو پیش از این بازی حساس سعی در ایجاد جنگ روانی دارد. او به انتقاد از برنامه آسان چلسی در این فصل پرداخت و گفت‌: سخت‌ترین کار ممکن این است که زمان انجام کار برای شما مناسب نباشد ولی چلسی در این فصل برای تمام بازی‌های خود زمان زیادی داشته و برنامه آسانی در اختیار این تیم بوده است. می‌دانم چندی پیش آنتونیو کونته (سرمربی چلسی) گفت‌ که حضور نداشتن تیمش در لیگ‌های اروپایی تقصیر او نیست بلکه تقصیر من و بازیکنانی بود که فصل قبل در این تیم بودیم. حقیقت این است که او در شرایطی قرار دارد که می‌تواند خیلی راحت با بازیکنانش کار کند چون زمان زیادی در اختیار دارد. آنها زمانی برای مسافرت، آماده سازی و تعطیلات ندارند و حتی چند تن از بازیکنان آنها در بین فصل به آمریکا می‌روند و از تعطیلات شان لذت می‌برند. آنها شرایطی دارند که لیورپول چند سال قبل داشت و تا آستانه قهرمانی لیگ برتر پیش رفت. این را نمی‌گویم که چلسی شایسته صدرنشینی نیست ولی از جمله افرادی هستم که وقتی از تیمی می‌روم، هیچ پشیمانی نسبت به قبل ندارم و هیچ وقت هم برای تیم سابقم بد نمی‌خواهم.

سرمربی منچستریونایتد در ادامه‌ ‌اضافه کرد: بازی با چلسی بین بازی با روستوف قرار دارد و مانند تمام بازی‌ها، برای ما مهم است. آیا من خیلی ناراحت می‌شوم اگر به چلسی ببازم؟ خیر. این طور نیست. آیا من خیلی خوشحال می‌شوم اگر چلسی را ببرم؟ باز هم خیر. این بازی به مانند بازی‌های دیگر است و برای من اهمیت خاصی ندارد. تنها نکته منفی برای این بازی، زمان آن است که در بین دو بازی ما در مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا قرار گرفته است. لیگ اروپا اهمیت بسیار زیادی برای ما دارد چراکه شانس حضور در لیگ قهرمانان اروپای فصل بعد را به ما می‌دهد. به همین خاطر باید با قدرت تمام در آن حضور داشته باشیم. این مزیت را جام حذفی به ما نمی‌دهد و طبیعی است که لیگ اروپا در اولویت ما قرار داشته باشد. از نظر ما لیگ اروپا بسیار مهم‌تر از جام حذفی است و آن هم به این خاطر که قهرمان لیگ اروپا به لیگ قهرمانان اروپا می‌رود ولی قهرمان جام حذفی به لیگ قهرمانان اروپا نمی‌رود.

منچستریونایتد بعد از بازی امشب (دوشنبه) با چلسی باید خودش را آماده دیدار با روستوف کند که پنجشنبه هفته‌ جاری برگزار خواهد شد. دیدار رفت دو تیم در روسیه با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا منچستریونایتد شانس بیشتری برای صعود به جمع هشت تیم برتر لیگ اروپا داشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج