۴۹۹۲۳۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

ساخت The Batman تا ۲۰۱۸ کلید نخواهد خورد

پس از انتشار Batman V Superman : Dawn of Justice همگان به تحسین نقش آفرینی بن افلک از کاراکتر بتمن پرداختند و اکثریت باور داشتند که عملکرد او ، یکی از نکات مثبت این فیلم پر اشکال و از هم گسیخته بود .

وب سایت ملو نیوز: پس از انتشار Batman V Superman : Dawn of Justice همگان به تحسین نقش آفرینی بن افلک از کاراکتر بتمن پرداختند و اکثریت باور داشتند که عملکرد او ، یکی از نکات مثبت این فیلم پر اشکال و از هم گسیخته بود . تمام این ها به تصمیم کمپانی WarnerBros برای ساخت فیلمی مستقل به نام The Batman ختم شد . پس از گذشت تمام فراز و نشیب ها و نصب و سپس استعفای بن افلک از سمت کارگردانی این عنوان ، مت ریوز به عنوان کارگردان جایگزین بن افلک به این فیلم پیوست ؛ این اتفاق امیدها را برای رسیدن فیلم به تاریخ اکران سال ۲۰۱۸ که برایش مشخص و رسما تایید شده بود را بالا برد اما با ادامه ی کار ریوز بر روی War for the Planet of the Apes و ارجحیت آن ، The Batman در خوشبینانه ترین حالت ، پروسه ی ساخت خود را زودتر از اوایل ۲۰۱۸ آغاز نخواهد نمود .
ساخت The Batman تا 2018 کلید نخواهد خورد

گزارشگر Variety یعنی Justin Kroll امروز در توئیتر اطلاعاتی از این فیلم منتشر کرد . بر اساس شنیده های او ، ریوز تا پایان کار بر روی بلاک باستر فعلی اش موفق به شروع ساخت The Batman نخواهد شد . این شرایط نه تنها انتشار فیلم را به تعویق خواهد انداخت بلکه موجب عقب افتادن روند به خدمت گیری تیم بازیگری این فیلم تا حداقل اواخر سال ۲۰۱۷ میلادی می شود .
ساخت The Batman تا 2018 کلید نخواهد خورد

لازم به ذکر است زمانی که بن افلک هنوز کارگردانی این عنوان را بر عهده داشت ، فیلمبرداری قرار بود حوالی تابستان سال بعد استارت خود را بزند . اتفاقات اخیر چندان نیز موجب شگفت زدگی طرفداران نشده زیرا اگر حتی ریوز کار بر روی فیلم فعلی را رها می کرد تا تمرکز خود را روی The Batman قرار دهد ، بازهم نخواهد توانست تمرکز کاملی روی آن داشته باشد زیرا کار واقعی او وقتی شروع می شود که تور تبلیغاتی فیلم فعلی اش را به اتمام برساند . پس بنابراین با این حساب ، بعید است در چند ماه آتی به جز شایعات ، اخبار رسمی خاصی از The Batman به ما برسد .

با شروع احتمالی پروسه ی تولید در اوایل ۲۰۱۸ ، ریوز و تیمش زمان زیادی خواهند داشت تا خود را برای یک تاریخ انتشار محتمل در سال ۲۰۱۹ آماده کنند . WarnerBros از قبل تاریخ ۱۴ ژوئن ۲۰۱۹ را برای اکران یک فیلم از کمیک های DC اعلام کرده است پس اگر The Batman فیلمبرداری خود را در اوایل ۲۰۱۸ آغاز کند ، این تاریخ می تواند همان روز اکران این عنوان باشد یا حداقل نزدیک آن باشد . در هر صورت ، با فرض این که همه چیز خوب پیش برود ، طبیعتا نباید به این زودی ها خبری از روند تولید یا تاریخ انتشار The Batman به گوشمان برسد .
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج