۴۹۷۹۸۲
۱ نظر
۵۰۱۶
۱ نظر
۵۰۱۶
پ

آخرین کنسرت سال «امید حاجیلی»

تازه‌ترین کنسرت «امید حاجیلی» خواننده شناخته شده موسیقی پاپ کشورمان، شامگاه شنبه ۲۱ اسفندماه برگزار شد و این خواننده برای آخرین بار در سال ۹۵ به دیدار دوستداران خود در پایتخت رفت.

وب سایت موسیقی ایرانیان: تازه‌ترین کنسرت «امید حاجیلی» خواننده شناخته شده موسیقی پاپ کشورمان، شامگاه شنبه ۲۱ اسفندماه برگزار شد و این خواننده برای آخرین بار در سال ۹۵ به دیدار دوستداران خود در پایتخت رفت.
آخرین کنسرت سال «امید حاجیلی»

امید حاجیلی شامگاه ۲۱ اسفندماه و به همت شرکت «رویال هنر» به مدیریت و تهیه‌کنندگی «مجید عبدی»، در دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران به روی صحنه رفت و در این کنسرت گلچینی از محبوب‌ترین قطعات آلبوم‌های گذشته خود به همراه چند تک آهنگ منتشر شده‌اش را برای مخاطبین اجرا کرد.

در ابتدای این کنسرت، حاجیلی ضمن خوشامدگویی به هواداران گفت: «خیلی خوشحال هستم که دوباره قسمت شد که به همراه اعضای ارکستر به روی صحنه باشم و قول می‌دهم تمام تلاشمان را کنیم تا یکی از بهترین کنسرت‌هایی باشد که تابه‌حال رفته‌اید. هرچقدر به ما انرژی بدهید، قطعاً ده برابر آن را به شما برمی‌گردانیم.»

در اواسط کنسرت، امید حاجیلی از محسن شریفیان (نوازنده نی انبان) دعوت کرد به روی استیج بیاید تا قطعه «ای داد» را با همراهی ساز او اجرا کند. وی درباره همکاری‌اش با شریفیان چنین گفت: «ملودی قطعه «ای داد» را محسن شریفیان عزیز ساخته و ترجیع‌بند آن‌ هم برگرفته از یک قطعه قدیمی جنوبی است. محسن شریفیان به اعتقاد من یکی از ستاره‌های موسیقی جنوب کشور است و یک گروهی به نام «لیان» را تاسیس کرده است که هرکجا که شنیدید این گروه کنسرت دارد، به نظر من به‌هیچ‌وجه آن را از دست ندهید. گروه لیان در تعداد زیادی از جشنواره‌های جهانی درخشیده و باعث افتخار ما است که در کنار ایشان هستیم.»، این خواننده پس از این صحبت‌ها، قطعه «ای داد» با هنرنمایی محسن شریفیان اجرا شد.

آخرین کنسرت سال «امید حاجیلی»

ناگفته نماند در هنگام اجرای قطعه دلبر، وحید و رضا اسداللهی (نوازنده ناغارا) و محمد اسداللهی (نوازنده آکاردئون) با دعوت امید حاجیلی به روی استیج آمدند و در این قطعه به هنرنمایی پرداختند. پس از پایان این قطعه وحید اسداللهی (نوازنده ناغارا) به تک‌نوازی پرداخت و سپس حاجیلی قسمتی از قطعه ماندگار «بری باخ» را اجرا کرد. پس از پایان این قطعه، اعضای ارکس‌تر به گروه نوازی پرداختند که در این میان امید حاجیلی نیز لحظاتی به نواختن درامز پرداخت که تشویق هواداران را به همراه داشت. البته در انت‌ها محسن شریفیان مجدد به روی صحنه آمد و در کنار این خواننده به اجرای قطعه دلبرسیاه پرداخت.

آرشام غفوری (گیتار الکتریک)، فرید موسوی (پیانو و کیبورد)، مجید برومند (گیتار باس)، مهدی گل کرمی (ترومبن)، محمد مرتضوی (ترومپت)، ارشیا وادی (ترومپت)، حسن فراهانی (ترومپت)، آرش صمیمی (ساکسوفون و نی)، محسن شریفیان (نی انبان)، مرتضی کریمی (عود)، وحید اسداللهی (ناغارا)، رضا اسداللهی (ناغارا)، محمد اسداللهی (آکاردئون)، اشکان پورفرخی (پرکاشن)، اکبر شهریاری (پرکاشن)، رامین زواری (درامز)، یاسر گرجی (سرنا) و محسن تقی‌نژاد (دهل) اعضای ارکس‌تر را در این کنسرت تشکیل دادند. ضمن اینکه سمیرا ملک، مریم کی احمد، علی مرادی، محمد ماهرویان و مجید کمالی به عنوان اعضای گروه کر در این کنسرت حضور داشتند و با حاجیلی همکاری کردند.

پدر و مادر امید حاجیلی، حمید علاء الدین، لیلا اوتادی، بهاره افشاری، کمند امیرسلیمانی، ایمان انصافی، مهرداد می‌ناوند، علی کریم‌پور، مهرداد نصرتی، محمدرضا مرادی، حمیدرضا مرادی، مجید عبدی، پویا افشاری (مدیر برنامه‌های امید حاجیلی)، ایمان رضایی، سروش عمقی و نسیم حاجیلی (طراح لباس) از مهمانان این کنسرت بودند.
آخرین کنسرت سال «امید حاجیلی»
آخرین کنسرت سال «امید حاجیلی»
آخرین کنسرت سال «امید حاجیلی»
آخرین کنسرت سال «امید حاجیلی»
آخرین کنسرت سال «امید حاجیلی»
آخرین کنسرت سال «امید حاجیلی»
آخرین کنسرت سال «امید حاجیلی»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فرناز

      عشقه عشق

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج