۴۹۷۹۱۴
۲ نظر
۵۰۱۳
۲ نظر
۵۰۱۳
پ

فردی که در مالزی کشته شد برادر «اون» نبود

سفیر کره شمالی در سازمان ملل همسایه جنوبی خود و آمریکا را به تلاش برای مخدوش کردن چهره پیونگ‌یانگ متهم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان: سفیر کره شمالی در سازمان ملل متحد شب گذشته اعلام کرد مردی که در فرودگاه مالزی به قتل رسید برادر ناتنی کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی، نبود و در مجموع آمریکا و کره جنوبی عامل اصلی این صحنه‌سازی هستند.

کیم این ریونگ، سفیر کره شمالی در سازمان ملل متحد، شب گذشته با شرکت در کنفرانس خبری که وی به مناسبت محکوم کردن بیانیه اخیر شورای امنیت در انتقاد از آزمایشهای موشکی اخیر این کشور ترتیب داده بود، در پاسخ به پرسشی درباره ترور برادر ناتنی رهبر کره شمالی در مالزی اعلام کرد: «پرونده این ترور در کل محصول اقدامات غیر مسئولانه مقامات آمریکایی و کره جنوبی، با هدف مخدوش کردن وجهه و اعتبار پیونگ‌یانگ و نابودی نظام سوسیالیستی در این کشور است.»

وی در عین حال اعلام کرد که قربانی که روز ۱۳ فوریه در فرودگاه بین‌المللی کوالالامپور با سم از سوی دو مهاجم کشته شد، یک شهروند کره شمالی با گذرنامه دیپلماتیک بوده است.

سفیر کره شمالی در سازمان ملل گفت آمریکا و کره جنوبی بی هیچ دلیل و مدرکی کره شمالی را مقصر اعلام کرده اند. وی در عین حال تایید کرد این مرد با ماده بسیار خطرناک و سمی عامل اعصاب کشته شده است.

این مقام کره شمالی افزود واشنگتن می‌خواهد افکار بین المللی را بر ضد پیونگ‌یانگ تحریک کند تا به هر قیمتی شده بر ضد این کشور یک جنگ هسته‌ای به راه بیندازد.

وی همچنین با طرح این پرسش که این مهاجمان از کجا توانسته‌اند تا چنین سلاح شیمیایی ممنوعه مانند عامل وی ایکس را به دست بیاورند، گفت آمریکا ذخایر بزرگی از این تسلیحات ممنوعه در اختیار دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فرهاد گلجین

      جناب نماینده محترم کره شمالی لطفا اگر به حال مقتضیات و محدودیات علامات تعجب در زبانها و نگارش مردم دنیا نیستید پس لا اقل به فکر این سنگ پای مفلوک حمام ما باشید که هر گاه به فرط شنیدن بیانیه های شما رنگش چون سفیداب شده،

    • بدون نام

      انقدر شبیه هم اند که خودشونم خودشون رو نمیشناسند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج