۴۹۷۱۶
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

بفرمایید رنگ های روشن بهاری

شک نکنید که هر فصلی رنگ و بوی خودش را دارد و البته حس و حال خودش را. برای درک این حس و حال هم باید با رنگ‌های فصل هماهنگ شوید این را به شما گفتیم تا یادتان باشد در لباس‌های بهاری‌تان سراغ رنگ‌های روشن بروید.


بفرمایید رنگ های روشن بهاری

م جله ایده آل : شک نکنید که هر فصلی رنگ و بوی خودش را دارد و البته حس و حال خودش را. برای درک این حس و حال هم باید با رنگ‌های فصل هماهنگ شوید این را به شما گفتیم تا یادتان باشد در لباس‌های بهاری‌تان سراغ رنگ‌های روشن بروید؛ رنگ‌هایی که شاید در نگاه اول سرد و حتی بی‌روح به نظر بیایند اما وقتی آنها را با مهارت کنار هم می‌نشانید تازه گرما و حس ‌و حال پنهان در آنها را درک می‌کنید. ما هم خیال داریم یک ترکیب رنگ روشن را به شما پیشنهاد کنیم؛ ترکیبی از رنگ‌های روشنی که شاید تا به حال به کنار هم نشاندن آنها فکر هم نکرده بودید!

بفرمایید رنگ های روشن بهاری

کت و شلوار بهاری!

ما الگوی رنگ‌های روشن را روی یک دست کت‌ و شلوار پیاده کرده‌ایم. ویژگی اصلی این کت‌ و شلوار هم جدا از جزئیاتی که هر کدام از شما با توجه به شناختی که از سلیقه و اندام خود داريد برای مدل آن در نظر می‌گیريد، ترکیب رنگ متفاوت و البته بهاری‌اش است. در حقیقت ما انتخاب مدل را گذاشته‌ایم بر عهده خودتان تا همان چیزی را انتخاب کنید که با روحیات‌تان جور درمی‌آید اما تا دلتان بخواهد در مورد انتخاب رنگ نظر داده‌ایم! حالا اگر شما هم با ترکیب رنگ پیشنهادی ما موافق بودید می‌توانید این الگو را روی لباس‌های دیگرتان هم پیاده کنید مثلا کت و دامن یا حتی بلوز و شلوار!

آبی از نوع آسمانی

تاثیر ناخودآگاه رنگ آبی حس اعتمادی است که در نگاه بیننده ایجاد می‌کند.

کت پیشنهادی ما یک کت ساده ترجیحا با یقه انگلیسی کشیده است. در مورد تک دکمه یا دو دکمه بودن کت هم مختارید! فقط کافی است این نکته را بدانید که کت‌های تک دکمه یقه کشیده‌تری دارند بنابراین بالاتنه شما را کشیده‌تر نشان می‌دهند. اتفاق مهم در مورد کتی که انتخاب می‌کنید رنگی است که برای آن در نظر می‌گیرید. رنگ بهاری پیشنهادی ما یک کت آبی البته از نوع آبی آسمانی است! عجله نکنید این رنگ برخلاف ظاهر سردش بسیار تاثیرگذار است. آبی آسمانی نه‌تنها ظاهری آرام به شما می‌دهد بلکه دیگران را وامی‌دارد با احترام خاصی با شما رفتار کنند!

زرد اما کم‌رنگ!

اما رنگ پیشنهادی برای شلوار؛ در این ترکیب باید سراغ رنگ زرد بروید؛ بله زرد! البته تا جایی که می‌توانید باید سراغ تونالیته‌ای روشن از این رنگ گرم بروید. رنگ زرد به تنهایی رنگ آرامی نیست ولی وقتی آن را با آبی آسمانی ترکیب می‌کنید همه چیز به تعادل می‌رسد!

سبز، آن هم روشن!

شادابی و تازگی حسی است که رنگ سبز در شما ایجاد می‌کند.

حالا نوبت کیف است. رنگ پیشنهادی ما برای کیفی که در این ترکیب انتخاب می‌کنید یک رنگ با حال و هوای کاملا بهاری است. رنگ سبز البته آن هم از نوع روشن! این یکی از خاصیت‌های ذاتی رنگ سبز است که وقتی با زرد هماهنگ می‌شود حس سرزندگی و نشاط بیشتری را ایجاد می‌کند. به همین دلیل هم ما در این ترکیب رنگ سبز آن هم از نوع روشنش را به شما پیشنهاد دادیم.

آرامش و تعادل کفشی

حالا به یک کفش نیاز دارید. در این ترکیب، رنگی که برای شما در نظر داریم یک رنگ کاملا تابستانی است. به هر حال بد نیست که رد پای تابستان هم از همین حالا کم و بیش در ظاهر شما پیدا شود. یک رنگ خنثی که با هر ترکیبی جور درمی‌آید؛ بله درست حدس زدید، سفید! (رنگ سفید نشانه بارز آرامش و در عین حال تعادل است.)


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج