جاباما
۴۹۹۴۰
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

حضور احمدی‌ نژاد «لیان» را روی صحنه فرستاد

سرپرست گروه موسیقی "لیان" بوشهر گفت: ما امروز ظهر اجرایی در تالار وزارت کشور داشتیم که بعد از حضور رئیس‌جمهوری یکبار دیگر روی صحنه رفته و اجرایمان را تکرار کردیم.

خبرگزاری مهر: سرپرست گروه موسیقی "لیان" بوشهر گفت: ما امروز ظهر اجرایی در تالار وزارت کشور داشتیم که بعد از حضور رئیس‌جمهوری یکبار دیگر روی صحنه رفته و اجرایمان را تکرار کردیم.

محسن شریفیان سرپرست گروه موسیقی "لیان"گفت: گروه موسیقی لیان به سرپرستی محسن شریفیان و خوانندگی آکا صفوی امروز سه‌شنبه ۱۰ اردیبهشت‌ماه در جشن روز ملی خلیج فارس که در سالن وزارت کشور برگزار شد، به روی صحنه رفت که خوشبختانه با استقبال مخاطبان روبه‌رو شد.

حضور احمدی‌ نژاد «لیان» را روی صحنه فرستاد

وی ادامه داد: گروه لیان یک بار در ابتدا و در غیاب رئیس جمهور به روی صحنه رفت و پس از اتمام اجرا با توجه به اینکه آقای احمدی نژاد وارد سالن مراسم شده بود، مسولان از این گروه درخواست کردند دوباره در حضور رئیس جمهوری و هیات همراه به اجرا بپردازند و گروه لیان نیز با وجود عجله برای رسیدن به پرواز (اجرای بعدی این گروه به مناسبت خلیج فارس در عسلویه است) دوباره به صحنه بازگشت.

سرپرست گروه موسیقی لیان با اشاره به دو قطعه اجرا شده این گروه در حین مراسم گفت: غیر از اجرای قطعه خلیج فارس یکی از قطعه‌های اجرا شده، قطعه‌ نیمه‌خوانی دریانوردان (آهنگ کار بر روی دریا) بود. این قطعه به پاس قدردانی از پروفسور احمد اقتداری چهره ماندگار خلیج فارس به ایشان تقدیم شد که این بزرگوار پس از اجرای گروه لیان به روی صحنه آمد و از گروه تشکر کرد.

شریفیان در پایان عنوان کرد:‌ گروه موسیقی لیان تنها گروه موسیقی محلی کشور بود که برای اجرا دعوت شده بود و از نکات حالب توجه اجرای لیان شاهنامه‌خوانی آکا صفوی خواننده این گروه بود که مورد استقبال قرار گرفت.

برنامه جشن روز ملی خلیج فارس هم اکنون با حضور محمود احمدی‌نژاد در سالن وزارت کشور در حال برگزاری است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج