۴۹۸۰۱۰
۱ نظر
۵۰۳۵
۱ نظر
۵۰۳۵
پ

هر آنچه باید از بازی Mass Effect: Andromeda بدانید

مدت بسیار کوتاهی تا عرضه بازی مورد انتظار Mass Effect: Andromeda باقی مانده و اگر از طرفداران قدیمی این فرنچایز هستید، باید بگویم نسخه چهارم این مجموعه ماجراجویی کاملا تازه‌ای برای شما خواهد بود.

وب‌سایت تک شات - مونا شایقی: مدت بسیار کوتاهی تا عرضه بازی مورد انتظار Mass Effect: Andromeda باقی مانده و اگر از طرفداران قدیمی این فرنچایز هستید، باید بگویم نسخه چهارم این مجموعه ماجراجویی کاملا تازه‌ای برای شما خواهد بود. در مقاله پیش رو نگاهی بر حال و هوای کلی این بازی، دنیای جدید آن و هم‌گروهی‌های خود در این سفر فضایی خواهیم داشت.

هر آنچه باید از بازی Mass Effect: Andromeda بدانید

چهارمین قسمت از سری بازی‌های Mass Effect، بر سازمانی به نام Andromeda Initiative تمرکز دارد که در سال ۲۱۷۶ تاسیس و در ۲۱۸۵ راه‌اندازی شد، مصادف با زمانی که فرمانده شپرد در بازی Mass Effect ۲ احیا شد. آندرومدا اینیشیتیو، سازمانی غیر نطامی و متشکل از نژادهای مختلفی است که به منظور ارسال دانشمندان، کاوشگران و مهاجران در سفری بدون بازگشت به سوی کهکشان آندرومدا تاسیس شده است. هدف اصلی این سازمان، سکونت دائمی در مکانی غنی از منابع حیاتی در یکی از مرز‌های کهکشان اندرومدا و در واقع ایجاد مسیر ارتباطی با کهکشان راه شیری است.

هر آنچه باید از بازی Mass Effect: Andromeda بدانید

شما در این بازی نقش یکی از دوقلوهای خانواده رایدر را ایفا می‌کنید که اسکات و سارا نام دارند. این دو به همراه پدرشان، الک رایدر که سرپرست سفینه انسان‌ها است، عازم سفری فضایی به سوی آندرومدا هستند. سرپرست‌ هر سفینه نقش مسیریاب را دارد و وظیفه آن‌ها پشتیبانی و حفاظت از همه اعضای نژاد خود است. کاراکتر اصلی بازی پس از ۶۰۰ سال از خواب زمستانی مصنوعی بیدار شده و با دریافت لقب مسیریاب، مسئول زندگی هزاران انسا‌ن می‌شود. البته سفینه شما در جایی اشتباهی فرود آمده و از دیگر سفینه‌ها و ایستگاه فضایی نکسوس جدا مانده است. دشمن اصلی شما در بازی نژادی از فضایی‌ها با نام کت (Kett) هستند، گونه‌ای انسانی‌تر از ریپرها، هیولاهای مکانیکی که پیش از آن به جدل با آن‌ها پرداخته بودید.

هر آنچه باید از بازی Mass Effect: Andromeda بدانید

کهکشان آندرومدا، کاملا جدا از داستان‌های پیشین Mass Effect و داستان آن نیز از محوریت فرمانده شپرد و ریپر‌ها دور شده است. شرایط در بازی Mass Effect: Andromeda تغییر کرده و مکان شما کاملا با محیطی که پیش از این کاوش کرده بودید متفاوت خواهد بود. این بار ماجراجویی شما در خوشه کهکشانی هلیوس اتفاق می‌افتد، که از دنیای بازی‌های پیشین بسیار بزرگ‌تر است. هرچند این بازی ارتباط اندکی با سه‌گانه اصلی Mass Effect دارد، اما همچنان المان‌هایی از بازی‌های پیشین در آن وجود دارند که باعث شوند از این مسئله چشم پوشی کنید. برای مثال لباس کاراکتر‌ها همچنان متعلق به گروه نظامی N۷ بوده و برخی از نژادهای بازی پیشین در اندرومدا نیز حضور دارند. علاوه بر این‌ها وسیله نقلیه زمینی تیم مسیریاب که نومد (Nomad) نام دارد، نسخه ارتقا یافته‌ای از Mako است که در بازی‌های قبلی نیز شاهد آن بودیم. در این نسخه از بازی وسیله نقلیه زمینی شما پیشرفت‌های قابل توجهی داشته است. شما می‌توانید از نومد برای ماموریت‌های زمینی خود استفاده کرده و با آن به کاوش در محیط‌های جهان‌باز بازی بپردازید. همچنین برای عبور از شیب‌های بسیار زیاد قابلیت ۶ چرخ فعال نیز برای آن در نظر گرفته شده و اعمال ترمز دستی در این وسیله به کنترل مناسب آن کمک می‌کند. درنهایت با وجود سپر‌های اضافی و سیستم بوست ارتقا یافته نومد سفری ایمن و سریع را تجربه خواهید کرد.

هر آنچه باید از بازی Mass Effect: Andromeda بدانید

این سفر، از لحاظ فیزیکی شامل ایستگاه فضایی کوچکی به نام نکسوس و چهار سفینه همراه آن است که اعضای هر یک به ترتیب از نژاد‌های انسان، توریان، سالارین و آساری هستند. سفینه انسان‌ها هایپریون نام دارد و هر سفینه دارای یک سرپرست است که به عنوان مسیریاب انتخاب شده و وظیفه‌ حفاظت و پشتیبانی از نژاد خود را بر عهده دارد. سرپرست هر بخش یک دانشمند کاوش‌گر و جنگجو است که به همراه تیم کوچک خود به سراغ سیاره‌های مناسب برای سکونت می‌رود.

هر آنچه باید از بازی Mass Effect: Andromeda بدانید
ایستگاه فضایی نکسوس و سفینه‌های همراه آن

در خوشه کهکشانی هلیوس که در مرز آندرومدا واقع شده ۷ سیاره به عنوان دنیاهای طلائی شناخته می‌شوند و به صورت هبیتات (Habitat) یک تا هفت نام گذاری شده‌اند. این سیاره‌ها علاوه بر داشتن پتانسیل حیات، منابع مورد نیاز نکسوس برای تکمیل و ادامه سفر بین کهکشانی را در خود جای داده‌اند. نکسوس نیاز به مقدار زیادی هلیوم-۳، المنت زیرو، آب مایع و یخ زده دارد تا ارتقا یافته و بتواند به سفر خود در خوشه کهکشانی هلیوس ادامه دهد. با دستیابی به این منابع می‌توان افراد بیشتری را از خواب زمستانی مصنوعی بیدار کرده تا ایستگاه فضایی نکسوس بزرگتر و کامل‌تر شود. در ادامه هر یک از این دنیاهای طلائی و ویژگی‌های آن‌ها به ترتیب لیست شده است.

  • هبیتات ۱: سیاره‌ای کویری که دارای شبکه‌های گسترده‌ای از رودهای زیرزمینی و دمایی مناسب برای سکونت است.
  • هبیتات ۲: با تراکم کم گازهایی همچون هیدروژن و هلیوم که دارای پوشش گیاهی عجیب و مینرال‌های حیاتی است.
  • هبیتات ۳: سیاره‌ای جنگلی و با شکوه که بدون شک محل سکونت بسیاری از جانداران است.
  • هبیتات ۴: دنیایی سنگی پوشیده از آب‌های سطحی گسترده که برای ادامه زندگی مناسب است.
  • هبیتات ۵: دنیای جنگلی دیگری که برای کلونی‌های توریان و کوریان بسیار مناسب است.
  • هبیتات ۶: سیاره‌ای اقیانوسی که سرشار از جزیره‌های مختلف و اقلیم‌های متنوعی است.
  • هبیتات ۷: این سیاره همه مشخصات یک بهشت گرمسیری را در خود جای داده و اولین مقصد منتخب مسیریاب‌ها خواهد بود.

هر آنچه باید از بازی Mass Effect: Andromeda بدانید

سیاره‌های نام برده نه تنها از لحاظ اقلیمی، پوشش گیاهی و منابع مورد نیاز بسیار متنوع هستند، بلکه در مدل داستانی و گیم‌پلی بازی نیز کاملا متفاوت ظاهر می‌شوند. برخی از آن‌ها محیطی خشن و متمرکز بر المان‌های اکشن بازی و برخی بیشتر برای کاوش و روایت افسانه‌های قومی طراحی شده‌اند.

هر آنچه باید از بازی Mass Effect: Andromeda بدانید

بازی Mass Effect: Andromeda مانند سه‌گانه اصلی این فرنچایز حول یک دشمنی خشن و مکانیکی مانند ریپرها بنا نشده است. این بار سازندگان بازی شما را به شیوه جدیدی از مبارزه در مقابل دشمنانی کاملا هوشمند دعوت کرده‌اند. دشمنان اصلی شما در بازی موجوداتی فضایی از نژاد کت به فرماندهی آرکون (این کلمه در زبان یونانی به معنی حاکم است و به حاکمین دوران باستان که دارای خدمه‌هایی از جمله فرشته‌ها بودند، نسبت داده می‌شود) هستند که یکی از سه نژاد کهن بومی در کهکشان آندرومدا به شمار می‌روند. از ویژگی‌های بارز این نژاد هوشمندی و ارگانیک بودن ساختار آن‌ها است و به گفته تهیه‌کننده بازی سرزمین اصلی آن‌ها در جای دیگری واقع شده و درواقع آن‌ها در حال سفر هستند. سرپرست این نژاد فضایی آرکون نام دارد.

در تریلرهای منتشر شده از بازی به نظر می‌رسد که این نژاد درک بالایی از جنگ و دیپلماسی داشته و نقشه‌های متعددی برای تصرف دنیای مورد نظر خود برای سکونت در اختیار دارند. آن‌ها با ارزیابی رفتارها و کنش‌های انسان‌ها، نشان می‌دهند که بیش از یک دسته وحشی هستند که فقط قصد کشتن شما را دارند و آرکون برای سرنگونی حریفانش تحلیل‌ها و استراتژی‌های مختلفی در سر دارد.

هر آنچه باید از بازی Mass Effect: Andromeda بدانید
در Mass Effect: Andromeda بازیکن باید علاوه بر جنگجویی برجسته، یک دیپلمات تمام عیار باشد. در واقع مسیریاب اصلی باید سیاست‌های درستی برای مقابله با موقعیت‌های بحرانی، دشمنان و حتی هم‌گروهی‌هایش در سر داشته باشد. شما باید با برخی از نژادهای دیگر صلح کنید تا بتوانید دشمن اساسی خود را شکست دهید. در این میان شما دشمن دیگری از نژاد آنگورا دارید که از نژادهای بومی هستند و برخلاف کت‌ها قابلیت سخن گفتن دارند. باید توجه داشت که همه اعضای سازمان به طور همزمان به آندرومدا نرسیده و احتمالا کسانی که زودتر رسیده‌اند، فرقه‌های خود را به پا کرده و شما باید با آن‌ها نیز مقابله کنید. همچنین اعضای دیگر سازمان برخوردی نامناسب با نژادهای ساکن در این کهکشان داشته‌اند که شما مجبور به حل و فصل آن هستید.

هر آنچه باید از بازی Mass Effect: Andromeda بدانید

سلون کلی که سرپرست حفاظت از نکسوس بود از سازمان جدا شده و به عنوان رهبر یکی از فرقه‌های فرعی، عده‌ای از کروگان‌ها و توریان‌ها را به تبعیت از خود وا داشته است.

به هر حال وقتی شما وارد ماجرا می‌شوید با وضعیتی آشفته و چالش‌هایی گوناگون مواجه خواهید شد. سکونت در دنیای جدید، استخدام هم‌گروهی‌هایی مناسب، مبارزه با نژاد کت، رهبری فرقه‌های درهم شکسته سازمان، قانع کردن آنگوراها به اینکه شما موجودات بدی نیستید و هزاران داستان دیگر که شما را درگیر خواهد کرد. تصمیمات شما در زمینه‌های مختلف درباره گرو‌ها و فرقه‌های گوناگون منجر به روایت داستان خواهد شد، در واقع روابط شما با کاراکترهای مختلف منبعی برای رفتار و واکنشهای آن‌ها در بازی خواهد بود.

البته جدا از چالش‌هایی که با کت، آنگورا و اعضای سازمان خواهید داشت، هنوز گروهی مرموز باقی مانده که معرفی کنیم. رمننت‌ها نژادی قدرتمند و مرموز از فضایی‌ها هستند که در صورت نزدیک شدن به آن‌ها وحشی شده و به شما حمله می‌کنند. اساس سلاح آن‌ها پرتوهای نوری است و شما می‌توانید با جست و جو در بقایای آ‌ن‌ها به آثاری باستانی از تکنولوژی آن‌ها دست پیدا کنید.

هر آنچه باید از بازی Mass Effect: Andromeda بدانید

سیستم مبارزات در Mass Effect: Andromeda شباهت‌های زیادی به آخرین قسمت از سه‌گانه اصلی این فرنچایز دارد، اما به لطف افزوده شدن جت‌پک مبارزات به شکلی پویا و سریع‌تر دنبال خواهد شد. این وسیله به شما توانایی پرش‌های کوتاه و بلندی به هر سو که بخواهید را می‌دهد. می‌توانید روی هوا بمانید و به دشمنان شیلیک کنید یا حتی خود را به سمت آن‌ها پرتاب کرده و با سلاح‌های سرد متنوعی که در اختیار دارید، حسابشان را برسید.

هر آنچه باید از بازی Mass Effect: Andromeda بدانید

سیستم کاور کردن در بازی نیز ارتقا یافته‌‌ و از هر چیزی می‌توانید به عنوان سنگری پویا استفاده کنید. شما می‌توانید دشمنان خود را فریز کرده و از توانایی دلخواهتان برای حمله به آن‌ها استفاده کنید. سلاح‌های بازی از پنج دسته اصلی پیستول، شات‌گان، اسنایپر رایفل، اسالت رایفل و سلاح سرد برای مبارزه نزدیک، تشکیل شده‌اند. استفاده از همه اسلحه‌ها برای تمامی بازیکنان مجاز بوده و محدودیتی برای انتخاب از یک دسته خاص وجود ندارد. اسلحه و ابزارهای شما در بازی در ۳ گروه کلی به نسبت جایی که از آن آمده‌اند، دسته بندی می‌شوند. سلاح‌های کهکشان راه شیری که همان اسلحه بازی‌های پیشین و البته مدل ارتقا یافته آن‌ها هستند، تعداد محدودی تیر دارند. دسته بعدی سلاح‌ها نوری هستند و اگر چه شما مشکل تیرها را پشت سر می‌گذارید، اما آن‌ها نیز داغ می‌شوند و هر از چندگاهی باید صبر کنید تا دوباره خنک شوند. دسته بعدی، سلاح‌های هلیوس هستند و بر مبنای پلاسما کار می‌کنند. آن‌ها را باید شارژ کنید و بسته به مدتی که این کار را انجام دهید، قدرت بیشتری خواهند داشت. در نهایت سلاح‌های سرد نیز دارای قدرت و سرعت متفاوتی هستند و شما گزینه‌های زیادی در این دسته خواهید داشت.

هر آنچه باید از بازی Mass Effect: Andromeda بدانید

حال به بحث مهارت‌ها می‌رسیم که همانند اسلحه‌ها دارای کلاس‌های مختلفی هستند، اما برای انتخاب هر یک از آن‌ها محدودیتی نخواهید داشت. مهارت‌ها شامل سه دسته کلی هستند، دسته مبارزه (Combat) که با دریافت مهارت‌های این گروه می‌توانید تبدیل به یک جنگجوی تمام عیار شوید. مهارت‌های فنی (Tech)، به شما اجازه‌ می‌دهد از سلاح‌های تجربی در برابر دشمنان استفاده کنید که برای مثال شامل مشت قدرتمند یا آتش‌افکن می‌شوند. در نهایت دسته بایوتیک، مهارت‌های کنترل انرژی سیاه است که به مسیریاب اجازه می‌دهد قدرت‌هایی بر پایه گرانش و جرم را در اختیار بگیرد. برای مثال از دشمنان خود به عنوان سپر استفاده کند یا در نقش سلاح از آن‌ها بهره ببرید. همچنین با توجه به شیوه بازی خود، گزینه‌های مختلفی برای ارتقا مهارت‌ها و سلاح‌های خود در اختیار خواهید داشت. شما می‌توانید قدرت‌های مختلفی را با هم ترکیب کنید و بازی را کاملا به سبک خود دنبال کنید. همچنین امکان ساخت و ساز و ارتقا اسلحه‌ نیز در بازی تعبیه شده است.

هر آنچه باید از بازی Mass Effect: Andromeda بدانید

کمپانی بایوور در طراحی بازی تازه خود قصد داشته بازیکن از هر آنچه برایش طراحی شده استفاده کند، به همین دلیل کلاس‌های بازی از میان برداشته شده‌اند. در این بازی شما می‌توانید مهارت‌های کلاس‌های مختلف را با یکدیگر ترکیب کرده و آنچه در نظر دارید را تمام و کمال پیاده‌سازی کنید. برای مثال می‌توانید یک اسنایپر بایوتیک باشید یا یک دانشمند که عاشق اسلحه سنگین است. در ابتدای کار با یک کلاس کلی ماجراجویی خود را آغاز می‌کنید و سپس با توجه به شیوه بازی شما المان‌هایی از کلاس‌های مختلف برایتان بازگشایی می‌شوند. همچنین بازی فاقد لول کپ بوده و شما قادر به دریافت توانایی‌های مختلف با هر درجه خواهید بود.

هر آنچه باید از بازی Mass Effect: Andromeda بدانید

در این بازی نیز همانند قسمت‌های پیشین، می‌توانید با هم‌گروهی‌های خود ارتباط برقرار کرده و صحبت کنید. همچنین باید متذکر شد که این بار کاراکترهای غیر قابل بازی در گوشه‌ای بی‌حرکت منتظر فرمان‌های شما نمی‌ایستند و به صورت مستقل، کارهای مختلفی انجام می‌دهند. همچنین سیستم برقراری ارتباط شما با کاراکترهای بازی دست‌خوش تغییرات بسیاری شده است. گزینه‌هایی که برای پاسخ به افراد برای شما در نظر گرفته شده، دسته‌بندی متنوعی را پیش روی بازیکن قرار می‌دهد، به طور مثال بازیکن می‌تواند پاسخ‌های خود را از چهار دسته احساسی، منطقی، راحت و حرفه‌ای انتخاب کند. این انتخاب‌ها در واقع شخصیت کاراکتر اصلی بازی را می‌سازند و آموزش‌های رایدرها نیز به همین انتخاب‌ها وابسته خواهد بود. در نهایت بازیکن اصلی می‌تواند به یک شخصیت مثبت یا منفی تبدیل شود، اما این انتخاب‌ها تنها ارتباطات شما را تحت تاثیر قرار می‌دهند و اثری بر مقصود و هدف نهایی بازی نخواهد داشت.

هر آنچه باید از بازی Mass Effect: Andromeda بدانید

در ادامه توضیحات مختصری درباره کاراکتر‌های قابل بازی و دیگر هم‌گروهی‌های آن‌ها در بازی داده شده است.

رایدرها

همانطور که پیش از این گفته شد، شما در نقش یکی از دوقلوهای رایدر بازی را دنبال خواهید کرد. سارا و اسکات رایدر در اواسط ۲۰ سالگی خود هستند و عنوان مسیریاب را از الک رایدر، پدر خود به ارث خواهند برد. شخصیت کاراکتر اصلی با توجه به پاسخ‌ها و برخوردهایش با دیگر افراد شکل می‌گیرد و به انتخاب‌های بازیکن وابسته خواهد بود. همچنین کاراکتر اصلی دارای یک میمون دست‌اموز فضایی است که می‌تواند به طرق مختلف روی او حساب کند.

هم‌گروهی‌های شما در بازی متشکل از زنان و مردانی از نژادهای مختلف هستند که هر یک درخت توانایی‌های منحصر به فرد و برخوردی متناسب با شخصیت خود با شما دارند. ماموریت اثبات وفاداری که پیش از این در Mass Effect ۲ با آن مواجه شده بودید نیز بار دیگر به بازی افزوده شده است. این‌ها ماموریت‌های فرعی هستند که به شما اجازه می‌دهند هم‌گروهی‌های خود را بهتر بشناسید و حلقه اعتماد را به گردن آن‌ها بیافکنید. همچنین انجام این ماموریت‌ها توانایی‌های تازه‌ای را برای هم‌گروهی‌های شما بازگشایی خواهد کرد.

کورا هارپر
هر آنچه باید از بازی Mass Effect: Andromeda بدانید

کورا عضو سفینه‌ انسان‌ها، متخصص عملیات‌های گروه برای ماموریت‌های زمینی و دارای مهارت‌های بایوتیک است. وی پس از کار در جنگ آلیانس، در خدمت دختر تالین، یک فرمانده از نژاد آساری بوده است. او به عنوان دومین گزینه برای دریافت عنوان مسیریاب و جانشین الک رایدر انتخاب شده بوده و اطلاق این وظیفه به یکی از فرزندان رایدر مسئله‌ای پیچیده است که در بازی باید به آن رسیدگی کنید. کورا در مبارزه بیشتر از مهارت‌های بایوتیک خود استفاده کرده و سلاح مورد علاقه‌اش شات‌گان است.

لیام کوستا
هر آنچه باید از بازی Mass Effect: Andromeda بدانید

لیام از نژاد انسان و متخصص مدیریت بحران در تیم مسیریاب است. رشته تحصیلی او مهندسی و پس از آن تحت آموزش نظامی بوده است. او به علت توانایی‌های گوناگونش توسط شخص الک رایدر برای این سفر انتخاب شده است. لیام شخصی با امیدهای والا به آینده بشریت بوده و نقش مهمی در روحیه دادن و تشویق دیگر افراد روه دارد. همچنین حسابی هوای رایدرها را داشته و از تصمیمات آن‌ها پیروی می‌کند. علاوه بر این مسئولیت‌هایش را کاملا جدی گرفته و یک جنگجوی برجسته است. کوستا مبارزات نزدیک و سریع را ترجیح می‌دهد و سلاح مورد علاقه‌اش شمشیر دولبه چرخشی است.

پی‌بی
هر آنچه باید از بازی Mass Effect: Andromeda بدانید

پی‌بی از نژاد آساری، اما شخصیتی کاملا مستقل و متفاوت است. برخلاف دیگر افراد این نژاد پی‌بی به جای اینکه سیاستمدار و جدی باشد، شخصیتی سرکش و خود محور است. نام کاملش Pelessaria B'Sayle بوده و از پایتخت سرزمین هایتیانا، مقر دانش و تکنولوژی نژاد آساری، به سازمان ملحق شده است. او به تکنولوژی‌های فضایی و ماجراجویی‌ در وادی هیلیوس کلاستر بسیار علاقه‌مند است. پی‌بی تفنگ‌داری ماهر، در زمینه بایوتیک توانا و اسلحه مورد علاقه‌اش نیز پیستول Sidewinder Outlaw است.


وترا نیکس

وترا یک توریان ماده و سرزمین مادری‌اش پالوان بوده است. او تاکنون عضو گروه‌های مختلفی بوده و از موقعیت‌های بسیار سختی نجات یافته، به همین دلیل قدر افرادی که از او حمایت می‌کنند را به خوبی می‌داند. در مبارزات اسلحه مورد علاقه‌اش Cyclone از دسته اسالت بوده و لباسش دارای سپری تقویت شده است.

نیکس و درک

هر آنچه باید از بازی Mass Effect: Andromeda بدانید

ناکمور درک

درک یک کروگان نر و بسیار سالخورده است که بیش از ۱۴۰۰ سال در کهکشان راه شیری بوده و عنوان جنگجویی ماهر و خشن را یدک می‌کشد. سلاح مورد علاقه او Ruzad از دسته شات‌گان بوده و توانایی مورد علاقه‌اش Blood Rage است که باعث افزایش قدرت تخریب سلاح سرد و نوار سلامتی‌اش می‌شود.

جال

هر آنچه باید از بازی Mass Effect: Andromeda بدانید

مردی از نژاد آنگرا که در مقابله با نژاد کت و رمنانت است. هنوز جزئیات کامل ارتباط این نژاد با داستان مشخص نشده، اما آن چه معلوم است وی مهاجمی با استقامت بالا است که به یکی از هم‌گروهی‌های شما تبدیل خواهد شد.

در نهایت به بخش چندنفره بازی می‌رسیم که شباهت‌هایی به بازی Mass Effect ۳ دارد، با این حال گیم‌پلی بازی سرعت یافته و همچنین به طریقی با بخش داستانی بازی مرتبط شده است. در این نسخه، هر بازیکن نقش متفاوتی در گروهی که Apex Force نامیده می‌شود ایفا می‌کند. سیستم بازی بر مبنای کلاس‌های مختلفی بنا شده و هر یک شامل ابزارها و توانایی‌های مختلف هستند که باعث می‌شود، سربازی مناسب برای وظیفه مورد نظر انتخاب کنید. شما می‌توانید از جایزه‌های بخش چند‌نفره در کمپین داستانی بازی استفاده کنید. علاوه بر این قابلیت خرید درون بازی برای پکیج‌های قفل شده و آیتم‌های مختلف در نظر گرفته شده که با پول واقعی یا ارز درون بازی قابل انجام خواهد بود.

هر آنچه باید از بازی Mass Effect: Andromeda بدانید

آن چه که خواندید خلاصه‌ای بود از آن چه در این بازی مهیج فضایی انتظارمان را می‌کشد. باید بگویم استودیو بایوور دنیایی بسیار گسترده و ماجراجویی‌های متنوعی برایمان ترتیب داده که همه جزئیات آن در یک مقاله نمی‌گنجد. برای تجربه کامل بازی زیاد منتظر نخواهیم بود و امیدوارم با توضیحات داده شده با حال و هوای کلی کهکشان تازه سری بازی‌های Mass Effect آشنا شده باشید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • Shahab

      هک کردن یسری ساختمانه ک اصلا معلوم نیس چجوریه فقط میگه اطرافو اسکن کن ولی بعد اسکن یسری حروف پیچیده واس هک میده ا اصلا معلوم نیس چجوری باید کار کرد باش
      لطفا راهنماییم کنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج