۴۹۷۴۴۶
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

دوربین هواوی P۱۰ از آیفون ۷ بهتر است

گوشی هواوی P۱۰ که در نمایشگاه MWC ۲۰۱۷ معرفی شد، نظر بسیاری از علاقه‌مندان را به سمت خودش جلب کرد. این گوشی همانند مدل قبلی از دوربین دوتایی بهره می‌برد.

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: گوشی هواوی P۱۰ که در نمایشگاه MWC ۲۰۱۷ معرفی شد، نظر بسیاری از علاقه‌مندان را به سمت خودش جلب کرد. این گوشی همانند مدل قبلی از دوربین دوتایی بهره می‌برد. دوربین‌هایی که می‌توانند تجربه‌ی عکاسی خوبی را به کاربران منتقل کنند. از نظر سخت افزاری هم P۱۰ سخت افزار قابل قبولی را پیش روی کاربران قرار میدهد. تراشه‌ی Kirin ۹۶۰، صفحه نمایش Full HD، باتری ۳۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی روی این تلفن همراه هوشمند قرار گرفته است.
دوربین هواوی P10 از آیفون 7 بهتر است

البته همان‌طور که گفتیم دوربین این گوشی بیش از سایر قسمت‌ها مورد توجه قرار گرفت. دوربین دوتایی که توانایی گرفتن عکس‌های زیبایی به صورت سیاه و سفید و رنگی دارد. حالا سایت DxOMark دوربین این تلفن همراه را بررسی کرده و امتیاز جالبی هم به آن داده. این دوربین با دریافت امتیاز ۸۷ کمی ضعیف‌تر از دوربین گوشی‌ Pixel شرکت گوگل است. البته این دوربین امتیاز بالاتری نسبت به دوربین آیفون ۷ که ۸۶ بود به دست آورده است. گوشی‌های گلکسی S6 اج پلاس، موتو Z فورس و اکسپریا XZ هم امتیاز مشابه P10 را به دست آورده‌اند.

همین که دوربین گوشی P10 امتیاز خوبی از این سایت دریافت کند، نشان می‌دهد که هواوی روی دوربین پرچم‌دار جدید خودش حسابی حساب باز کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج