جاباما
۴۹۷۹۰۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

اعلام آمادگی اسکات برای ساخت فرنچایز Alien

ریدلی اسکات، کارگردان فیلم Alien: Covenant و خالق اصلی این فرنچایز، در سن ۷۹ سالگی اعلام کرد که این فیلم تازه شروع داستان است و او ۶ قسمت دیگر از این مجموعه را در سر دارد.

وب سایت تک شات: ریدلی اسکات، کارگردان فیلم Alien: Covenant و خالق اصلی این فرنچایز، در سن ۷۹ سالگی اعلام کرد که این فیلم تازه شروع داستان است و او ۶ قسمت دیگر از این مجموعه را در سر دارد.
اعلام آمادگی اسکات برای ساخت فرنچایز Alien

ریدلی اسکات، کارگردان و تهیه‌کننده انگلیسی است که فیلم‌های بزرگی در تاریخ سینما از جمله گلادیاتور، هانیبال و بلید رانر توسط او ساخته شده‌اند. وی هم‌اکنون در ۷۹ سالگی به سر می‌برد و به تازگی صحبت‌های جالبی درباره فرنچایز قدیمی خود کرده است.

به گفته ریدلی اسکات، فیلم Alien: Covenant تازه شروع کار است و او ۶ فیلم دیگر از این فرنچایز را در سر دارد. وی در این زمینه گفت:
اگر شما واقعا به دنبال یک فرنچایز هستید، من می‌توانم تا ۶ قسمت دیگر آن را تضمین کنم.

اسکات پس از ساخت فیلم Alien در سال ۱۹۷۹ حدودا ۳۰ سال به سراغ دنیایی که خلق کرده بود نرفت. طی این مدت فیلم‌هایی به کارگردانی افراد دیگر در ادامه فیلم او ساخته شد که عبارتند از Aliens، Alien ۳، Alien: Resurrection و Alien vs Predator.

پس از همه این‌ها اسکات در سال ۲۰۱۲ فیلم Prometheus را که داستان پیش از اتفاقات فیلم اول خود را توضیح می‌داد ساخت. این پیش نمایش بسیار مورد توجه منتقدان و تماشاگران آن قرار گرفت. اسکات درباره این اثر خود گفت:

فیلم Prometheus آغاز خوبی برای این فرنچایز بود.

در واقع این اثر توضیحاتی درباره اینکه چگونه موجودات فضایی Xenomorph شکل گرفتند بود، حال فیلم Alien: Covenant که در اواخر اردیبهشت‌ ماه سال آینده اکران خواهد شد، اینکه چه کسی این موجودات را طراحی کرده و دلیل این اقدامات را برای ما آشکار خواهد ساخت.

در حال حاضر ریدلی اسکات فیلم‌های Blade Runner ۲۰۴۹، Murder on the Orient Express و سریال تابو را در دست ساخت دارد و فیلم Alien: Covenant نیز در تاریخ ۲۹ اردیبهشت ماه اکران خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج