جاباما
۴۹۷۵۲
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

قرار نیست چون جواد رضویان هستم مثل...

تنها تفاوتی که نسبت به سایر نقش‌هایم می‌توانم در سریال «خروس» قائل شوم این است که آقای آقاخانی نهایت تلاشش را انجام داده تا قصه را روایت کند و اصلا قرار نیست در مقام جواد رضویان، مثل همیشه، خنده‌دار باشم.

خبرگزاری ایسنا: جواد رضویان، درباره وضعیت حال حاضر پروژه‌های طنز، معتقد است: بزرگترین ضعفی که بر کارگردانی فیلم‌ها و سریال‌های طنز حاکم است، این است که بازیگردانی طنز را به خوبی نمی‌شناسیم.

وی همچنین بزرگترین مشکل در عرصه‌ی طنز را بالانس بازیگردانی دانست و اظهار امیدواری کرد که با آمدن همکاران حرفه‌یی در حیطه‌ی طنز، شرایط بهتر شود.

قرار نیست چون جواد رضویان هستم مثل...

این بازیگر در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه به عنوان کارگردان و بازیگر طنز که در تلویزیون و سینما فعالیت دارید، در شرایط کنونی این دو حرفه را چطور ارزیابی می‌کنید؟ خاطرنشان کرد: در این گونه کارها شاید ما بتوانیم از نظر فنی به یک کارگردان تلویزیون و فیلمبردار مورد اعتماد اطمینان کنیم و پروژه را به دستش بسپاریم اما مهمترین عامل این نیست که فقط پروژه مورد نظر را ضبط کنیم و به پایان برسانیم بلکه مهمترین عامل این است که اثر مورد نظر را چطور به پایان برسانیم؛ به عنوان مثال فردی که به عنوان کارگردان پشت دوربین ایستاده است، باید بداند چطور بازیگران مقابل دوربین را بالانس کند.

وی افزود: به نظرم بالانس بازیگردانی بزرگترین مشکل ما در عرصه‌ی طنز است، اما امیدوارم با آمدن همکارانی که در حیطه‌ی طنز فعالیت دارند، این وضعیت بهتر شود؛ به عنوان مثال من و امثال من حدود دو دهه است که برای تلویزیون کار طنز انجام می‌دهیم اما خیلی نمی‌توان اسمش را کارگردانی گذاشت چرا که من همیشه معتقدم و در صحبت‌هایم بارها می‌گویم که ما کارگردان نیستیم بلکه فقط در حد این هستیم که بازیگران را کنار هم بالانس کنیم. فکر می‌کنم اگر بازیگران در کنار عوامل فنی خوب قرار بگیرند وضعیت طنز خیلی بهتر می‌شود.

قرار نیست چون جواد رضویان هستم مثل...

رضویان در ادامه با اشاره به تفاوت نقشی که در سریال «خروس» آقاخانی نسبت به سایر نقش‌هایی که تاکنون داشته، دارد، اینگونه بیان کرد: تنها تفاوتی که نسبت به سایر نقش‌هایم می‌توانم در سریال «خروس» قائل شوم این است که آقای آقاخانی نهایت تلاشش را انجام داده تا قصه را روایت کند و اصلا قرار نیست در مقام جواد رضویان، مثل همیشه، خنده‌دار باشم. آقایان لولایی و تیموری هم در سریال «خروس» بازی کاملا جدی دارند و فقط موقعیت‌های داستان است که قرار است برای لحظاتی روی لب‌های مخاطبان خنده بنشاند.

وی در عین حال گفت: من به عنوان بازیگر طنز اصلا قائل نیستم که یک کار طنز حتما باید قهقهه‌ی خنده باشد بلکه یک کار طنز شاید قرار است یک تلنگرهایی بزند و نقل قول‌هایی را نیز به همراه داشته باشد.

او که قرار است ایفاگر کاراکتر «اسماعیل» در سریال «خروس» سعیدآقاخانی باشد، ادامه داد: در سریال «خروس» جلوی من بازیگر به عنوان جواد رضویان و سایر بازیگران را گرفته‌اند از اینکه بخواهیم بازی کنیم، بلکه قرار است خودمان باشیم و قصه را روایت کنیم.

سید جواد رضویان در پایان گفت‌وگوی خود با بیان اینکه خوشحال است بعد از سه سال و نیم در مقام بازیگر مقابل دوربین آمده است، به ایسنا گفت: حدود سه سال و نیم است که در مقام بازیگر مقابل دوربین نرفته بودم و از اینکه بعد از سال‌ها برگشتم و با «خروس» آقاخانی غافلگیر شدم خوشحالم.

از خدا می‌خواهم تا همیشه از طرف بینندگان مقبول باشیم و کارهایمان را بپسندند. به ویژه سریال «خروس» که خیلی سخت ساخته شده است و فشار زیادی را متحمل شدیم. در عرصه کارگردانی سریال‌های طنز تلویزیون هم چندین کار در دست دارم که یکی از آنها برای شبکه تهران است اما هنوز به قطعیت نرسیده که بتوانم اعلام کنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج