۴۹۸۰۵۵
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

صدرعاملی: «علی معلم» تازه به دوران رسیده نبود

رسول صدرعاملی در پی درگذشت "علی معلم" گفت:«همه ایران و فرهنگ ایرانی، مطبوعات و سینما برای او مهم بود و در همه این زمینه‌ها حضوری تاثیرگذار داشت، تازه به دوران رسیده نبود و آقایی بود برای خودش، او را فراموش نمی‌کنم.»

خبرگزاری ایسنا: رسول صدرعاملی در پی درگذشت "علی معلم" گفت:«همه ایران و فرهنگ ایرانی، مطبوعات و سینما برای او مهم بود و در همه این زمینه‌ها حضوری تاثیرگذار داشت، تازه به دوران رسیده نبود و آقایی بود برای خودش، او را فراموش نمی‌کنم.»
صدرعاملی: «علی معلم» تازه به دوران رسیده نبود

این کارگردان و فعال قدیمی عرصه‌ی مطبوعات در پی تماس ما در واکنش به خبر درگذشت علی معلم (منتقد و تهیه‌کننده سینما) گفت: علی معلم خوب حرف می‌زد، آنقدر جذاب، شیرین و شنیدنی که دوست داشتی تا آخر شنونده حرف‌هایش باشی؛ شیرین و مهربان بود و البته سختگیر، منتقد!

صدرعاملی خاطرنشان کرد: همیشه گله‌هایی برای گفتن داشت، نگران بود و البته صمیمی و دلسوزانه نگران بود، دلش با سینما بود و سینماگر و همیشه این دغدغه را داشت که ما چرا این همه در تولیدات‌مان و حتی برگزاری جشنواره‌های‌مان جهانی نمی‌اندیشیم و شلخته هستیم؛ از بس خودش سلیقه داشت، زیبا بود و زیبا فکر می‌کرد، البته سلیقه‌اش را تحمیل نمی‌کرد اما شتابزدگی و بی‌توجهی را دوست نداشت.

او همچنین در بخش پایانی این گفت‌وگوی کوتاه که از خبر درگذشت علی معلم متاثر بود به ایسنا گفت: علی معلم بلندبالا، خوش تیپ ،خوش فکر و مهربان بود و ادبیات، تاریخ و سینما را می‌شناخت و خوب هم می‌شناخت و برای همه انتخاب‌هایش بهترین‌ها را می‌خواست، وسواس‌هایش بعضی‌ها را عصبی می‌کرد و خیلی‌ها هم دوستش داشتند.

صدرعاملی خاطرنشان کرد: او خیلی خوب بلد بود، فریاددانایان و نادانان را با هم درآورد و وادارشان کند به فکر کردن و اندیشیدن ، صراحت و گاهی خشونتی زیبا در حرف‌هایش بود و همه ایران، فرهنگ ایرانی و مطبوعات، سینما برایش مهم بود و در همه این زمینه‌ها حضوری تاثیرگذار داشت، تازه به دوران رسیده نبود و آقایی بود برای خودش، فراموشش نمی‌کنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج