جاباما
۴۹۷۶۴۷
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

حاجی بابایی:

هدف «جبهه مردمی» حفظ انقلاب است

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: جبهه مردمی نیروی انقلاب اسلامی برای انتخابات از افراد خبره یک تیم معرفی می‌کند که مردم فرد نهایی انتخابات را مشخص کنند.

خبرگزاری ایسنا: نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: جبهه مردمی نیروی انقلاب اسلامی برای انتخابات از افراد خبره یک تیم معرفی می‌کند که مردم فرد نهایی انتخابات را مشخص کنند.

حمیدرضا حاجی بابایی در نشست خبری که عصر امروز در سالن اجتماعات مسجد الغدیر برگزار شد، تصریح کرد: دغدغه اصلی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی بهبود وضعیت کشور است چرا که وضعیت موجود خواسته شهیدان و امام(ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری نیست.

وی با بیان اینکه برخی از باورها و اعتقادات که از قبل شکل گرفته و برخی از گام‌هایی که جدیداً برداشته شده اشتباه بوده است، افزود: مهمترین دغدغه جبهه مردمی وضع اقتصادی مردم است، چگونه می‌توان تحمل کرد که یک مستمری بگیر کمیته امداد یا بهزیستی به طور میانگین ماهیانه ۷۵ هزار تومان مستمری دریافت کند و یک نفر با حقوق ۴۰۰ میلیون تومان راضی نشود و بگوید هنوز حق من پرداخت نشده است، نظام را با این وضع نمی‌توان اداره کرد و باید اصلاح شود.


این نماینده مجلس اظهار کرد: حقوق‌های نجومی مدنظر ما، مربوط به نظام است؛ چرا که بخش‌های خصوصی می‌توانند هرمیزان حقوق پرداخت کنند، اما پرداخت حقوق‌های نامتعارف در نظام به یک روند تبدیل شده است که سر و سامان دادن به آن کار بسیار دشواری است.

وی خاطرنشان کرد: این حقوق‌ها نباید از منظر سیاسی مورد بررسی قرار بگیرد چرا که این موضوع مردمی است، جبهه مردمی نیز حرکت فراجناحی و انقلابی را در پیش گرفته است و هدفش حفظ انقلاب است.

حاجی بابایی تصریح کرد: زمینه شکل‌گیری حقوق‌های نجومی از طرف مجلس و دولت بوده است، در واقع قوانینی که در مجلس مصوب شده است قانون مدیریت خدمات کشوری را استثنا کردند، اما همه حقوق‌های نجومی این نیست بلکه حقوق نجومی تعریفی ما فوق قانون‌ها بوده است.

رئیس فراکسیون ولایت مجلس تصریح کرد: وضعیت ترکیب مجلس به صورت کلان از لحاظ فردی فارغ از هر نوع تفکر و سیاست خوب و دارای سلامت رفتار هستند، در مجلس مباحث و مسائل برخی مواقع فرد را به باور می‌رسانند که این کار خوب است و بر همان اساس نماینده مجس کار را انجام می‌دهد.

نماینده مردم همدان با اشاره به انتخابات، اظهار کرد: دوران آن گذشته که یک فرد برای ریاست جمهوری انتخاب شود و بعد از آن به صورت فردی اعضای کابینه را انتخاب کند، امروزه انتخابات کابینه محور است و افرادی که فعال هستند برای کابینه در نظر گرفته شده‌اند.

وی یادآور شد: جبهه مردمی نگاه انقلابی و کارآمدی دارد که بر پایه آن دولت شکل می گیرد، این جبهه به تیم‌های کاری فکر می‌کند و در مسیر انتخابات بر اثر یک حرکت جمعی پیش می‌رود و خواسته‌های مردم را در اولویت خود قرار داده است، این حرکت نو و تأثیرگذار است و کار را از فرد بیرون می‌آورد و به سمت کار تیمی پیش می‌برد.

عضو جبهه مردمی انقلاب اسلامی تصریح کرد: با حرف زدن نمی‌شود معیار فعالیت فرد را ارزیابی کرد، اما کسی که در مکان‌های مختلف بیش از 20 سال کار کرده است، اگر حرف‌ها و ایده‌های آن را طی 10 سال یا 20 سال بررسی کنیم به نتیجه می‌رسیم و جبهه انقلاب بر این نوع بررسی‌ها تمرکز کرده است.

وی با بیان اینکه انتخاب کاندیدای نهایی تکلیف خود مردم است، گفت: هر فردی به عنوان کاندیدای نهایی از سوی مردم انتخاب شود، از پشتیبانی خوبی برخوردار است، اگر مردم تصمیم گرفتند که هر شخصی برای انتخابات معرفی شود آن شخص موفق خواهد شد، شخص تعیین شده از سوی مردم، باید یک تیم کاری موفق را معرفی کرده و به میدان بیاورد تا مشکلات مردم و کشور حل شود.

حاجی بابایی با اشاره به اینکه آسیب های جامعه به دلیل عدم رسیدگی به آموزش و پرورش ایجاد می‌شود، تصریح کرد: در برنامه ششم ما تمام حقایق را آوردیم، من به آموزش و پرورش دارای رتبه یک اعتقاد دارم چرا که اگر آموزش و پرروش خوب باشد تراز کشور نیز رتبه یک می‌شود، سند تحول بنیادین و نظام رتبه بندی معلمان از جمله موارد این برنامه است.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: زنان در انقلاب نقش مهمی داشتند بنابراین حضور بانوان در کشور باید معنادار و چشمگیر باشد، در شورای مرکز جبهه نیز نقش زنان مشهود است و ما بین خانم و آقا تفاوتی قائل نیستیم بلکه شایستگی اهمیت دارد.

رئیس فراکسیون ولایت مجلس اظهار کرد: ما در انتخاب‌های مدیران و مسئولان بر کارآمدی و شایستگی فکر می‌کنیم که این امر نیازمند اراده عمومی است، انتخاب از فامیل و همشهری گزینه خوبی نیست بلکه باید بر اساس شایستگی‌ها مدیران منصوب شوند.

وی با اشاره به سخنان آقاتهرانی یادآور شد: ایشان معایب و واقعیت‌ها را بیان کردند که صحیح است، اما اینکه چقدر اتفاق می‌افتد باید در ملاک‌ها مورد بررسی قرار بگیرد، امروز ما در جمنا جمع شده‌ایم تا این اتفاق‌ها نیافتد.

حاجی بابایی تصریح کرد: حرکتی که دارد شکل می‌گیرد همه به دنبال انتخاب شدن یک شخص است، اما این حرکت انتخاباتی، فنی، دقیق و حساب شده است که ممکن است به یک نفر یا چند نفر برسد، این انتخاب براساس هماهنگی‌ها شکل می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: در جمع بندی منطقی ما اطلاع نداریم که چند نفر قطعی هستند، اصل بر این است که این جبهه در انتخابات برنده شود و هر راهی که مؤثر باشد را به کار می‌گیریم و فردی را انتخاب می‌کنیم که بتواند حداقل 51 درصد رأی را جمع کند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما چند نفر را معرفی می‌کنیم، مردم هر کدام را انتخاب کنند تیم برنده است، اصلاح‌طلبان راه دیگری جز انتخاب روحانی ندارند چرا که وی رئیس جمهور است و باید به عنوان کاندیدای جریان اصلاح‌طلب معرفی می‌شد، در غیر این صورت برای آنها به معنای عزل رئیس جمهور بود، اما جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی چون رئیس جمهور مستقر ندارد به دنبال فردی است که مردم انتخاب کنند.

وی یادآور شد: عده‌ای افرادی را بررسی کردند و برخی را معرفی کردند و این تیم مورد قبول ما است و پیروزی هر کدام برای ما مهم است، رمز موفقیت جبهه صداقت است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      واقعا ؟؟؟؟ یادمون نرفته مدیریت ضعیف جنابعالی رو در زمان وزارت آموزش و پرورش ، اگر میخوای همونجوری انقلاب رو حفظ کنید توروخدا دست از سر انقلاب و مردم بردارید

    • حمید

      لیست کاندیداهای حزب به اصطلاح خودشان( مردمی)رو هم ملت رؤیت کردن، همه مهره‌های سوخته و محک زده و... فقط به درد تخریب و تهمت زدن به رقیب خود میخورند و گرنه برای ریاست جمهوری
      هیچ بخت و اقبال عمومی ندارند، امتحانش و تجربش مجانیه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج