۴۹۸۲۹۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پاری‌سن‌ژرمن از داور بازی‌‌ با بارسلونا شکایت کرد

باشگاه پاری‌سن‌ژرمن از داور ترک‌تباری که دیدار این تیم برابر بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا را سوت زد به یوفا شکایت کرد.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از نشریه آس، باشگاه پاری‌سن‌ژرمن از داور ترک‌تباری که دیدار این تیم برابر بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا را سوت زد به یوفا شکایت کرد.

باشگاه پاری‌سن‌ژرمن با ارسال یک نامه و یک کلیپ ویدئویی از صحنه‌های بحث‌برانگیز بازی این تیم برابر بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا، از داور این بازی دنیز آیتکین که با تصمیماتش دراین بازی جنجالی آفرید، شکایت کرده است.

قضاوت داور ترک تبار بازی بارسا - پاری‌سن‌ژرمن که چهارشنبه هفته گذشته برگزار شد و با برد ۶ بر یک نماینده اسپانیا و صعود این تیم به مرحله یک چهارم نهایی خاتمه یافت، در این چند روز اخیر داغ‌ترین و جنجالی‌‌ترین سوژه رسانه‌های ورزشی اروپا بوده است.

اخیراً گزارش‌هایی منتشر شده مبنی بر اینکه یوفا دیگر به این داور ترک تبار فرصت قضاوت در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا را نخواهد داد اما باشگاه پاریسی به این موضوع بسنده نکرده و از آیتکین به دلیل تصمیماتش که عمده آنها به ضرر نماینده فرانسه بود به اتحادیه فوتبال اروپا شکایت کرده است.

پاریسی‌ها در حالی با لیگ قهرمانان وداع کردند که نه تنها دو پنالتی مشکوک به ضرر آنها گرفته شد بلکه یک صحنه مشکوک به پنالتی دیگر که روی بال آرژانتینی‌‌شان آنخل دی‌ماریا به وقوع پیوست هم توسط آیتکین نادیده گرفته شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج