۴۹۸۷۶۸
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

تهیه کننده «فرمول یک»:جوسازی کردند

در حالی که برخی رسانه ها، ویدئویی با عنوان تشنج در برنامه زنده علی ضیاء منتشر کردند، تهیه کننده «فرمول یک» توضیحاتی درباره کذب بودن این خبر ارائه کرد

روزنامه بانی فیلم: در حالی که برخی رسانه ها، ویدئویی با عنوان تشنج در برنامه زنده علی ضیاء منتشر کردند، تهیه کننده «فرمول یک» توضیحاتی درباره کذب بودن این خبر ارائه کرد.
به گزارش روابط عمومی «فرمول یک»، افشین حسین خانی تهیه کننده «فرمول یک» درباره انتشار یک ویدئوی مغرضانه که امروز از برنامه در فضای مجازی منتشر شده بود، توضیح داد: آقای بحری دارنده رکورد گینس با ۴ دقیقه و ۳۳ ثانیه رکورد نگه داشتن نفس در آب، قبلا این رکورد را زده بود و قرار بود امروز روی آنتن زنده نیز این رکورد را ثبت کند.
وی افزود: نزدیک به ۳ دقیقه از نگه داشتن نفس او در آب گذشته بود و او در حال تمرکز بود که علی ضیاء مجری برنامه نگران سلامتی او شد و از یکی از حاضران کمک خواست تا او را از آب بیرون بیاورند. ولی من قبل از برنامه دیده بودم که آقای بحری چطور تمرکز می کند اما علی که این حالت او را ندیده بود، نگران شده بود.
این تهیه کننده ادامه داد: بحری هم وقتی از آب بیرون آورده شد، مدام سوال می کرد که رکوردش چقدر شده و وقتی فهمید زودتر از آب بیرون کشیده شده، فقط می پرسید چرا این کار را کردید و من حتی تمرین زیادی کرده بودم تا امروز رکورد قبلی خودم را هم بزنم.
حسین خانی در پایان گفت: نمی دانم دلیل جوسازی های برخی از اهالی رسانه که به صورت غیرحرفه ای به انتشار برخی اخبار و ویدئوها می پردازند چیست و امیدوارم علاقمندان به واقعیت، با تماشای نسخه کامل برنامه و بسنده نکردن به چند دقیقه از آن، به اصل موضوع پی ببرند.
آخرین قسمت از «فرمول یک» در سال ۹۵، امروز با اولین حضور رسانه ای ایکور کلاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال به همراه همسرش ساندرا کلاکوویچ و رونمایی از ترانه تیتراژ جدید برنامه با خوانندگی بیداد امروز روی آنتن شبکه یک سیما رفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پس تمرکز میکرده؟آخه مرد حسابی اون جوری که تو تکون میخوردی به تمرکز شبیه نبود.دم علی ضیا هم گرم که از مرگ نجاتش داد.یکی شما تمرکز داری و یکی کانون عدسی.حالا خدا رو شکر که زنده است اگر وسط آنتن زنده فوت میشد که به این راحتی ها تموم نمیشد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج